4.7/5 - (3 امتیاز)

مزایای نرده شیشه ای

مزایای نرده شیشه ای چیست و این نرده شیشه ای چه محاسنی را برای ما دارد. نرده‌های فلزی در مقابل رطوبت مقاوم نیست ، در برابر رطوبت و ضربه رنگ آن‌ها از بین میرود و لکه‌دار میشوند. اما نرده شیشه ای (هندریل )  هیچ یک از این مشکلات را ندارد.

 آنها بسیار مقاوم هستند. رنگ و جلای‌ آنها را از دست نمی‌دهند و مقاومت بالایی در دماها و شرایط آب و هوایی مختلف دارند. آن‌ها ضدآب و ضدزنگ هستند. اصل آن، حتی به شکل ترکیبی ، مقاومت بیشتری در مقایسه با سایر مصالح دارند. تغییر فرم نمی‌دهند ، تغییر رنگ نمی‌دهند و عموما جز لک شدن ، که آن هم به راحتی قابل تمیز شدن است ، هیچ نقصانی پیدا نمی‌کنند.

نوع شیشه سکوریت ، که با یک لایه لمینت پوشش داده شده است و ایمنی بسیار بالا دارد و نشکن نیز است. بنابراین ، هندریل از آن جمله انتخاب‌هایی است که می توانید روی آن‌ تا سال‌ها حساب کنید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

به اختصار مزایای نرده شیشه ای عبارتند از :

  • خودتان می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.
    • فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه می دهد.
    • ظاهری مدرن و شیکی به فضا می دهد.
    • عمر طولانی دارند.
    • امنیت بالایی دارد.
    • ضد لک و ضد شکستگی

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده : نصب پارتیشن شیشه ای - خرید پارتیشن شیشه ای - قیمت پارتیشن شیشه ای - پارتیشن شیشه ای در تهران - پارتیشن های شیشه ای اداری

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.