4.8/5 - (13 امتیاز)

کابین دوش ارزان قیمت

برای جدا کردن فضای دوش و وان و جکوزی و خرید کابین دوش ارزان قیمت می توان به جای خریدن کابین دوش گران قیمت آماده، با پانل های شیشه ای این فضا را با هزینه  کم ساخت.

 

نکته مهم :

بسیار دقت داشته باشد که اکثر کابین دوش ارزان قیمت موجود در بازار از جنس چینی و نامرغوب می باشند. که با این همه هزینه های زیاد پس از استفاده ی دوره ای کوتاه ، فرسوده و خراب شود. لذا برای پیشگیری کردن از این اتفاق ها باید در انتخاب خود دقت کنید و گزینه ی درستی را برگزینید.

همیشه سعی داشته باشید تا در خرید کابین دوش از اجناس مرغوب استفاده شده باشد تا در آینده دچار زنگ زدگی و خوردگی نگردد.

یراق آلات هم باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا دچار زنگ زدگی و خرابی نشوند. اگر این یراق آلات کابین ها زنگ بزنند باعث از بین رفتن زیبایی آن و همچنین افتادن و شکستن شیشه های کابین دوش میشود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کابین دوش ارزان قیمت شاید در نظر اولیه بسیاری از افراد بی کیفیت تر از کابین های آماده گران قیمت تر باشد ولی نباید این موضوع را فراموش کرد که کابین دوش ارزان قیمت باید از کیفیت بالا در رابطه با تک تک لوازم و قطعاتی که دارد برخوردار باشد.

 دلیل عمده ای که کابین دوش به عنوان کابین دوش ارزان قیمت شناخته می شود کیفیت بالای قطعات آن می باشد که قیمت نهایی آن را در سالهای استفاده سرشکن می شود و در نهایت هزینه تمام شده آن کاهش می یابد.

برای خرید کابین دوش شیشه ای و نصب کابین دوش شیشه ای با مشاوران زیما در تماس باشد.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه ای نرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

راهنمای خرید کابین دوش ارزان قیمت

شاید بدیهی به نظر برسد اما اولین نکته ای که هنگام خرید کابین دوش ارزان قیمت باید در نظر بگیرید این است که آیا حمام شما فضای کافی برای این کار دارد یا خیر.

اگر قصد دارین کابین دوش را جایگزین وان یا دوش فعلی حمام خود کنید پس احتمالا مشکلی در زمینه فضا ندارید ولی اگر برای اولین بار در یک اتاق قصد نصب کابین دوش شیشه ای ارزان قیمت را دارید باید با دقت بالا ابعاد فضای مورد نظر را بررسی کنید. طبیعی است که هر چه ابعاد کابین دوش شما کوچک تر باشد به علت کمتر مصرف شدن متریال، قیمت کابین دوش شیشه ای نیز کمتر خواهد بود.

محل و نوع قرار گیری دیوارهای حمام نیز مهم هستند. اگر قصد دارید کابین دوش شیشه ای را کنج یا کنار دیوار نصب کنید به تعداد کمتری پارتیشن شیشه ای نیاز خواهید داشت.

اما در صورت نصب کابین دوش در وسط حمام یا اتاق نیاز به استفاده بیشتری از پارتیشن شیشه ای در دور دوشی می باشد. معمولا بهتر است کابین دوش شیشه ای را جایگزین دوش یا وان قبلی حمام کنید تا اندازه گیری ها و محاسبه فضا راحت تر انجام شوند.

نوع و ضخامت شیشه های به کار رفته در کابین دوش شیشه ای می تواند به ارزان قیمت تر شدن آن کمک کند. استفاده از شیشه های ضخیم و ویژه (شیشه های ضد ضربه و مقاوم، شیشه های روکش دار جهت نظافت آسان و...) قیمت کابین دوش شیشه ای شما را بالاتر می برد.

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت کابین دوش پیدا کردن و خرید کابین دوش با کفشور یا سینی دوش

است. طبیعتا انتخاب کابین دوش دارای کف شور یا سینی دوش گزینه بهتری خواهد بود چرا که نشت آب از کابین دوش به بیرون به حداقل می رسد.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.