تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

بالکن شیشه ای

ارتباط بالکن شیشه ای و زیبایی

بالکن شیشه ای (موسوم به تراس شیشه‌ای ، جام شیشه‌ای ، ایوان شیشه‌ای ، درب بالکنی ، درب تراسی ، درب تاشو ، درب جمع شونده، سکورریت متحرک، شیشه کشویی ، شیشه ریلی و…) نوعی پیاده سازی است که در راستای پوشش محوطه باز بالکن‌ یا تراس‌ ساختمان‌ مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد.

 بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) نسل جدیدی از سیستم‌ نماسازی به شمار می‌رود. در پروفایل این سیستم از یک ریل آلومینیومی در کف و سقف به عنوان جایگاه نگهدارنده بازشو استفاده میشود و در داخل آن نیز با قطعات یا پانل‌های شیشه‌ای از جنس سکوریت ، سندبلاست  و… با عر‌ض‌ یکسان تقسیم‌بندی میشود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کلیه این شیشه‌ها به راحتی قابل حرکت و جمع شدن و تا شدن از طریق ریل ها می باشند. در این سیستم  پانل یا شیشه ابتدایی در این سیستم به صورت ثابت و الباقی پانل‌ها و شیشه ها  به صورت متحرک بر روی ریل قابل جابجایی و حرکت میباشند.

تراس شیشه ای علاوه براینکه ایجاد فضایی یکنواخت بدون محدودیت (به لحاظ متراژ)، مفید در چهار فصل سال و زیبایی دوچندانی که به نمای خارجی ساختمان می‌بخشد

 نقطه قوت بالکن شیشه ای

  به دلیل قرارگیری درزگیرهای لاستیکی در حد فاصل میان پانل‌های شیشه‌ای ، شاهد افزایش ضریب بهینه‌سازی این سیستم‌ها از نظر حرارتی و صوتی هستیم که دستاورد آن برای شما، فراهم آوردن محیطی آرام و همچنین کاهش هزینه‌های مصرف انرژی است. علاوه بر این نگهداری و شستشوی شیشه‌های تراس نیز به دلیل خاصیت متحرک بودن و جابجایی به سهولت قابل انجام است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 کاربرد بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای ) :

کاربرد بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای )  استفاده در بالکن‌ها و تراس‌های خانه‌های ویلایی و آپارتمانی، نمای پنت هاوس، فضای خارجی (دیوار و سقف) گلخانه‌ها، پارتیشن‌ اداری شیشه ای و منازل ، سالن کنفرانس ، استخر ، ویترین فروشگاه‌ ، مرکز خرید ، سالن‌ ورزشی، فرهنگی و… است

نقش بالکن شیشه ای در نظافت بالکن

بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای ) نقش بدون همتا در:

  • بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات و پرندگان
  • جلوگیری از نفوذ باد ، رطوبت باران ، برف ، گرد و خاک
  • به صورت کلی جلوگیری از ورود آلودگی‌ها
  • ایجاد محیط تمیز در بالکن و نظافت بالکن

بازی میکند.

گروه مهندسی زیما ارائه دهنده : پارتیشن شیشه ای - پارتیشن اداری شیشه ای - نرده شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه ای

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

مزایا و کاربرد بالکن شیشه ای

از مزایای اصلی استفاده از بالکن های شیشه ای (تراس شیشه ای )  می توان به مواردی از قبیل افزایش فضای زیر بنا، زیبایی، فضای بیشتر، عایق صوتی، عایق حرارتی، سهولت در شستشو و نظافت ، جلوگیری از ورود گرد و غبار، دوام زیاد و … اشاره کرد.

یکی از این فضاها که پیشتر به دید نوعی انباری یا فضای بستن بند رخت برای خشک کردن لباس و مواردی از این قبیل در نظر گرفته می شد، امروزه جایگاه متفاوتی پیدا کرده است. در واقع زندگی شهری بسیار خسته کننده و کسالت بار شده است.

کار در فضاهای بسته و تنگ، زندگی در فضاهای خسته کننده و استرس‌زا موجب شد تا معماری امروز تراس یا بالکن را به عنوان بخشی از فضای زندگی در نظر بگیرد.

در گذشته اکثرا بالکن‌ها را با پنجره‌هایی از جنس UPVC و آلومینیوم می‌بستند و در واقع بالکن کاربرد خاصی نداشت و به مانند دیگر فضاها و اتاق‌های آن خنه کاملا بسته و کسالت آور بود. وقتی که شما از بیرون به نمای ساختمان نگاه می‌کردید کاملا ظاهر نمای ساختمان را تحت الشعاع قرار می داد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

برترین مزایای شیشه بالکن کدامند؟

برترین مزایای شیشه بالکن عبارتند از :

۱ – عایق انرژی ، حرارت و صدا و مانع ورود گرد و غبار
۲ – زیبایی منحصر به فرد و مدرن ، بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف سازه
۳ – استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی
۴ – استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا
۵ – سهولت بسیار در شستشو و نظافت دو طرف شیشه
۶ – امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی
۷ – کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری

انواع بالکن شیشه‌ای

بالکن شیشه ای را با اصطلاحات مختلفی از قبیل شیشه ای شدن بالکن ، پوشش دهی بالکن ، شیشه های بالکن ، کاور کردن بالکن ، بالکن با شیشه آکاردئونی ، بالکن با شیشه تاشو و … می شناسند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

انواع اجرای بالکن شیشه ای | انواع نصب بالکن شیشه ای

روشهای نصب بالکن شیشه ای متفاوت است. و شیشه بالکن را در سه نوع متفاوت اجرا میکنند:

  • تراس شیشه ای با شیشه های تاشو که به شیشه های آکاردئونی نیز معروف است
  • بالکن شیشه ای به سبک فریم لس (تراس شیشه ای فریم لس)
  • بالکن شیشه ای فریم دار (تراس شیشه ای فریم دار)

بالکن شیشه ای تاشو

بالکن شیشه ای تاشو یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات ساختمانی و دکوراتیو است که علاوه بر زیبایی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. جمع شدن شیشه ها به یک سمت امکان ایجاد کاربردهایی مانند تراس ، بالکن ، استخر، آلاچیق، پشت بام، روف گاردن و … در طول کل سال فراهم کرده است.

این سیستم به گونه ای طراحی شده که تایل اول بدون حرکت و الباقی تایل های شیشه ای حرکت کرده و با جابجایی داخل ریل، بر روی تایل ثابت قرار می گیرد و امکان ارتباط با فضای بیرون را امکان پذیر می کند.

معمولا در این سیستم ، شیشه ها از نوع سکوریت با ضمانت 8 میل و 10 میل هستند. شیشه های بالکن شیشه ای تاشو شرکت تتراگلس ابتدا طراحی شده و سپس با دستگاه CNC مکوتک ایتالیا برش می خورد و در مرحله بعد دور تا دور شیشه با دستگاه دیاموند ، ابزار دیاموند تخت براق می خورد.

در صورت نیاز در مدل انتخابی جاسازی یراق آلات روی شیشه با دستگاه مستر اعمال می گردد و شیشه به داخل کوره سکوریت انتقال پیدا کرده و تمامی شیشه ها سکوریت 700 درجه می شود. در ضمن شیشه های بکار رفته تماما از نوع رین وایت کارخانه قزوین شهر قزوین یا سوپر کلییر کمپانی اردکان شهر یزد هستند.

نحوه عملکرد هم به این صورت است که یکسری چرخک های هدایت گر بالا و پایین به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین قسمت که دریجه باز می شود از ریل خارج شده و به صورت لولایی باز می گردد.

تمامی یراق آلات وارداتی و دارای گارانتی با کیفیت است و غلتک های بلبرینگ از جنس فولاد ضد زنگ با کشش بالا روی ریل حرکت می کند. عرض هر مایل ما بین 40 تا 60 سانتی متر در نظر گرفته می شود و ما بین هر شیشه یک درزگیر عایق آلومینیومی استفاده می گردد تا از ورود گرد و غبار، سرما، گرما و … جلوگیری به عمل می آید.

در این سیستم پروفیل های دور تا دور دهانه اصلی کار می شود. در واقع یک پروفیل روی سقف، یک پروفیل روی کف، یک پروفیل روی دیوار سمت چپ و در نهایت یک پروفیل روی دیوار سمت راست کار می شود.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

بالکن شیشه ای
بالکن شیشه ای

 

 

بالکن شیشه ای فریم دار (تراس شیشه ای فریم دار)

در ایروش فایل های شیشه سکوریت معمولا با ضخامت 8 میل، 10 میل و یا نهایتا لمینیت 2 لایه 5 میل کار می شود. یک ریل آلومینیومی سر تا سر روی کف و سقف کار شده که شیشه داخل این ریلینگ حرکت کند. در این سیستم معمولا سایز فایل های شیشه را نسبت به مدل تاشو بزرگ تر در نظر می گیرند. از لحاظ استحکام بسیار مقاوم و ایستا است ولی از لحاظ زیبایی نسبت به شیشه های تاشو در جایگاه پایین تری قرار می گیرد.

این سیستم از متداول ترین و قدیمی ترین نوع شیشه های بالکن است. در این سیستم با توجه به سایز دهانه بالکن ، تعداد پانل ها را تقسیم می کنند و پانل ها قابلیت حرکت در داخل ریل را دارند.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

بالکن شیشه ای فریم لس (تراس شیشه ای فریم لس)

در این نوع از بالکن شیشه ای از هیچگونه اتصالی به خصوص اتصال عمودی استفده نمی شود و شیشه های بالکن فریم لس وسعت دید زیادی را به افراد می دهد حتی در مواردی که سایز دهانه خیلی بزرگ نباشد می توان از شیشه یک قطعه ای به صورت یکپارچه استفاده کرد که البته در این صورت ارتباط شما با محیط خارج بسته می شود و بدون درب است.

انواع شیشه مورد استفاه در بالکن شیشه‌ای

شیشه هایی که مورد استفاده قرار میگیرد از لحاظ ضخامت شیشه های 8 یا 10 میل سکوریت می باشند.

 در برخی موارد که افراد خواهان ایمنی 100 درصد هستند می توان از به جای شیشه های 8 یا 10 میل سکوریت از شیشه های سکوریت لمینیت استفاده کرد. یعنی می توان از شیشه های 2 لایه 4 میل سکوریت لمینیت یا از شیشه های دو لایه 5 میل سکوریت لمینیت استفاده کرد.

شیشه های سکوریت تتراگلس با درجه تمپرد 700 تا 750 درجه می باشد و در مقابل ضربه و حرارت مقاوم است. (کوره های سکوریت شرکت تتراگلس تماما ایتالیایی است و درجه حرارت کوره سکوریت برای هر ضخامتی متفاوت خواهد بود) بعد از فرآیند سکوریت شیشه ها به صورت 2 لایه قابلیت لمینیت شدن دارد.

فرآیند سکوریت شدن به صورت کامل در مقابل ضربه مقاوم است و اگر به هر نحوی به وسیله ضربه از دور تا دور شیشه بشکند به صورت خرد، ریزش پیدا می کند.

در فرآیند لمینیت بعد از شکست شیشه ، از ریزش شیشه ممانعت می کند. زیرا یک لایه PVB (یا ضخامت های مختلف) ما بین 2 شیشه ای مورد استفاده در بالکن شیشه ای و شیشه های تاشو تتراگلس قابلیت طراحی و اجرای سند بلاست را دارا است و حتی در صورت مشتری و انجام هزینه بیشتر قابلیت هوشمند کردن را دارا است.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

دلایل  نصب بالکن شیشه ای تاشو

حفاظت از پکیج :

چند سال است برخی تاسیسات مورد استفاده در آپارتمان‌ها مانند پکیج و لوله‌کشی‌های مربوط به آن یا در برخی موارد کولر یا باربیکیو در بالکن نصب میشود. ساختمان‌های این روزها خصوصا آپارتمان‌ها از فضای بالکن برای نصب پکیج استفاده می‌کنند.

دلیل انتخاب فضای بالکن برای نصب پکیج تعاملی است که با هوای بیرون دارد و احتمال خطر را کاهش خواهد داد. ارتباط نزدیک پکیج با فضای بیررون باعث خواهد شد تا نیازی به وجود دودکش نباشد اما نصب پکیج در هوای آزاد معایب خود را دارد. با حفاظت از بالکن می‌توانید این معایب را پوشش دهید. اولین نیازی که درون بالکن‌هایی با تاسیسات لوله‌کشی و پکیج و ... حس می‌شود استفاده از  شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج است.

مزیت بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)  آن است که پکیج و لوله‌کشی همراه آنرا از سرما زدگی حفظ خواهد کرد. وجود شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج به شما کمک می‌کند تا در سرمای زیر صفر درجه نگران یخ زدن لوله‌ها نباشید. در صورتی در یک بازه زمانی مشخص از پکیج استفاده نکنید و سرما به زیر صفر درجه برسد به احتمال زیاد یخ‌زدگی لوله‌ها و داخل دستگاه مشکل‌ساز خواهد بود و برای راه‌اندازی پکیج به تعمیرکار احتیاج خواهید داشت.

مزیت شیشه بالکن آن است که از یخ زدگی‌لوله‌های پکیج و خود دستگاه و تخریب اجزای آن جلوگیری خواهد کرد. بعلاوه تابش مستقیم آفتاب نیز در دماهای بالا ممکن است مشکل ساز شود.

عدم وجود مانع و ویو عالی :

مزیت دیگر بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) تاشو منظره‌ای است که به شما هدیه می‌دهد. هیچ مانعی در برابر دید ایجاد نخواهد کرد. زیرا پانل‌هایی که زمان نصب شیشه‌های تاشو بالکن و تراس استفاده می‌شود هیچ ستون یا اضافاتی در جلوی دید شما نخواهد داشت. شرکت مهندسی زیما مفتخر است تا با کیفیت‌ترین پانل‌ها را از کشور ترکیه وارد کند و کار طراحی و مونتاژ را در ایران و به دست متخصصان با تجربه پیش ببرد.

نصب بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)  را به گروه مهندسی زیما بسپارید. ایده داشتن منظره‌ای بی انتها و بدون مانع مدت‌ها آرزویی برای ساکنان آپارتمان‌ها بود اما امروزه می‌توانید پرده شیشه‌ای داشته باشید که هیچ مانعی جلوی دید شما ایجاد نکند.

مزیت شیشه تاشو ریلی در بالکن  و تراس و ایوان خانه‌های شما آن است که بر خلاف سایر روش‌ها امنیت و حفاظت بالکن برای ساکنان خانه ایجاد خواهد شد اما در عین حال پرده شیشه‌ای مانعی برای خیره شده شما به منظره روبرو نخواهد بود.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

بالکن شیشه ای
بالکن شیشه ای

 

امنیت بالکن و داخل خانه :

برتری بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)  سکوریت بر کسی پوشیده نیست. شیشه ایمن یا شیشه سکوریت ، به انواعی از شیشه‌ها گفته می‌شد که مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ایجاد شده اعم از تنش‌های حرارتی و یا ضربه‌ای خواهند داشت. در عین‌حال اگر شرایط طوری باشد که ضربه به شیشه باعث شکستن آن شود به هیچ عنوان آسیبی به ساکنین وارد نمی‌شود.

در واقع نقطه ضعف شیشه‌های معمولی آسیب‌پذیری آنهاست که در مزیت بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)  سکوریت بالکن آن است که در کنار حفاظت از بالکن ایمنی ساکنین را نیز در نظر خواهد داشت.

شیشه‌ تاشو بالکن مورد استفاده در شرکت مهندسی زیما درجه یک فلوت سوپر کلییرتهیه میشود که در کارخانه شیشه سکوریت جام ایمن(بزرگترین کارخانه شیشه سکوریت در ایران) سکوریت میشود. تمامی شیشه‌ها دارای علامت و نشان  استاندارد بوده و از نوع درجه یک می باشد.

جمع شدن و باز شدن با تغییر فصول :

مزیت شیشه بالکن جمع‌شوآن است که در یک چشم به هم زدن متناسب با نیاز شما کاملا بسته یا کاملا باز می‌شود.. می‌توانید همانطور که پرده خانه را باز و بسته می‌کنید حتی ساده‌تر از آن شیشه جمع‌شو را کاملا باز کنید یا کاملا ببندید.

این مزیت شیشه بالکن کرکره‌ای به شما کمک می‌کند حفاظت بالکن به طور کامل انجام شود و در عین حال هر موقع بخواهید کاملا کنار برود.  با شیشه جمع‌شو می‌توانید بالکن بند ایمن، زیبا و کاربردی در خانه ایجاد کنید تا هر زمانی که اراده کنید مانند پرده شیشه‌ای کاملا باز شود و فضای بی انتها در اختیار شما قرار گیرد.

در امان بودن از حشرات و گرد و غبار :

تراس شیشه‌ای یا بالکن شیشه‌ای منزل شما تا صد درصد از عبور انواع حشره و گرد و غباری جلوگیری می کند. حفاظت بالکن با استفاده از بالکن بند شیشه‌ای به شما امکان می‌دهد که مدتی که به مسافرت رفته‌اید هیچ دغدغه‌ای از نظر حفاظت بالکن و تاسیسات آن نداشته باشید. شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج شما وجود خواهد داشت که کاملا ایمن است و فضا را از گزند هر نوع آلاینده و حشره‌ای در امان نگاه خواهد داشت.

کاهش مصرف انرژی :

مزیت بالکن شیشه ای تاشو در کاهش اتلاف انرژی باعث حفظ سرمایه شماست. گروه مهندسی زیما مفتخر است که پانل‌هایی از شیشه تاشو بالکن در اختیار هموطنان بگذارد که بالاترین میزان عایق حرارتی برای خانه‌های شما به ارمغان آورد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

توجه توجه !!!!

 استفاده از بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)   میتواند هزینه‌های انرژی شما را به شدت کاهش دهد.

نکات ایمنی در هنگام نصب بالکن شیشه ای

هنگام نصب بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)‌ رعایت ایمنی نکته‌ بسیار مهمی است. زیرا شکستن و خرد شدن شیشه می‌تواند بسیار آسیب‌ زننده و خطرناک باشد.

 اگر اتصالات درست نصب و محکم نشوند، می‌توانند به اندازه کافی ایمن و بازدارنده نباشند. در هنگام نصب شیشه بالکن حتما از دستکش استفاده شود و نیروی انسانی کافی برای نصب با هم همکاری کنند. از این رو ، وظیفه‌ نصب را حتما به یک تیم متخصص ، حرفه‌ای و کارآزموده همانند زیما بسپارید.

نکته مهم :

به هیچ وجه  فکر نکنید که خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

لزوم استفاده از بالکن شیشه ای در تهران

حالا بریم سراغ بالکن شیشه ای در تهران که آیا نیاز به نصب هست و یا اینکه آیا میتواند بر زیبایی منازل مسکونی بیفزاید یا خیر.

قطعا بالکن شیشه ای در تهران با افزوده شدن به نمای ساختمان میتواند بر زیبایی نما بیفزاید. ضمنا باید در نظر داشت که این زیبایی میتواند با کاربرد هم باشد. چرا که ترکیب چند گلدان زیبا و بالکن شیشه ای میتواند زیبایی نمای ساختمان را چندین برابر کند.

شرکت مهندسی زیما یکی از برترین ارائه دهندگان بالکن شیشه ای در تهران و سراسر ایران است و کادری متخصص میتواند کمک رسان شما در خرید و نصب آن باشد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نگهداری از بالکن شیشه‌ای

بالکن شیشه ای نیاز به مراقبت نسبتا کمی دارد، فقط پاک کردن گرد و غبار در اکثر موارد کافی است. معمولا مواد اسیدی یا قلیایی تاثیری روی شیشه ندارند. بنابراین، آلودگی هوا و باران‌های اسیدی باعث خوردگی سطح شیشه نمی‌شوند.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

تنها مراقبتی که لازم است از بالکن‌ شیشه‌ای‌  خود بکنید این است که گاهی آ‌نها را تمیز کنید و مراقبت باشید تا ضربه‌ خیلی محکم ، که باعث شکستن آنها ‌می‌شود ، به آنها وارد نشود و از بالکن‌های زیبایتان لذت ببرید.

خدمات و ارسال بالکن شیشه ای در سراسر ایران

شرکت زیما خدمات زیر را جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ارائه میدهد :

  • سفارش بالکن شیشه ای
  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال فوری به غرب تهران
  • نصب بالکن شیشه ای در سراسر ایران
  • ارسال سفارش به سراسر ایران
  • نصاب متخصص و حرفه ای
  • پشتیبانی در سراسر تهران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • ارسال فوری

مدل شیشه برای بالکن

 

در اجرا و نصب بالکن شیشه ای مدل های گوناگونی را میتوان در نظر گرفت. مدل شیشه برای بالکن بسته به نوع بالکن و طراحی آن بستگی دارد.

شرکت زیما برترین ارائه دهنده مدل شیشه برای بالکن از نوع :

  • شیشه بالکن مستطیل
  • شیشه بالکن گرد

خواهد بود بود. برای اینکه بتوانید بیشتر با نمونه ها و پروژه های کار شده شرکت زیما در شیشه بالکن آشنا شوید بهتر است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نمونه کار پالکن شیشه ای

با مشاهده گالری تصاویر و نمونه کارهای بالکن شیشه ای با تخصص تیم مهندسی زیما آشنا شوید.

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

10 دیدگاه

  1. 2021-07-23 در 9:42 ب.ظ

    عالی و زیبا بود مقاله شما درباره بالکن شیشه ای

    1. 2021-07-24 در 7:56 ق.ظ

      سپاس از شما

  2. 2021-07-24 در 11:24 ق.ظ

    زیبا و با کیفیت بود فقط ممنون میشم درباره نصب و زیر سازی نصب بالکن شیشه ای هم توضیح بفرمایید

  3. 2021-08-05 در 3:00 ب.ظ

    قیمت هر متر مربع بالکن شیشه ای چنده ؟
    ممنون

    1. 2021-08-05 در 3:24 ب.ظ

      سلام
      یهتره با مشاوران ما تماس بگیرید

      بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

  4. 2021-08-05 در 6:42 ب.ظ

    بالکن شیشه ای تمام شیشه هم نصب میکنین ؟

    1. 2021-08-08 در 11:15 ق.ظ

      بله در خدمتیم

  5. 2021-09-10 در 8:23 ب.ظ

    بالکن شیشه ای حرفه ای و زیبا

  6. 2021-09-25 در 6:07 ق.ظ

    عالی و زیبا
    انواع نصب رو هم دارن
    کارشونم تمیزه

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید