تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای

به یاد داشته باشید که مانند هرکار دیگری بهتر است ابتدا به متخصص آن کار رجوع کنید. در این قسمت به طور کلی با روش نصب پارتیشن شیشه ای آشنا می شویم. توصیه ما این است که این کار را خود انجام ندهید و از نصاب ماهر و با تجربه استفاده کنید.

خصوصا اگر کار شما هندریل یا جان پناه شیشه ای بالکن یا قسمت های بلند می باشد باید از امنیت و کیفیت بالای نصب و اجرای کار خود مطمعن شوید در کل اما برای نصب انواع پارتیشن شیشه‌ای باید از نصاب خبره کمک بگیرید.

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

  1. اندازه گیری دقیق محل نصب
  2. نصب و تراز کردن پروفیل و قاب ها
  3. نصب پنل های شیشه
  4. نصب و محکم سازی درب ها و سایر اتصالات

فاز اول نصب پارتیشن شیشه ای – اندازه گیری

در این مرحله باید ارتفاع کف تا سقف و همینطور عرض دیواره پارتیشن را اندازه گیری کنید. سپس طول یا عمق فضایی که قرار است توسط پارتیشن احاطه شود را اندازه بگیرید. در اندازه گیری های خود میزان خطا و یک راستا نبودن سقف با کف و همچنین عمود نبودن دیواره ها با سقف و کف را لحاظ کنید.

فاز دوم نصب پارتیشن شیشه ای – نصب قاب و پروفیل ها

در این مرحله پروفیل ها یا در واقع فریم کار را باید نصب کنید. بسته به نوع پارتیشن و اینکه روکار باشد یا توکار و دفنی این پروفیل ها باید روی دیواره ها ، سقف و کف پیچ و بولت شوند.

قبل از هر چیز باید از تراز و تمیز بودن سطوح اطمینان حاصل فرمایید. در صورتی که هرگونه ناهمواری یا شیب غیر عادی وجود دارد باید آن را برطرف کنید. اگر نیاز به شیار زدن وجود دارد باید با دقت زیاد و ابزار مخصوص شیارها را با عمق یکسان و در خطوط مستقیم ایجاد کنید. در نهایت فریم ها را در محل نصب کنید.

فاز سوم نصب پارتیشن شیشه ای – نصب پانل شیشه

اکنون باید شیشه ها را درون فریم و قاب قرار دهید. با رعایت نکات ایمنی از تحت فشار نبودن غیر عادی شیشه ها درون ریل پروفیل و فریم ها مطمعن شوید. شیشه ها را امتحان کنید تا لقی و حرکت اضافه نداشته باشند و محکم توسط پروفیل و قاب در جای خود فیکس شده باشند.

فاز چهارم نصب پارتیشن شیشه ای – نصب و محکم سازی درب و اتصالات

در فاز آخر سراغ نصب یراق ها، لولا، دستگیره و... می رویم. دسته درب ها به دو روش متصل می شوند. اولین مورد دارای یک سوراخ از پیش ایجاد شده و یک پیچ است که از طریق شیشه به دسته محکم شده است. نوع دیگر شامل چسب است. این راحت تر است.

کافی است فقط نوار محافظ را جدا کرده و آن را به در متصل کنید. درب های شیشه ای را در راستای لولا قرار دهید و اتصالات را محکم کنید. در پایان دستگیره و سایر اتصالات نهایی را می توانید اضافه کنید.

پس از اتمام کار شیشه ها و محل را تمیز کنید و یکبار دیگر اتصالات و استقامت دیواره ها و درب ها را بررسی کنید. از بدون مشکل باز و بسته شدن درب ها و حرکت راحت در لولا یا در ریل های کشویی مطمئن شوید.

حالا دیگر کار نصب پارتیشن شیشه ای به اتمام رسیده و شما میتوانید نظاره کنید و لذت ببرید.

شما با انتخاب و نصب پارتیشن شیشه ای به راحتی می توانید در فضای کاری خود اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر ایجاد کنید و با ایجاد فضایی دلنشین خلاقیت را در بین پرسنل خود افزایش دهید.

تیم زیما با نصاب پارتیشن شیشه ای متخصص همواره در کنار شما خواهد بود.

مدیران  اکثر شرکت ها در محیط کاری خود به یک فضایی حریم خصوصی یا عاری از هر گونه سر و صدا نیاز دارند تا بتوانند افراد و تیم های کاری مختلف را از یکدیگر جدا کنند.

نصب پارتیشن شیشه ای بهترین راه حل برای این موضوع است.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

لزوم نصب حرفه ای پارتیشن شیشه ای

لزوم نصب حرفه ای در یشترین چم انداز بلند مدت کیفیت و دوام پارتیشن شیشه ای کار و پارتیشن شیشه ای است.

شرکت مهندسی زیما با سابقه عالی در زمینه اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای , کابین دوش - بالکن شیشه ای - پارتیشن شیشه ای و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

تیم زیما ارائه دهنده خدمات پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن اداری شیشه ای ، قیمت پارتیشن شیشه ای ، خرید پارتیشن شیشه ای ، ارسال پارتیشن شیشه ای به سراسر ایران است.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیش شیشه ای چگونه نصب می شود ؟

 

برای نصب پارتیشن قبل از اجرا و پیاده سازی طرح نیاز هست توسط ابزای مثل دوربین و تراز لیزری محل موردنظر را علامت گذاری نمایید ، سپس بعد از این مرحله ابعاد شیشه مشخص و برای ساخت و تولید آماده میشود.

پروفیل های سازه با رنگ کوره ای قبل از نصب رنگ زده می شوند و در مرحله آخر سازه های استنلس استیل بعد از جوشکاری و نصب در محل توسط پولیش مخصوصی جلا داده میشوند.

برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس در محیط های اداری و شرکت ها تنها در قسمت های بالا و پایین پارتیشن ، پروفیل آلومینیوم به کار می رود که بر روی دیوار شیشه ای به هیچ عنوان دیده نخواهد شد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

متخصص و نصاب پارتیشن شیشه ای

نصاب پارتیشن شیشه ای به فردی اطلاق میشود که دارای مهارت و سابقه کار مرتبط در زمینه نصب و پیاده سازی پارتیشن شیشه ای است. این فرد باید دارای مهارت نقشه خوانی و تراز نمودن پانل های شیشه ای در کنار هم باشد. بیشترین نکته ای که در این میان به چم میخورد داشت تجربه کاری در این زمینه خواهد بود.

جلوه  و زیبایی پارتیشین شیشه ای به دقت و تمیز کاری نصاب پارتیشن شیشه ای آن در موقع نصب بستگی دارد. این محصولات از سبکهای نوین و طرح های زیبایی برخوردار است.

بنابراین روشهای گوناگون نصب پارتیشن شیشه ای جلوه های بصری زیبا  و متنوعی را میتواند بری شما تداعی کند.

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای چیست ؟

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای توسط شرکت مهندسی زیما به شرح ذیل است :

  • تماس با شرکت مهندسی زیما و ثبت سفارش با مشاوره تیم ما
  • فرستادن کارشناس و متخصص برای اندازه گیری ابعاد و راهنمایی شما جهت زمینه سازی برای نصب پارتیشن شیشه ای
  • ترسیم پروژه و ارسال پیش فاکتور برای تایید نهایی کارفرما
  • در صورت تایید نقشه و تایید پیش فاکتور ، قیمت شیشه های مصرفی شما طبق نقشه برای تولید در کارخانه ارسال می گردد و زمان نصب و اجرا به کارفرما اعلام میشود.
  • در هنگام اجرا نصاب پارتیشن شیشه ای شرکت مهندسی زیما به محل اعزام میگردد.
  • پس از اتمام نصب پروژه به شما تحویل و رضایت نامه شما که ارزش زیادی برای این شرکت دارد تقدیم می گردد.
  • در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت مهندسی زیما  آماده پیگیری و گارانتی از پروژه نصبی شما می باشد.
  • شرکت زیما با کادری متخصص همراه با پشتیبانی در خدمات پارتیشن اداری شیشه ای و انواع پارتیشن شیشه ای آماده ارائه خدمات به شما و ضمانت نامه خواهد بود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

طراحی پارتیشن  شیشه ای

پزوژه های نصب پارتیشن شیشه ای دارای شرایط و نیازهای انحصاری خود هستند در زمان طراحی و انتخاب هر یک از سیستم های پارتیشن اداری شیشه ای طراح می بایست پس از بررسی دقیق محل قرارگیری پارتیشن شیشه ای شرایط اصولی و ایده آل را برای اجرا آماده نماید.

 نکات خاصی که باید در کف، سقف و دیواره ها اجرا شود کاملاً مرتبط با نحوه نصب و اجرا و همچنین وزن و نوع پروفیل پارتیشن متغییر بوده که باید در نظر گرفته شود. بطور مثال برای نصب شیشه های سکوریت به طور معمول می بایست یک پروفیل 40X80 در زیر سقف به صورت تراز قرار گیرد که این پروفیل در سیستم های پارتیشن شیشه ای اصلاً نیاز نیست.

 

نصب پارتیشن شیشه ای
نصب پارتیشن شیشه ای

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مشخصات تمامی فضاهای معمول برای طراحی و اجرای پارتیشن :

 بدین منظور در نظر داریم در این قسمت به شرح کلی مشخصات تمامی فضاهای معمول برای طراحی ، اجرا و نصب پارتیشن فریملس شیشه ای بپردازیم .

 

1- مشخصات سقف ها برای طراحی پارتیشن شیشه ای :

با توجه به تجربیات کسب شده از مراحل مختلف طراحی و نصب پارتیشن شیشه ای اداری و مشاهده نتیجه نهایی کار و آمار قابل ارائه از میزان رضایت مندی اشخاص گوناگون به طراحان داخلی توصیه میگردد.

 در طراحی پارتیشن شیشه ای به این نکته توجه ویژه ای معطوف گردد که اتصال پارتیشن به سقفها الزامی است زیرا به علت قطر بسیار کم پارتیشن های شیشه ای تک جداره در دهانه های بالای 5/2 مترطول لرزش ها بسیار مشهود می باشند.
در پارتیشن های تمام شیشه برای اتصال شیشه به سقف هر نوع سقف غیر معلق مانند گچی، کناف، کاذب و... مورد تایید است و نیاز به پروفیل آهن و آهن کشی وجود ندارد. ولی برای انواع سقف های معلق مانند : سقف های کششی پارچه ای - تایل های 60x60 و... حتماً یک پروفیل مستحکم در پشت سقف های کاذب مورد نیاز است.

2- مشخصات دیوارها برای نصب پارتیشن شیشه ای :

از دیگر خصوصیات اصلی در نصب پارتیشن شیشه ای  که باید بدانید این است که اتصال حداقل یک طرف پارتیشن به دیوار توصیه می گردد.

 برای داشتن یک پارتیشن شیشه ای مستحکم نیاز به دیوار محکم و قابل اطمینان داریم و اجرای این محصول در اغلب ساختمان های اداری و تجاری کشور ایران که معمولاً دیوارها با مصالح ساختمانی از جمله آجر و سفال و بلوک ساخته می شوند. بسیار مناسب می باشد ولی امروزه در ساخت برخی از برج ها دیواره های کناف و چوبی استفاده میشود.

 در مواردی که دیوارهای چوبی در داخل آن به کار رفته است برای اتصالات فی ما بین چوبها نیاز به بررسی میدانی وجود دارد و درخصوص آیتم هایی که از کناف در دیوارهای آنها استفاده شده است نیاز داریم تا  یک سازه علاوه بر کناف درست در محل اتصال پروفیل به دیوارها قرار گیرد چرا که گچ برگ کناف امکان پیچ شدن ندارند .

نصب پارتیشن شیشه ای
نصب پارتیشن شیشه ای

3- مشخصات کف ها برای نصب پارتیشن شیشه ای :

در ایران کف سازی های کاذب چندان رایج نیست و غالباً کف سازی با مصالح ساختمانی انجام می پذیرد .

نکته :

مورد خاصی که در کف وجود ندارد ولی برای برخی کف سازی ها که از متریال خاص تهیه شده اند یا واحد به صورت اجاره ای در اختیار کارفرما قرار گرفته اند و نباید سوراخ کاری روی آنها صورت گیرد می توان از چسب های مخصوص برای نصب پارتیشن استفاده کرد .

هفت اصل طراحی پارتیشن شیشه ای :

 

 

اصل اول :

  در پارتیشن شیشه ای فقط از سمت لولای در میتواند به دیوار متصل شود در غیر این صورت باید چهارچوب درب از دو طرف به شیشه متصل شود .

اصل دوم :

 حداقل عرض ممکن در شیشه های کنار درب ها می بایست 20 سانتی متر در نظر گرفته شود .

اصل سوم :

حداکثر ارتفاع امن برای دربها 300 سانتی متر (معادل سه متر) می باشد که البته به دلیل بالا رفتن وزن درب کار به صورت سفارشی تولید می شود و می بایست تعدا لولاها اضافه شود.

اصل چهارم :

 حداکثر ارتفاع مجاز برای پارتیشن های شیشه ای فریم لس 330 سانتی متر می باشد.

اصل پنجم :

  حداکثر طول پارتیشن شیشه ای 1200 سانتی متر می بایست در نظر گرفته شود.

اصل ششم :

بر اساس استاندارد عرض دربها 96 و 86 سانتی متر در نظر گرفته می شود که ارتفاع استاندارد 214 سانتی متر می باشد.

اصل هفت :

در طراحی عرض هر کدام از شیشه های پارتیشن بین 20 تا 120 سانتی متر باید محاسبه شود و در نهایت سایزهای فوق با شرایط حمل به طبقات هر پروژه مطابقت داده می شود.

اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن فریملس (بدون فریم) جزو محصولات مدرن در حوزه طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی است که برای فضاسازی و زیباسازی مکان های اداری لوکس، خانه های مدرن ، مجتمع های مسکونی، آرایشگاه، ادارات، فروشگاه ها و غیره کاربرد دارد. با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید به راحتی و به سبک جدید دفتر اداری و فضای موردنظر خود را بدون تخریب به فضایی زیبا و دلنشین تفکیک کنید.

 

پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس :

به طورکلی پروفیل به معنی قطعه ‌ای با مقطع ثابت است زمانی که ما در خصوص پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس صحبت می‌کنیم در خصوص قطعه آلومینیومی صحبت می‌کنیم که دارای ایستایی است و مقاومت پارتیشن را تامین می‌ کند. روند تامین مقاومت پارتیشن شیشه ‌ای به این صورت است که محور‌های عمودی پروفیل آلومینیومی به عنوان ستون در نظر گرفته شده و پروفیل سنگین هستند. از سوی دیگر محور افقی پارتیشن‌ های شیشه ‌ای توسط پروفیل آلومینیوم دیگری مهار شده که نقش تیری را دارد و بر روی ستونها سوار شده است.

نصب پارتیشن شیشه ای

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از پروفیل های آلومینیومی تولید و به بازار عرضه شده اند که بسته به نوع پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس مورد نظر خود میتوانید از آنها استفاده کنید. در ضمن شما می‌توانید در زمان انتخاب و خرید پارتیشن شیشه ای ، رنگ پروفیل آلومینیوم مورد نظر خود را نیز بسته به فضای مورد نظرتان را انتخاب کنید. این پروفیل‌ های آلومینیومی معمولا به دو دسته آلومینیوم و آلومینیوم ‌های تو خالی تقسیم می‌شوند.

اگر نیاز به قدرت ایستایی بالاتری داشته باشید باید سراغ نمونه ‌های توپر بروید و اگر وزن پارتیشن شیشه ای پایین است و می‌توانید از نمونه ‌های تو خالی استفاده کنید. همچنین در شرایطی دیده شده است که پروفیل آلومینیومی مربوط به ستون پارتیشن شیشه ای را از نوع تو پر و پروفیل بخش بالا و پایین را از نوع تو خالی انتخاب میکنند تا به این صورت علاوه بر بالا بردن استحکام ، قیمت نهایی از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت پارتیشن شیشه ای :

  • گروه مهندسی زیما یک شرکت ثبت شده و با نصب و اجرای بیش از 1۰۰۰ پروژه در سطح کشور, سابقه و مهارت کافی برای انجام پروژه های گوناگون را دارد.
  • گروه مهندسی زیما یکی از عاملین فروش کارخانجات آذرجام نشکن یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع شیشه در سطح کشور است
  • یراق آلات و موارد مصرفی در پروژه های شیشه ای توسط گروه مهندسی زیما وارد کشور شده و یا بطور مستقیم از تولیدکنندگان برتر داخلی تامین می شود.
  • گروه مهندسی زیما شرکتی ثبت شده و رسمی پایبند به تمامی مقررات ساختمانی و مقررات رسمی جمهوری اسلامی ایران است .
  • گروه مهندسی زیما دارای تیم  نصب و کارشناسان متخصص و کارآزموده است.
  • گروه مهندسی زیما توانایی اجرا در کمترین زمان و بهترین کیفیت را دارد.
  • تیم زیما همواره و در همه حال پشتیبان شما خواهد بود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

تنوع شیشه  برای نصب پارتیشن  شیشه ای

شیشه هایی که در انواع پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد دارای طرح ها و انواع مختلفی در نوع استفاده می باشد، یکی از انواع آنها شیشه های ساده می باشد که این شیشه ها از جنس سکوریت هستند و به صورت ساده مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر کسانی که می خواهند اتاق شیشه ای ساده ای داشته باشند این شیشه ها را برای پارتیشن های خود سفارش می دهند.

 

شیشه پارتیشن :

یکی دیگر از انواع شیشه پارتیشن نوع طرح دار آن می باشد، شما باید بدانید که این نوع شیشه ها زیبایی بیشتری از نوع ساده آن دارند، به همین دلیل اگر می خواهید فضای زیباتری در محیط خود داشته باشید، بدون شک انتخاب این شیشه ها تاثیر بسیار بیشتری در زیبایی خانه شما خواهد داشت.

طرح های این نوع شیشه ها بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع مدل های آن یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید تا برای شما از روی آن طرح پارتیشن شیشه ای تان را آماده سازند.

پارتیشن شیشه ای شرکت مهندسی زیما با داشتن کیفیت و ظاهری بسیار شیک فضای اداری شما را شیک ، مدرن و بهینه خواهد نمود.

جزء اصلی در این محصول شیشه است. شیشه پارتیشن اداری شیشه ای فضای اداره را بزرگتر نشان می‌دهد و باعث افزایش نور طبیعی محیط می‌گردد. این امر باعث می‌شود تا هزینه‌ برای پهای انرژی و نور مصنوعی کاهش یابد.

امروزه این محصول به دلیل خواص پرشماری که شامل میشود در بسیاری از اماکن مورد استقبال قرار گرفته است.

ایجاد حریم خصوصی و فراهم کردن آرامش روانی برای کارمندان و کاهش انتقال صدا تنها بخشی از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در فضاهای اداری می باشد.

سبک ها و طراحی های نوبن این محصول زیبایی خاصی دارد. روشهای گوناگون نصب پارتیشنهای شیشه ای جلوه های متنوعی را فراهم می آورد.

عوامل موثر در قیمت نصب پارتیشن شیشه ای :

عوامل متعددی بر قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر گذار هستند.

  • سازه فلزی با رنگ کوره ای و یا استنلس استیل
  • انواع فریم آلومینیوم رنگ کوره با اندازه های مختلف
  • رنگ فریم
  • تعداد درب های باز شو موجود در طراحی پارتیشن شیشه ای چگونگی باز شدن درب های شیشه ای
  • یراق مصرفی
  • متراژ
  •  ضخامت
  •  رنگ شیشه سکوریت

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شما به راحتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت مهندسی زیما ، در تمامی ساعات اداری تماس گرفته و لیست قیمت پارتیشن شیشه ای و سوالات مربوط خود را در مورد چگونگی نصب و هزینه پارتیشن اداری بپرسید.

کارشناسان گروه مهندسی زیما آماده  پاسخگویی یه مشتریان خود در این زمینه می باشند.

اتصالات نصب پارتیشن شیشه ای

اتصالات نصب پارتیشن شیشه ای از دو قسمت اصلی و عمده تشکیل شده است .در ادامه لازم است بدانیم که این دو بخش از دو بخش اصلی اجزای پارتیشن شیشه ای میباشند . این دو قسمت اصلی عبارتند از :

پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای را به طور معمول از جنس آلومینویم روکش دار و با انتخاب رنگ مشتری نصب میکنیم.

شیشه پارتیشن شیشه ای

در انتخاب شیشه نیز که معمولا از شیشه سکوریت با ضخامت انتخابی بصورت پارتیشن شیشه ای دو جداره و پارتیشن شیشه ای تک جداره و یا حتی پارتیشن شیشه ای چند جداره انتخاب و نصب مینماییم.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

نگران نباشید :

شرکت زیما متخصص در پیاده سازی انواع سازه های شیشه ای ساختمانی و تجاری است .تمام مراحل ساخت و پیاده سازی انواع پارتیشن شیشه ای و پارتیشن اداری شیشه ای دکوراتیو شیشه ای همواره یاری رسان شما در اجرای سازه شما خواهد بود.

سوالات متداول شما :

 

سوال : قیمت پارتیشن شیشه ای و هزینه نصب آن چقدر است ؟

پاسخ : گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

 

 

سوال : مدت زمان تحویل پارتیشن شیشه ای زیما چقدر است؟

پاسخ : مدت زمان تحویل پارتیشن شیشه ای شرکت مهندسی زیما ، پس از عقد قرارداد، حداکثر 5 روز کاری می باشد.

 

 

سوال : عرصه خدمات زیما در چه محدوده است ؟

پاسخ : گروه مهندسی زیما ، در تمام نقاط و شهرهای ایران، خدمات رسانی انجام می دهد.

 

 

سوال : چگونه می توان پارتیشن شیشه ای را سفارش داد ؟

پاسخ : با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

 

 

سوال : برای عقد قرارداد و پیش فاکتور چه باید کرد ؟

پاسخ : با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا کارشناسان ما جهت بازدید محل و مشاوره نزد شما بیایند . سپس با ارائه جزئیات ارائه شده به شرکت زیما پیش قرارداد تنظیم و برای شما ارسال میگردد.

 

 

سوال : قیمت پارتیشن شیشه ای را چگونه بگیریم ؟

پاسخ : برای اطلاع از آخرین لیست قیمت ها می بایست با کارشناسان ما صحبت کنید . هزینه نصب بر اساس رنگ و متراژ پروژه مشخص می شود.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نصب انواع پارتیشن شیشه ای در تهران

انوع مختلف پارتیشن شیشه ای در ایران وجود دارد که عبارتند از:

 

 

نمونه کار پارتیشن شیشه ای

گروه مهندسی زیما با داشتن تجربه اجرای بیش از 1000 پروژه در سراسر ایران همواره برای بهتر شدن در این صنعت تلاش میکند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

51 دیدگاه

  1. 2021-07-24 در 11:21 ق.ظ

    نصب پارتیشن شیشه ای تمیز و با دقت زیبا بود
    همکاراتون بسیار مودب و با نظم هستند

    1. 2021-07-24 در 1:33 ب.ظ

      خوشحالیم که راضی بودین

  2. 2021-07-30 در 2:25 ب.ظ

    ممنون از شرکت زیما بابت نرده شیشه ای عالی

  3. 2021-08-04 در 3:12 ب.ظ

    خیلی عالی و کامل من خودم با کمک مطالب شما در مورد پارتیشن شیشه ای تونستم خریدی با آگاهی داشته باشم
    نصاب پارتیشن شیشه ای شما خیلی عالی و تمیز اومد و کار نصب و پلان رو برای مکا انجام داد

    1. 2021-08-04 در 3:21 ب.ظ

      از رضایت شما خوشحالیم

  4. 2021-08-04 در 4:06 ب.ظ

    سپاس از تیم مودب شما

  5. 2021-08-05 در 6:41 ق.ظ

    مممنون از شرایط عالی و توضیحاتتون

  6. 2021-08-05 در 6:32 ب.ظ

    نصب تمیز و بی نظیر بودش

  7. 2021-08-08 در 11:00 ق.ظ

    بسیار سپاس از تیم هماهنگ و کار زیباتون

  8. 2021-08-10 در 6:55 ب.ظ

    نصب نرده شیشه ای رو شما برام انجام دادین
    تمیز و باسلیقه بود

  9. 2021-08-16 در 5:06 ب.ظ

    تنوع مدل کابین دوش شیشه ای زیما بسیار زیاده
    عالی بود

  10. 2021-08-25 در 12:14 ب.ظ

    کاش نمونه کارها رو داخل اینستا هم میذاشتین

  11. 2021-08-25 در 7:26 ب.ظ

    عالی بود و تمیز نصب پارتیشن شیشه ای

  12. 2021-08-28 در 8:32 ب.ظ

    نصب پارتیشن شیشه ای رو با دقت انجام دادن و با سلیقه

  13. 2021-08-30 در 12:23 ق.ظ

    کار نصب عالی بود
    پارتیشن شیشه ای با کیفیت

  14. 2021-09-01 در 4:56 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای مقاوم و نصب عالی

  15. 2021-09-03 در 2:20 ب.ظ

    ممنون که هستین
    من 6 ماه پیش خرید کردم
    بسیار مشتری مدارن

  16. 2021-09-05 در 4:14 ق.ظ

    سبک کار شون در پارتیشن شیشه ای با بقیه متفاوته و مشابه ترک ها هست

  17. 2021-09-05 در 11:29 ب.ظ

    بسیار خلاقانه و شکیل نصب پارتشن شیشه ای رو انجام دادن
    من که لذت بردم

  18. 2021-09-05 در 11:33 ب.ظ

    کار نصاب پارتیشن شیشه ای شون تمیز و سریعه

  19. 2021-09-06 در 12:03 ق.ظ

    ممنون از گروه زیما
    خیلی حرفه ای هستن سه سوته نصب کردن پارتیشن شیشه ای رو
    تشکر و خسته نباشید.

  20. 2021-09-06 در 12:24 ق.ظ

    یراق پارتیشن شیشه ای شما شما ترک هست ؟

  21. 2021-09-06 در 5:16 ب.ظ

    از خرید پارتیشن شیشه ای از زیما راضی هستم

  22. 2021-09-06 در 5:24 ب.ظ

    دقیق و زیبا بود

  23. 2021-09-06 در 5:24 ب.ظ

    با حوصله کار میکنن انفدر که حوصله ما سر رفت
    ولی در نهایت عالی بود
    نصب پارتیشن شیشه ای عالی

  24. 2021-09-06 در 5:31 ب.ظ

    حرفه ای بود و تمیز

  25. 2021-09-07 در 1:47 ب.ظ

    100% با کیفیت ولی قیمت یراق بالا بود
    در کل راضیم شدید
    ممنون

  26. 2021-09-07 در 1:51 ب.ظ

    عای – زیبا – تمیز
    خرید و نصب پارتیشن شیشه ای با دقت و به قیمت بود

  27. 2021-09-07 در 1:59 ب.ظ

    برای نصب و حمل شیشه های خیلی حوصله به خرج دادن و زحمت کشیدن
    نصب پارتیشن شیشه ای با ظرافت تمام انجام شد

  28. 2021-09-07 در 2:10 ب.ظ

    در یک کلام پرفکت
    عالی بود زیما

  29. 2021-09-07 در 5:00 ب.ظ

    تیم نصب پارتیشن شیشه ای بسیار خوبی دارن من از خریدم رضایت دارم
    سپاس از زیما

  30. 2021-09-08 در 6:06 ق.ظ

    تنوع در کابین دوش و پارتیشن شیشه ای بسیار بالا بود

  31. 2021-09-08 در 6:49 ق.ظ

    اتصالات بسار خوبی در پارتیشن شیشه ای استفاده کردن من دوستم هم به یه شرکت دیگه داده نصب پارتیشن شیشه ای کردن ولی کار اونا خوب نبوده ولی من از گروه زیما بسیار راضی هستم.

  32. 2021-09-08 در 7:12 ق.ظ

    با دقت و سریع نصب کردن پارتیشن شیشه ای رو قیمتها هم بسیار مناسب بود

  33. 2021-09-08 در 7:19 ق.ظ

    بسیار سپاس از گروه زیما

  34. 2021-09-10 در 5:29 ق.ظ

    برای من اومدن رامسر نصب پارتیشن شیشه ای رو کار کردن
    خیلی سپاس
    همونطور که داخل نظرات دیدم و بقیه دوستان گفته بودن خیلی خیلی با اخلاقن

  35. 2021-09-10 در 5:30 ق.ظ

    من نمونه هاشون رو دیدم کاراشون تخصصیه

  36. 2021-09-11 در 6:02 ق.ظ

    نامبر وان هستن
    پارتیشن شیشه ای با کیفیت

    1. 2021-09-14 در 1:08 ب.ظ

      این لصف شماست

  37. 2021-09-11 در 6:07 ق.ظ

    قیمت پارتیشن شیشه ای برای نصب هر متر مربع چقدر است ؟

    1. 2021-09-14 در 1:08 ب.ظ

      ممنون میشم با مشاوران ما تماس بگیرید :

      بخش فروش 44860861-021

      بخش مشاوره 44862162-021

      0912-9610608 / 0912-9610609

  38. 2021-09-11 در 6:20 ق.ظ

    ممنون از تیم با اخلاق و حرفه ای تون
    من یک ماه پیش پارتیشن شیشه ای خریدم و نصب کردم کاملا راضی هستم

  39. 2021-09-11 در 6:27 ق.ظ

    عالی و جذاب
    نواع شیشه ها و سکوریت ها بسار خوبه
    منم راضیم از گروه زیما

  40. 2021-09-11 در 5:07 ب.ظ

    بعضی مواقع بی اعصاب بودن ولی کارشون فوق حرفه ای بود

  41. 2021-09-12 در 9:03 ب.ظ

    با هوش و با دقت کار میکنن
    حتما بخریدن و نصب کنین

  42. 2021-09-12 در 9:39 ب.ظ

    نصب پارتیشن شیشه ای با دقت و بی نقص

  43. 2021-09-13 در 1:59 ب.ظ

    ابعد محل من برای نصب پارتیشن شیشه ای 5 در 5 متر مربع هست
    هزینه اش چقدر میشه ؟

    1. 2021-09-14 در 1:08 ب.ظ

      ممنون میشم با مشاوران ما تماس بگیرید :

      بخش فروش 44860861-021

      بخش مشاوره 44862162-021

      0912-9610608 / 0912-9610609

  44. 2021-09-14 در 5:56 ب.ظ

    کار نصب شون بیسته
    ممنون از زیما

  45. 2021-09-14 در 10:31 ب.ظ

    نصب پارتیشن شیشه ای شون :
    تمیز
    با کیفیت
    با اخلاق
    بادقت

  46. 2021-10-23 در 8:18 ق.ظ

    زیبا و با کیفیت نصب کردین
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید