تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای که به عنوان پارتیشن اداری نیز شناخته می شود ، در صنعت طراحی و چیدمان اداری بسیار محبوب شده و همچنان در حال رشد است. بیشتر شرکت ها و ادارات به مزایای استفاده از دیوارهای شیشه ای در محل کار خود پی برده اند اما مزایا و کاربرد های آن چیست و انواع اصلی و محبوب پارتیشن اداری شیشه‌ای کدامند؟

استفاده از پارتیشن اداری شیشه‌ای مزایای زیادی دارد. انواع مختلف آن و نحوه قرارگیری و نصب آنها با ساختارهای مختلف دیوار و انواع درب های شیشه‌ای به تکمیل ظاهر پارتیشن اداری شیشه ای کمک می کنند توضیح می دهیم.

پارتیشن اداری شیشه ای چیست؟

پارتیشن اداری شیشه ای یا همان دیواره های شیشه ای، شیشه هایی هستند که بدون تحمل بار یا وزن هرگونه سقفی تنها به تقسیم فضای اتاق ، شرکت و اداره ، لابی هتل ها ، حمام و... کمک می کنند. پارتیشن اداری شیشه‌ای معمولاً دارای ارتفاع کامل شیشه های کف تا سقف است.

آنها به ویژه در دفاتر به عنوان جداکننده فضای کاری و بخش های مختلف شرکت و اداره عمل می کنند. همچنین میزان ورود نور را بیشتر کرده و فضا را باز تر و زیبا تر نشان می دهند.

فضای کاری دلپذیر و زیبا

هر نوع و مدلی از پارتیشن اداری شیشه ای را که انتخاب کنید یک عنصر شیک را وارد محیط کار می کنید و بخش های مختلف اتاق را به فضای کاری جذاب تری برای کار تبدیل کرده اید. آنها از نظر زیبایی زیبا هستند و با اصول طراحی مدرن و آخرین مدهای روز دنیا مطابقت دارند.

تطبیق پذیری

یکی دیگر از مزایای استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای در فضای کاری شرکت این است که هنگام نوسازی محل کار، نصب و یا تغییر چیدمان آنها بسیار ساده است. می توان آنها را در کوتاه ترین زمان مونتاژ و جداسازی کرد و نیازی به تغییرات ساختاری و بنایی ندارند.

این ویژگی برای افرادی که به فکر گسترش یا ایجاد و حذف قسمت های مختلف در شرکت خود هستند بسیار مناسب است ، زیرا می توان آنها را به راحتی حذف کرد و با حداقل اختلال و ایجاد مزاحمت و صرف هزینه جابجا کرد.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های اداری شیشه ای در انواع مختلف تک جداره و دو جداره و با فریم هایی از جنس آلومینیوم و استیل ، مدل های فریم لس و بدون قاب ، مدل های شیشه رنگی شفاف یا مات با طرح های مختلف قابل تهیه است.

پارتیشنهای اداری شیشه‌ای در مقایسه با مدل های چوبی و ام دی اف کمی گران تر هستند اما مزایای بسیاری نسبت به آنها دارد. از جمله این مزایا می توان به قابلیت شستشوی آسان ، آسانی نصب و سرعت اجرا ، قابلیت تغییر ارتفاع ، سند بلاست ، زیبایی ظاهر، شفافیت و... اشاره کرد.

طراحی و اجرای پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن شیشه ای زیبا متناسب با سلیقه و بودجه شما توسط گروه مهندسی زیما انجام میگردد. برای آگاهی و اطلاع از قیمتها فقط یک تماس با بخش فروش 44860861-021 کافیست.

باتوجه به پیشرفت دکوراسیون داخلی و طراحی های مدرن معمارها پارتیشن شیشه ای  یکی از عناصر اصلی در طراحی فضاهای اداری تبدیل شده است. با استفاده از جدا کننده های شیشه علاوه بر زیبایی فضا در خصوصی سازی و تفکیک بخش های یک مجموعه بدون استفاده از متریال بنایی نقش بسزایی ایفا میکند.

ایجاد فضای شیک و مدرن در شرکت ها باعث افزایش راندمان کاری و حس خوب در مراجعین و کارمندان می شود.علاوه بر ادارات این جداکنندهای شیشه در منازل مسکونی ، نمایشگاه ها ، دانشگاه ها ، تالارها ، اماکن ورزشی ، کتابخانه ، آرایشگاه ها و مغازه ها استفاده میگردد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

 

پارتیشن اداری شیشه‌ای و خدمات

 

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده : نصب پارتیشن شیشه ای - خرید پارتیشن شیشه ای - قیمت پارتیشن شیشه ای - پارتیشن شیشه ای در تهران

مزایای پارتیشن اداری در دفتر و اماکن تجاری بسیار است صرفه اقتصادی بالای نصب این محصول با توجه به‌سرعت بالای نصب آن و فضاسازی بهینه محیط توسط پارتیشن شیشه ای بخشی از مزایای نصب این محصول در ادارات و محل کارمیباشد. برای ادارات معمولا از پارتیشن دست دوم نیز استفاده میشود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

در این قسمت با موارد زیر آشنا میشویم :

مدت زمان مطالعه این مقاله 25 دقیقه خواهد بود.

 

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای بسیار گسترده است. از جدا سازی بخش های مختلف کاری شرکت و ادارات گرفته تا استفاده در لابی ها ، مراکز درمانی ، اتاق های انتظار ، مراکز الکترونیک مدرن و غیره. در ادامه کاربردهای اصلی پارتیشنهای شیشه‌ای را با هم مرور می کنیم:

  • استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای در محیط اداری نه تنها به تقسیم فضا و حداکثر نور طبیعی کمک می کند، بلکه هزینه کمتری نسبت به ساخت دیوارهای سنتی چوبی یا پیش ساخته دارد. با این کار هم هزینه کمتری پرداخت کرده اید هم وقت و انرژی کمتری برای نصب آنها صرف کرده اید.
  • یک کاربرد پارتیشن های شیشه‌ای استفاده در شرکت هایی است که از مشکل کمبود نور در فضای داخلی اداره رنج می برند. پارتیشن اداری شیشه ای از نظر شفافیت اجازه عبور نور را تا حد دلخواه می دهد.
  • پخش نور طبیعی نیاز به استفاده از لامپ و چراغ های پر مصرف را به طور چشم گیری کاهش می دهد. یک اتاقک شیشه ای دنج دیگر فضای دلگیر و خفه کاری را تداعی نمی کند و راندمان کاری کارکنان را بالا می برد. با استفاده از این نوع پارتیشن نیاز به بکارگیری نورهای مصنوعی به حداقل می رسد.
  • کاربرد دیگر پارتیشن اداری شیشه ای در گسترده تر نشان دادن فضا است. با حذف دیواره و جدا کننده های مات ، برای افراد حاضر در محل حس یکپارچگی و توهم فضا ایجاد می شود.
  • از طرفی بنا به نیاز، بعضی مشاغل به وجود حداقل یک اتاق شفاف در محل کار خود احتیاج دارند. این شفافیت می تواند به علت مسائل امنیتی یا کاربردهای ویژه اتاقک شیشه ای در شرکت باشد.
  • در طرف مقابل آنها که نیاز دارند در عین پخش نور حریم خصوصی بخش ها و اتاق های خود را حفظ کنند می توانند از شیشه های مات یا طرح دار در پارتیشن های شیشه ای خود استفاده کنند.
  • کاربرد دیگر پارتیشن اداری شیشه‌ای کاهش سر و صدا است. استفاده از شیشه های مخصوص یا مدل های دولایه و دو جداره عایق بسیار خوبی برای صدا و بعضا حرارت هستند. حفظ سکوت اتاق جلسات یا کنفرانس در عین شفاف بودن دیواره ها از الزامات بیشتر شرکت ها و ادارات سازمانی است.
  • آکوستیک بودن بعضی مدل ها آنها را به گزینه مناسبی برای استفاده در استودیوهای ضبط مخصوصا جایی که نیاز به دیده شدن گوینده و ارتباط تصویری با او بدون عبور هرگونه صدا یا نویز خارجی است ، کرده است.

امروزه در کشور های جهان، برای استفاده بهینه تر از تمام فضای واحد، از پارتیشن اداری شیشه‌ای استفاده می کنند. در صورتی که طراحی الگوی شما به صورت صحیح انجام گردد ، پارتیشن شیشه ای جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود.
پارتیشن ها به دلیل سبک خاص و دیزاینی که در طراحی و دکوراتیو ایجاد می‌کنید، بطور مشترک در خانه ها ، اداره ها و فروشگاه‌ها مختلف مورداستفاده قرار میگیرد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن شیشه ای  بصورت ثابت یا شیشه متحرک ارائه میشود و میتواند دکور فضای اداری ، تجاری و یا منزل شمارا بزرگتر و کارآمدتر جلوه گر شود ، برعکس دیوارهای گچی قدیمی، پارتیشن شیشه‌ ای اداری متحرک می‌تواند برای تغییر فضا مورداستفاده قرار گیرد. پارتیشن شیشه ای محیط را هم برای کارمندان و هم بازدیدکنندگان و مشتریان  بسیار جذابتر میکند و یک دکور حرفه‌ای برای فضای شمابه وجود می‌آورد.

دلایل استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه‌ای  سبب میگردد که فضای تجاری کار بزرگتر به نظر برسد. فعال بودن یک فضای اداری خود یک نوع تابلو تبلیغاتی محسوب میشود. و سبب می شود که تعامل و همکاری کارکنان و پرسنل بیشتر گردد. پارتیشن اداری ، دارای زاویه دید بالاتری است و هدف از این سبک پارتیشن شیشه ای نیز همین است.

شما همواره میتوانید با کارشناسان گروه مهندسی زیما در تماس باشید.

یعنی باید فضای اداری به صورتی مشخص شود که راندمان کاری بالاتر رود. ارتباط بصری در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

انواع پارتیشن اداری شیشه ای :

 

انواع پارتیشن اداری شیشه ای عبارتند از :

شرح انواع پارتیشن اداری شیشه ای

 

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم آلومینیوم

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم آلومینیوم با ایجاد ظرافت و زیبایی در محیط کار فضای زیبایی را خلق میکند که باعث افزایش بهره وری نیروی کار کارمندان میشود. این نوع پارتیشن برای استفاده در اداره ها، بیمارستانها و جداسازی فضاهای کوچک بسیار مناسب میباشد.
سیستم پارتشن شیشه ای با فریم آلومینیومی برای ایجاد یک اتاق و بخش جدا ، جدا کردن محیط کار (با توجه به نیاز اداری) و برای بخش بندی قسمت های فروش راهکار مناسب است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 نصب این نوع پارتیشن شیشه ای بسیار راحت است و یکروزه انجام میشود و به گونه ای است که در صورت لزوم قابل جابجایی و استفاده مجدد است.

از این رو پارتیشن شیشه ای دست دوم نیز به وفور یافت خواهد شد.

 

پارتیشن اداری شیشه‌ای فریم‌ لس  Frameless (بدون فریم)

همانطور که از نام این نوع پارتیشن شیشه‌ای مشخص شد ، درواقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقل از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است.
این نوع پارتیشن شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد ، همچنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

از مهمترین اجزاء پارتیشن شیشه ای فریم لس ، شیشه است. پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته شده است. پارتیشن فریم لس زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن از نوع شیشه  دارد. علاوه بر زیبایی پارتیشن فریم لس، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس پایین تر از پارتیشن شیشه ای فریم دار می باشد. پارتیشن فریم لس از زیبایی و جلوه بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار دارد که دلیل زیبایی پارتیشن شیشه ای فریم لس یک دست بودن شیشه و نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه های آن است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل که قابلیت اجرای طرح های مختلف و طرح های سند بلاست به صورت مات و نیمه مات و یا طرح لوگو است.  به دلیل شکل ظاهر زیبای پارتیشن شیشه ای مدل شیشه فریم لس این نوع دیوارک بیشتر در محل کارهایی که نیاز به دید باز دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد.
مزیت اصلی پارتیشن فریم لس این است که جای کمتری را اشغال میکند و به دلیل نداشتن فریم سطح دید یک دست و بیشتری را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.
به دلیل انعطاف پذیر بودن پارتیشن از جنس شیشه‌ به راحتی می توان آن را در فضاها و محیط های متفاوتی نصب نمود که زیبایی و کارایی آن محیط به بیشترین حد خود می رسد. به دلیل نداشتن فریم در ظاهر شکننده به نظر می رسد ولی برخلاف ظاهر آن دارای استحکام بسیار بالایی هست.

 

 پارتیشن اداری شیشه‌ای آلومینیوم و استیل

پارتیشن اداری شیشه‌ای آلومینیوم و استیل ، دارای فریم از جنس آلومینیوم متراکم است ومتریال و مواد پوشش آن نیز از شیشه های دو جداره و یا تک جداره است.

 

 پارتیشن اداری شیشه‌ای و استیل

پارتیشن اداری شیشه ای و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن شیشه ای دارد. استفاده از استیل به عنوان فریم پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی به مجموعه ای که از این نوع پارتیشن استفاده شده است می دهد.

 پارتیشن شیشه ای و استیل با توجه به زیبایی که ایجاد میکنند طرفداران زیادی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در طراحی فضای خود استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای و استیل علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد. مدت زمان عمر مفید استفاده از پارتیشن شیشه ای استیل را افزایش میدهد.

 

پارتیشن شیشه‌ای رنگی

پارتیشن شیشه‌ای رنگی برای جداسازی و تفکیک فضایی در محیط کاری و اداری کاربرد فراوان دارد تا علاوه بر جدا سازی و فضا سازی محیط برای کارکنان و کارمندان موجب  افزایش زیبایی محیط  و در نتیجه افزایش نشاط و روحیه کاری افراد و پرسنل محیط کارمیگردد.  در تولید و ساخت این نوع پارتیشن ها از شیشه های رنگی در طرح های مختلف و رنگ های متفاوت متناسب با درخواست و انتخاب افراد  می توان استفاده کرد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن شیشه ای رنگی را می توان  بصورت شیشه های رنگ دار هماهنگ با رنگ محیط اطراف اداره و شرکت انتخاب و نصب کرد. میتوان رنگ شیشه پارتیشن ها را در ترکیب بندی های متنوع انتخاب کرد تا  محیط کاری دارای تنوع و جذابیت فراوان گردد و هم راستا با آن  موجب  افزایش روحیه کاری و بازده کار کارکنان را به دنبال داشته باشد.

 

پارتیشن اداری شیشه ای
پارتیشن اداری شیشه ای

 

پارتیشن شیشه‌ای متحرک

از پارتیشن شیشه‌ای متحرک می توان برای ساخت فضاهای موقتی که دارای پویایی و جذابیت فضایی می باشد استفاده نمود. پارتیشن متحرک را می توان به راحتی و بوسیله تنظیماتی که روی ان انجام می شود به مکان های دیگر حرکت داد. پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از پنل های شیشه ای می باشد که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد.

پارتیشن اداری شیشه‌ای متحرک علاوه بر امکان حرکت و جابه جایی که دارد در جدا سازی فضایی بسیار کاربرد دارد می توان از شیشه های طرح دار سند بلاست شده و یا شیشه های رنگی دکوراتیو برای افزایش زیبایی پارتیشن ها نیز استفاده نمود.

 

پارتیشن دو جداره شیشه ای

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره در محل های با سر و صدای بالا پیشنهاد می شود. پارتیشن دوجداره شیشه ای علاوه بر عایق بودن صدا از شفافیت بالایی برخوردار است و از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری می کند. در پارتیشن شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت 10 میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد استفاده می گردد.

برخی از ویژگی های این پارتیشن شیشه ای عبارتند از: پوشش کامل ارتفاع از کف تا سقف،  پیکربندی در دو مدل مسطح یا منحنی، امکان پیاده سازی طرح و نقش روی شیشه، کاملا قابل جدا شدن و استفاده مجدد
این نوع پارتیشن نیز مانند پارتیشن شیشه ای تک جداره در دو مدل فریم لس و با فریم آلومینیومی ارائه می شود.

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم لس

سیستم پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره فریم لس با کاهش پروفیل های آلومینیومی در قسمت دیوار شیشه ای در حالی که بیشترین شفافیت و زیبایی را  در طراحی داراست، بالاترین عایق صدا را نیز در بین سایر مدل ها دارد.
این سیستم پارتیشن دو جداره، بدون نیاز به پروفیل عمودی، حداکثر شفافیت را در معماری نوین ارائه می دهد. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره با فریم آلومینیوم

این سیستم پارتیشن شیشه ای تک جداره با پروفیل های عمودی، زیبایی بصری ترکیب شیشه و آلومینیوم را به حداکثر می رساند.
پروفیل های آلومینیومی اسلیم یک راه حل بسیار مناسب برای پارتیشن های شیشه ای اداری می باشد. فرم های خاص پروفیل های آلومینیومی ما در طرح های گوناگون پیوند بین پنل های شیشه ای را تشکیل میدهد.

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره 

در نوع تک جداره این نوع پارتیشن ها از شیشه سکوریت با ضخامت ده تا هشت میل ساخته می شود. در انواع مختلفی موجود می باشد که می توان در مدل های فریم دار و یا فریم لس یا طرح چوب اجرا نمود. این مدل پارتیشن را می توان با شیشه سکوریت طرح دار سند بلاست شده یا طرح چاپ شده اجرا کرد.

این نوع پارتیشن به طور کلی موجب زیبا تر شدن محیط می گردد و به دلیل تقسیم بندی و فضا سازی مورد استفاده در فضا های اداری می گردد. می توان در صورت تمایل به استفاده کردن از شیشه های ساده در یک طرف شیشه پرده کرکره ای نصب نمود. مدل شیشه ای پارتیشن تک جداره تمامی ویژگی ها و نقطه قوت های پارتیشن را دارا می باشد و در فضا هایی کوچک به دلیل پهنای کمتر شیشه ها نسبت به پارتیشن دو جداره مورد استفاده قرارمی گیرد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

برخی از ویژگی های این مدل ها عبارتند از: پوشش کامل ارتفاع از کف تا سقف،  پیکربندی در دو مدل مسطح یا منحنی، امکان پیاده سازی طرح و نقش روی شیشه، نصب و راه اندازی به صورت کامل خشک (بدون چسب)، کاملا قابل جدا شدن و استفاده مجدد این نوع پارتیشن در دو مدل  فریم لس و فریم آلومینیومی ارائه میشود.

پارتیشن شیشه ای تک جداره راهکار بسیار مناسبی برای زمانی است که انعطاف پذیری و قیمت پارتیشن شیشه ای بالاترین اولویت محسوب می شود. پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره یک جانشین خوب برای دیوارهای جامد است و یک انتخاب ویژه و مناسب برای سازماندهی و تقسیم بندی فضاهای تجاری داخلی می باشد.

 

پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس

پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس ، بدون نیاز به پروفیل عمودی، حداکثر شفافیت و مقرون به صرفه بودن را ترکیب می کند. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن  از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.
پایه های نگه دارنده شیشه در این سیستم، پروفیل آلومینیومی است که در قسمت بالا و پایین پارتیشن استفاده می شود که از انواع مختلف پنل های شیشه ای با شکل های مختلف پشتیبانی می کند.
این سیستم پارتیشن سازگاری بالایی با محیط دارد و در قسمت هایی که  شفافیت زیادی نیازمند است، بیشترین کاربرد را دارد.

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره با فریم آلومینیومی

پارتیشن تک جداره با پروفیل های عمودی ، زیبایی بصری ترکیب شیشه و آلومینیوم را به حداکثر می رساند. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن  از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.
پروفیل های آلومینیومی اسلیم یک راه حل بسیار مناسب برای پارتیشن اداری شیشه ای می باشد. فرم های خاص پروفیل های آلومینیومی ما در طرح های گوناگون پیوند بین پنل های شیشه ای را تشکیل میدهد.

فقط با یک تماس کوتاه اقدام به خرید پارتیشن شیشه ای نمایید.

ویژگی های پارتیشن اداری شیشه ای

هنگامی که پارتیشن اداری شیشه ای برای یک اداره استفاده میگردد ، کارمندان میتوانند از فعالیت هم بصورت هم زمان اطلاع داشته باشند و این یک ویژگی عالی و خوب  برای پارتیشن شیشه ای محسوب می گردد. پارتیشن شیشه ای انعطاف پذیری بالایی است و سبب می شود تا اگر ایده ای در ذهن شخصی  وجود داشته باشد  بطور کامل و دقیق و اصولی اجرا شود. همچنین هزینه  نصب پارتیشن شیشه ای در مقایسه با ساخت دیوار های ثابت کمتر است و نیاز به تغییر کلی محیط اداری ندارد.

شما همواره میتوانید با کارشناسان گروه مهندسی زیما در تماس باشید. چرا که نصب پارتیشن شیشه ای نکته ای است که در زیبایی و ظرافت کار موثر است.

استفاده از پارتیشنهای اداری باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود زیرا لزومی برای استفاده کلی از لامپ یا چراغ الکتریکی در طول روز نمی باشد چرا که این نوع از پارتیشن در زاویه سازی نور نقش پر رنگی دارد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

ویژگی مهم پارتیشن اداری شیشه‌ای

پارتیشن شیشه ای به صورتی طراحی شده که سبب روشنایی و نور کافی در طول روز می باشد چرا که می دانیم نبودن نور کافی و طبیعی در محیط ‌کار سبب احساس خستگی کارکنان و در نتیجه افت راندمان کاری شود. و میتوان از نقاط کم نور به جای دیوار گچی از پارتیشن شیشه ای استفاده نمود

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

ازجمله مزایای پارتیشن شیشه‌ای می توان به صرفه اقتصادی بودن آن و مقرون به صرف بودن با توجه به سرعت بالای نصب آن و فضا سازی بهینه محیط اشاره کرد.

 برای ادارات و محیطهای تجاری معمولا از پارتیشن شیشه‌ای دست دوم نیز استفاده میگردد. در پارتیشنهای اداری ، از شیشه با ضخامت ۱۰ میل سکوریت، فریم های مقاوم و متنوع و درب های ریلی و لولایی استفاده میشود.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای متحرک

در پارتیشن اداری شیشه ای متحرک را می توان بصورت آکاردئونی و کشویی تعبیه کرد که وقتی در حالت جمع قرار دارد، قسمت زیادی از پارتیشن جمع شده و در کناره ها قرار می گیرد و فضایی به صورت یکپارچه خواهید داشت. اما در مدل پانلی پارتیشن شیشه‌ای متحرک ، فضا به صورت تقریبی جدا شده و کماکان ارتباط دو فضا برقرار می ماند که هدف از این جداسازی، تمرکز بر روی حریم بین دو فضا می باشد و جدا سازی کامل مد نظر نبوده است

باید توجه داشت تمیز کردن پارتیشن شیشه ای بسیار راحت و آسان میباشد. به طوری که با یک دستمال مرطوب و مایع شیشه شوی به راحتی قابل تمیز کردن است. پس نگران تمیزی آن نباشید.

طراحی و سند بلاست پارتیشن اداری شیشه ای

معمولا شیشه های استفاده شده در پارتیشن شیشه‌ای در دفاتر اداری را با انواع طرح های مختلف و لوگو های گوناگون بنا به درخواست متقاضی سند بلاست شده و ایده ای نو و ماندگار روی شیشه ها نقش می بندد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

 یکی از بهترین و کارآمد ترین نوع از انواع سند بلاست روی پارتیشن شیشه ای است که در آن قسمتی از شیشه که در هنگام نشستن کارمندان روی صندلی در کنار میز کار خود، دیدی به جا های مختلف و میز های اطراف ندارند، می باشد که کارمندان به راحتی و آسایش و بدون نقطه ی دید می توان به کار خود ادامه داد.

قسمتی که توسط سند بلاست پوشیده شده دارای نور بوده و دیدی به اطراف ندارد.

معایب پارتیشن اداری شیشه ای :

برقراری ارتباط کمی سخت

پرسنل به سختی میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با هم در ارتباط باشند  و در پروژه‌های مشترک و گروهی با وجود پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای جداگانه در کل دفتر کار با یکدیگر همکاری کنند.

اما شما سعی کنید تعادلی مناسب بین پارتیشن اداری و دفاتر باز را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

شلوغی و خفگی فضا

استفاده از پارتیشن میتواند احساس شلوغی و خفگی فضا بوجود آورده  که روحیه گرئه را پایین می آورد.

با این  وجود برنامه ریزی طراحی دکور داخلی محل کار خود، می‌توانید مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای را بدون اینکه دفتر خود را بیش از حد شلوغ کنید، بدست آورید.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

هنگامی که از پارتیشن اداری شیشه ای در اداره استفاده میگردد :

  1. پرسنل میتوانند از فعالیت هم به صورت هم زمان اطلاع داشته باشند و این یک ویژگی خوب و عالی برای پارتیشن اداری است.
  2. پارتیشن شیشه ای دارای انعطاف پذیری بالایی است و سبب می شود تا اگر ایده ای در ذهن فردی وجود دارد به طور کامل و دقیق و اصولی اجرا شود.
  3. همچنین هزینه نصب پارتیشن شیشه ای در مقایسه با ساخت دیوار های ثابت کمتر است و نیاز به تغییر کلی محیط اداری ندارد.
  4. استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود زیرا لزومی برای استفاده کلی از لامپ یا چراغ الکتریکی در طول روز نمی باشد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

خرید پارتیشن اداری شیشه ای :

تیم زیما با تخصص کافی در زمینه نصب و اجرا و خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای , درب اتوماتیک و دستی- بالکن شیشه ای - کرکره برقی - نرده شیشه ای - کابین دوش شیشه ای و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

با توجه به فاکتورهای بیان شده براحتی میتوانید با مشاوره کارشناسان اقدام به خریدی مناسب و آگاهانه نمایید.

از آنجا که حرفه مابیشتر یک حرفه خدماتی است لزا بهتر است برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای دقیق و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

ارسال پارتیشن اداری شیشه ای :

شرکت زیما خدمات زیر را جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ارائه میدهد :

  • سفارش پارتیشن شیشه ای
  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال فوری به غرب تهران
  • نصب پارتیشن شیشه ای در سراسر ایران
  • ارسال سفارش به سراسر ایران
  • نصاب متخصص و حرفه ای
  • پشتیبانی در سراسر تهران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • ارسال فوری

چرا پارتیشن اداری شیشه ای

حالا بریم سراغ اینکه چرا پارتیشن اداری شیشه ای  نصب کنیم .مهمترین عامل ایجاد روحیه و تنوع در ادارات ، سازمانها ، شرکتهای کوچک و بطور کلی در محیط کار زیبایی و دکوراسیون زیبا در محیط کار است. این دکوراسیون علاوه بر جذب مشتری میتواند برای پرسنل نیز ایجاد شادابی نماید.

خب حالا این شادابی چه نوع کارایی برای شرکت دارد. شادابی و روحیه بالای پرسنل میتواند انرژی خوبی به آنها برای انجام کار دهد. در نهایت اینکه خرید پارتیشن اداری شیشه ای  و نصب آن با دکوراتیوی زیبا انرژی مثبت برای پرسنل و کارایی بیشتر برای شرکت باشد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

طراحی پارتیشن اداری شیشه ای :

برای اینکه بتوانیم  تصویری از پیش تعیین شده برای بعد از اجرای پروژه داشته باشیم باید یک طراحی سه بعدی و قول معروف یک اتود کلی از کار داشته باشیم. در اینجاست که بحث طراحی پارتیشن اداری شیشه‌ای به وسط می آید.

تیم زیما برای اینکه تصور شما برای نصب پارتیشن اداری شیشه ای تداعی گردد یک طراحی پارتیشن برای شما قبل از اجرای پروژه به کارفرما ارائه میدهد که این طراحی میتواند به این تداعی ذهنی کمک کند.

پس از تایید شما این طرح برای اجرا به تیم نصب پارتیشن شیشه ای تحویل میگردد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای دقیق و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نقش پارتیشن اداری شیشه ای در شرکت ها

نقش پارتیشن اداری شیشه ای در شرکت ها معمولا در مراحل نهایی ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی اداره و برای مجزا کردن بخش ها ، اتاقک های کاری یا اتاق های اصلی شرکت مشخص می شود.

انجام اندازه گیری های لازم و طراحی مسیر راه رو ها قسمت اول کار می باشد. در مرحله بعدی فریم ها و ریل های لازم در محل مورد نظر نصب می شوند. در پایان نیز شیشه ها و درب ها نصب و تراز می شوند.

اما تنها ساختمان های نوساز نیستند که از این نوع پارتیشن ها استفاده می کنند. نقش پارتیشن اداری شیشه ای در شرکت ها در فرایند نوسازی یا تغییر چینش اتاق ها و بخش ها و همچنین در گسترش فضای مجموعه های قدیمی تر نیز پر رنگ است.

زمانی که قصد ایجاد قسمت جدیدی در شرکت دارید یا می خواهید چند بخش را با هم ترکیب کنید یا آنها را گسترش دهید نقش پارتیشن اداری شیشه ای در شرکت ها مشخص می شود. با استفاده از آنها بدون نیاز به ساخت یا تخریب دیواره اتاق ها با صرف کمترین زمان و انرژی می توان تغییرات لازم را اعمال کرد.

نقش پارتیشن اداری شیشه ای در شرکت ها یی که قصد تغییر کاربری دارند نیز بسیار پر اهمیت است. سهولت و سرعت نصب و تغییر نوع چینش این پارتیشن ها شرایط ایجاد تحول های بزرگ در کاربری ادارات و شرکت ها را فراهم می آورد.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نمونه کار پارتیشن اداری شیشه ای

شما میتوانید در این بخش با مشاهده گالری نمونه کار پارتیشن اداری شیشه‌ای از کیفیت و کمیت شرکت مهندسی زیما آگاه شوید.


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

14 دیدگاه

  1. 2021-07-23 در 3:28 ب.ظ

    درمورد کاربردها بیشتر توضیح بدین بهتره
    پارتیشن اداری شیشه ای را ساده و رسا بیان کردین
    تشکر

    1. 2021-07-23 در 3:32 ب.ظ

      حتما به روی چشم

  2. 2021-07-23 در 10:11 ب.ظ

    قیمت پارتیشن اداری شیشه ای چونه محاسبه میشه
    چه عواملی در قیمت پارتیشن اداری شیشه ای موثر هست
    ممنون

    1. 2021-07-24 در 7:54 ق.ظ

      سلام
      بسته به جنس شیشه و نوع پارتیشن اداری شیشه ای متفاوت است
      برای دریافت قیمت پارتیشن اداری شیشه ای دقیق بهتره با کارشناسان ما تماس بگیرید
      تشکر

  3. 2021-07-24 در 11:34 ق.ظ

    ارزان و عالی و کیفیت خوب در پارتیشن اداری شیشه ای

    1. 2021-07-24 در 1:31 ب.ظ

      این محبت شماست

  4. 2021-08-05 در 3:07 ب.ظ

    عالی بود مقاله پارتیشن اداری شیشه ای
    تشکر

  5. 2021-08-08 در 11:09 ق.ظ

    سلام
    قبل از اجرا نقشه سه بعدی برای پارتیشن اداری شیشه ای و اجرا ارائه میشه ؟؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

  6. 2021-09-17 در 8:24 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای با کیفیت
    دمتون گرم

  7. 2021-10-19 در 7:47 ق.ظ

    پارتیشن اداری شیشه ای رو خیلی با دقت نصب کردن

  8. 2021-10-19 در 1:38 ب.ظ

    پارتیشن اداری شیشه ای رامسر هم نصب میکنید ؟

  9. 2021-10-19 در 1:40 ب.ظ

    ممنون از رعایت پروتکل بهداشتی در نصب پارتیشن اداری شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید