تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

نصب نرده شیشه ای

نصب نرده شیشه ای :

نصب نرده شیشه ای همواره یکی از بخشهای مدرن در حوزه تخصصی شرکت زیما می باشد. شما میباست نصب نرده شیشه ای را به لحاظ حساسیت به افراد خبره بسپارید. چنانکه نصب نرده شیشه ای به درستی انجام نگردد ، نمای خروجی خوبی نخواهیم داشت هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ زیبایی کار. برای درک بهتر از این مسئله شرح کوتاهی در رابطه با انواع نصب نرده شیشه ای می دهیم.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

کاربرد نرده شیشه ای :

  •  
  • با نصب سند بلاست انواع لوگو و نوشته‌ها درون شیشه نرده ها

نصب نرده شیشه ای تراس :

از نرده شیشه ای تراس بیشتر به عنوان یک محافظ شیشه ای ایمن استفاده می شود. از آنجایی که تراس فضایی است که نمای رو به بیرون را با خود به همراه دارد زیبایی آن باید داری اهمیت ویژه باشد. نرده شیشه ای تراس به عنوان یک سازه ی جدید و مدرن امروزه طرفداران زیادی دارد.

این محاظ شیشه ای به علت استفاده از جنس شیشه ، فضایی دل انگیز را ایجاد می کند ونمایی بسیار جذاب به تراس می دهد. همچنین به عنوان یک محافظ  یکپارچه عمل میکند و مانع از سقوط اشیا و اجسام میشود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

انواع روشهای نصب نرده شیشه ای :

معمولترین روشهای نصب نرده شیشه ای معمولا به شیوه زیر انجام میگردد.

  • نصب به شیوه فیکس پوینت
  • نصب به شیوه اسپیگات
  • نصب به شیوه اکسپوز یا روکار
  • نصب به شیوه دفنی یا توکار
  • نصب به شیوه فریم لس یا بدون قاب

شرح انواع شیوه نصب نرده شیشه ای :

نصب به شیوه فیکس پوینت :

یکی از بهترین شیوه های نصب نرده شیشه ای ،به سبک فیکس پوینت است . در شیوه نصب از امنیت بالایی برخوردار است واز یراق آلات دکمه مانند برای فیکس شدن شیشه استفاده میگردد.

جان پناه شیشه ای یا نرده شیشه ای فیکس پوینت طراحی شده با یراق فولاید ضد زنگ بصورت گرد از کناره‌ها به دیوار بولت (پیچ و بست میلگرد) می‌شود. این نرده شیشه ای بصورتی طراحی شده است که در آن شیشه‌ها و پله‌ها در یک راستا قرار می‌گیرند.

قطعات تشکیل دهنده‌ نرده شیشه ای فیکس پوینت شیشه‌های تک لایه سکوریت 10 میل، دولایه 5 میل، دولایه 6 میل و دولایه 8 میل و دیگر تجهیزات است. بسته به سلیقه‌ اشخاص در نرده شیشه ای یا استیل و آلومینیویم در طرح‌های مختلف در آن استفاده می‌شود. از مهمترین ویژ‌گی های نرده شیشه ای فیکس پوینت این است که نرده زیرکار مناسب و کاملا تراز می‌باشد.

نصب به شیوه اسپیگات :

دیگر شیوه جدید  از روش ها برای نصب نرده شیشه ای ، اسپیگات است . این شیوه  اجرایی بسیار سریع می باشد ، پنل شیشه ای با دوپایه ی اسپیگوت به زمین مهار می گردد. اگرطول پنل شیشه ای بیشتر شود خواسته برای استحکام بیشترباید از پایه  بیشتری استفاده گردد.

پیشرفت و سرعت اجرای نرده شیشه ای اسپیگات به نسبت دیگر مدل‌های نرده شیشه ای بیشتر می‌باشد. عناصر تشکیل دهنده‌ی این سبک نرده را شیشه‌های تک لایه یا دو لایه لمینت و یراق استیل u شکل افقی است. نحوه نصب نرده شیشه ای در این نوع به این صورت بوده که شیشه از بالا مهارشده در قاب تجهیزات و از پایین در زمین بولت یا پیچ می‌شود.

استفاده از چسب در کنار پیچ‌های بزرگ فرو رفته در زمین در هنگام نصب برای دوام و ایستایی یراق بیشتر توصیه میشود. از ویژگی‌های ظاهری و اندازه نرده شیشه ای اسپیگوت می‌توان گفت معمولا ارتفاع یراق از 15 تا 25 سانتی‌متر و عرض 3 تا 5 سانتی‌متر است. سایز قطعات به کار رفته نیز معمولا بین 120 تا نهایتا 200 سانتی‌متر و مابین شیشه‌ها باید حدود یک سانتی‌متر فاصله باشد.

نصب نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار :

نصب و اجرای نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار بیشتر برای ایجاد حفاظ در اطراف تراس، بالکن، روف گاردن و قسمت‌های با این ویژگی در منازل می‌باشد. این سبک نرده شیشه ای پس از اتمام کار طراحی و اجرای کفپوش در ساختمان (سنگ، سرامیک و...) نصب میگردد.

متریال و مواد به کار رفته در نرده شیشه ای اکسپوز آلومینیوم و پروفیل‌های خاص آن با دانسیته و چگالی بالا برای نصب بر روی کف تراز است. پس از انجام این کار براکت‌ها و کاورهای پروفیل نصب شده در کف نمای زیبایی ایجاد می‌کنند.

شیشه‌های تعبیه شده در این سبک نرده از نوع سکوریت ، لمینت با ضخامت شانزده تا بیست میلی‌متر هستند. نرده شیشه ای ، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع از دیگر ویژگی‌های این سبک نرده شیشه ای می‌باشد. از ویژگی‌های کاربردی نرده شیشه ای اکسپوز روکار می‌توان به تراز بودن و یک دست بودن کف نهایی آن اشاره داشت.

هندریل یا دستگیره‌ای که در این مدل از نرده‌ها استفاده می‌گردد متنوع بوده در واقع قابلیت استفاده از نرده شیشه ای با طرح‌های مختلفی مثل دایره‌ای، مربع در این سبک نرده شیشه ای وجود دارد.

نصب به شیوه دفنی یا روکار :

روش دیگرنصب نرده شیشه ای دفنی از محبوب ترین نوع نصب است ، زیرا یکپارچگی اتصال شیشه ها این امکان را به کاربر میدهد تا هیچ مانعی را برای دید خود نداشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نصب هندریل شیشه ای با همکاران ما در شرکت زیما در تماس باشید.

این سبک نرده شیشه ای از نظر ظاهری به نرده شیشه ای اکسپوز شباهت زیادی دارد. تفاوت اجرای نرده شیشه ای دفنی در قرار گرفتن کلیه پروفیل‌ها در داخل زمین است. این بدین معنی است که در نصب نرده شیشه ای دفنی تنها کاورهای آلومینیومی ظریف قابل مشاهده بوده و بقیه تجهیزات کاملا در داخل زمین کار گذاشته می‌شود.

و اما نکته قابل توجه :

در نصب نرده شیشه ای دفنی کار گذاشتن تجهیزات در داخل زمین قبل از اتمام کف سازی می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های جان پناه یا نرده شیشه ای دفنی استقامت و ایستایی بالای و تحمل فشار و ضربه در آن می‌باشد. استاندار‌های ایمنی نرده شیشه ای و همین طور کاربرد این سبک نرده شیشه ای در منازل مسکونی و ساختمان‌های تجاری متفاوت است.

نصب به شیوه فریم لس یا بدون فریم :

نصب نرده شیشه ای فریم لس به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از دیگر مدل‌هاست، اما از نظر زیبایی و طراحی در سطح پایین تری قرار دارد. تجهیزات به کار رفته در این مدل نرده شیشه ای 10 میل سکوریت شفاف یا 10 میل سکوریت ساتینا و حداقل میزان یراق برای اتصال است.

نرده شیشه ای فریم لس همانطور که از نامش پیداست بدون چارچوب و فریم بوده و آلیاژ داخلی آن آلومینیوم و روکش بیرون آن از استیل 304 بوده که دارای رنگهای طلایی و نقره‌ای و اشکال مربعی ، نیم دایره و منحنی است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پروفیل نرده شیشه ای :

در نصب نرده شیشه ای ، از پروفیل های خاص آلومینیوم بسیار قوی استفاده می شود. این نوع پروفیلها بر روی کف نصب میشوند و دارای طرحها و رنگهای متفاوتی میباشند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پروفیل نرده شیشه ای ، پایه ی نگهدارنده نرده شیشه ای است و از جنس آلومینیوم که اگر به صورت روکارباشد به آن نرده شیشه ای اکسپوز ودر صورتی که از جنس استیل باشد به آن نرده شیشه ای اسپیگات می گویند. نوع پروفیل نرده شیشه ای به صورت هندریل دفنی از جنس آلومینیوم و فولاد کربن سه درصد نیز می باشد. جنس پروفیل نرده شیشه ای در قیمت نرده شیشه ای رابطه مستقیم خواهد داشت.

 

شرکت هندریل شیشه ای :

با استفاده روزافزون از شیشه در دکوراسیون داخلی وخارجی ، شرکت های زیادی نیز برآن شدند تا به این نیاز جامعه پاسخگو باشند.ن ظر به اینکه نرده شیشه ای یا هندریل شیشه ای در بین ملزومات طرفداران زیادی دارد ، تعدار شرکت نرده شیشه ای روز به روز درحال افزایش است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نرده شیشه ای ، جان پناه شیشه ای ، حفاظ شیشه ای یا هندریل شیشه ای چون روش اجرای آنها در ارتفاع می باشد باید از ایمنی لازم برخوردار باشد. پس انتخاب یک شرکت نرده شیشه ای مناسب با سابقه درخشان برای اجرای کار یک امر حیاتی است تا عواقب جبران ناپذیری پیش نیاید. شرکت مهدسی زیما یکی از  شرکتهای نرده شیشه ای است که در این زمینه از تجربه ی کافی ، نیروی متخصص ، پرسنل کارآزموده و از همه مهمتر کسب رضایت در پروژه های سابق را دارا است.

پیاده سازی نرده شیشه ای :

در زیر به بررسی چند نمونه از روشهای پیاده سازی نرده شیشه ای که در شرکت مهندسی زیما طراحی و اجرا میشود اشاره میکنیم :

 

انتقال داده های برداشت شده به برنامه اتوکد و محاسبه آیتم های لازم جهت تولید شیشه :

در این مرحله چون نقشه ها توسط اتوکد محاسبه می شود ، احتمال خطا در آن به کمترین حالت ممکن نسبت به برداشت دستی با الگو یا mdf می شود.گرچه روش الگوبرداری دستی در محل پروژه سالهاست که منسوخ شده است .البته که در برخی از پروژه ها با توجه به شیب تند یا قطر دایره کم یا خیزخم زیاد امکان برداشت از طریق دستی با الگو به روش قدیمی میسر نمی باشد.

پیاده سازی زیرسازی استاندارد و کمکی :

در بعضی پروژه ها ، امکان نصب نرده شیشه ای بدون ساپورت گیری و اجرای پلیت ،یا پروفیل فولادی غیر ممکن است .بدون استفاده از این لوازم کمکی ممکن است پس از چند سال ، نرده شیشه ای به مرور در جای خود بازی کند یا شل شود. از این رو پرسنل ما در بخش پشتیبانی ، ابتدا به شما مشاوره های لازم در این زمینه را می دهند .

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

قیمت نصب نرده شیشه ای | قیمت نرده شیشه ای :

محاسبه هزینه و قیمت نرده شیشه ای به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اگر نرده شیشه ای را به سه بخش اصلی تقسیم بندی کنیم :

 بخش اول – نرده :

این قسمت  را نرده تشکیل میدهد. نرده همان قسمتی است که بر روی زمین پیج میشود وتمام وزن شیشه روی آن قرار می گیرد.جنس نرده می تواند استیل یا فولادی باشد.

بخش دوم - شیشه :

شیشه ای که در نرده شیشه ای استفاده می شود میتواند به صورت تک جداره ، شیشه سکوریت یا دوجداره شیشه لمینت باشد.

بخش سوم - هندریل :

که از جنس چوب ، استیل یا آلومینیوم است  که کار نگهداری شیشه به دیوار را انجام می دهد.

هر کدام از این سه بخش بر روی قیمت اجرای نرده شیشه ای تاثیر گزار است.

نوع شیشه اگر سکوریت یا لمینت باشد ، ارتفاع شیشه یا حتی رنگ شیشه در قیمت نرده شیشه ای موثر است. همچنین یراق آلات مورد استفاده و نوع  حفاظ شیشه ای از عوامل مهم در قیمت اجرای نرده شیشه ای می باشد.

یراق نرده شیشه ای | اتصالات نرده شیشه ای :

یراق آلات نرده شیشه ای با توجه به شیوه ی نصب شیشه ، می تواند متفاوت باشد.  نوع پروژه و نحوه اجرا  می تواند نوع یراق نرده شیشه ای را  تعیین کند. در روش اتصال نرده شیشه ای به دیوار ، بهترین یراق ، یراق فیکس پوینت است. همچنین می توانید لیست قیمت نرده شیشه ای و یراق آلات نرده شیشه ای را از همکاران ما در بخش فروش شرکت مهندسی زیما  جویا شوید زیرا به علت نوسانات بازار،قیمت ها ثبات ندارند وبرای آگاهی از قیمت روز بهتر است با کارشناسان فروش زیما تماس حاصل نمایید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

یراق آلات نرده شیشه ای  از مهم ترین بخش های اجرا و نصب می اشد. اتصالات نرده شیشه ای علاوه بر ایجاد اتصال بین شیشه ها ،وظیفه حفظ زیبایی و ظاهر سازه را نیز بر عهده دارند. اما مهمترین فاکتور برای انتخاب اتصالات  نرده شیشه ای ،نوع کاربری و میزان مقاومت و کیفیت آن میباشد.

نکته بسیار مهم :

پیشنهاد ما به شما عزیزان این می باشد که حتما در این زمینه از متخصصین  شرکت مهندسی زیما مشاوره بگیرید.

نصاب نرده شیشه ای :

نصاب نرده شیشه ای باید فردی متخصص باشد تا بتواند با دقت و ظرافت و رعایت نکات ایمنی اقدام به نصب و اجرا نماید.

شرکت مهندسی زیما با داشتن افرادی متخصص و کارآزموده در زمینه نصب نرده شیشه ای همواره یاری رسان شماست.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نگهداری نرده شیشه ای :

نرده شیشه ای نیاز به مراقبت نسبتا کمی دارند، فقط پاک کردن گرد و غبار در اکثر موارد کافی است. معمولا مواد اسیدی یا قلیایی تاثیری روی شیشه ندارند. بنابراین ، آلودگی هوا و باران‌های اسیدی باعث خوردگی سطح شیشه نمی‌شوند.

 تنها نگهداری که لازم است از نرده شیشه ای یا هندریل نمایید این است که گاهی آ‌ن‌ را تمیز کنید و نگهداری کنید تا ضربه‌ خیلی محکمی ، که باعث شکستن آن‌ ‌شود  به آن وارد نشود.

نکات مهم در نصب نرده شیشه ای :

در نصب و اجرای نرده شیشه ای حتما لازم است به نکات زیر توجه گردد :

نکته اول :

در نوع نرده شیشه ای انتخابی شیشه ها به صورت باربر باشند و وظیفه تحمل و انتقال نیرو به سازه و قطعات نگهدارنده را برعهده داشته باشند.از این رو  باید ساختار و ضخامت شیشه های به صورت کاملا استاندارد و طبق تاییدیه های کارخانه های تولید و استاندارد های محصولات انتخاب و مورد استفاده قرار گیرند .

 در نرده شیشه ای بدون پایه و فریم که توسط قطعات نگهدارنده از کف نصب میشود استفاده از شیشه سکوریت برای محل های پر تردد کاملا غیر اصولی می باشد زیرا  زمان شکست شیشه در صورتی که کسی به نرده تکیه داده باشد احتمال سقوط و خطر بسیار بالا است.

نکته دوم :

به دلیل وجود بارهای دینامیک بر اثر تردد و رفت آمد در انواع نرده ها و جان پناه  ، باید زیر سازی و اتصالات کاملا به صورت گیردار و با در نظر گرفتن ضربه و نیرو های مختلف طراحی و اجرا گردند .

در بعضی از مجصولات مخصوصا در روش نصب نرده شیشه ای فریم لس دیده می شود که پروفیل های نگهدارنده کف توسط پیچ های نوک مته ای در پروفیل فولادی به ضخامت پایین نصب می گردند که در طول زمان و وارد امدن بارهای ضربه ای این اتصالات و پیچ ها کارایی و مقاومت خود را از دست می دهند .

نکته سوم :

نصب دقیق و بسیار تمیز حاصل دقت و تمرکز اجرایی در مراحل مختلف نصب این محصولات می باشد ، زیر سازی های فولادی با استحکام کافی ، نصب قطعات نگهدارنده به صورت اصولی ، اندازه برداری شیشه به صورت کاملا حرفه ای توسط ابزار دقیق و در صورت نیاز ساخت شابلون های مختلف ، پوشش های قطعات شامل آنادایز های کاور ها و رنگ های کوره ای و .. که باید با توجه به محل نصب در ضخامت ها و کیفیت های مختلف تهیه و نصب گردند .

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

  • پارتیشن شیشه ای
  • نصب پارتیشن شیشه ای
  • قیمت پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • قیمت نرده شیشه ای
  • بالکن شیشه ای
  • کابین دوش
  • کابین دوش شیشه ای
  • قیمت کابین دوش شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید