تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای

عوامل مختلفی در قیمت پارتیشن شیشه ای دخیل هستند. اگر دارای شرکت یا اداره هستید و برای بخش بندی محیط اداره به یک پارتیشن بندی شیک و زیبا نیاز دارید، پارتیشن شیشه ای بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما محسوب می شود. اگر قصد فضاسازی محیط کاری خود را دارید پیش از هر اقدامی بهتر است، لیست قیمت پارتیشن شیشه ای را مشاهده و بررسی نمایید. با ما همراه باشید.

شرکت مهندسی زیما ، یک شرکت تخصصی در زمینه فضاسازی محیط شرکت یا اداره است. اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمت پارتیشن شیشه ای ارزان هستید، زیما جدیدترین و به روز ترین طرح های پارتیشن شیشه ای را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

 متریال به کار رفته در پارتیشن باید از کیفیت مرغوب و بالا برخوردار باشد به همین دلیل زیما با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین متریال در جهت فضاسازی شرکت های مختلف فعالیت گسترده انجام می دهد.

زیما با کمک طراحان قوی و حرفه ای تیم خود پارتیشن شیشه ای با طرح های متنوع و جدید را به اجرا در می آورد. با اجرای پارتیشن شیشه ای از پرداخت هزینه های گزاف ساختمانی در جهت فضاسازی محیط بی نیاز خواهید بود. در واقع قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به کارایی فراوانی که دارد به صرفه و اقتصادی است.

قیمت پارتیشن شیشه ای
قیمت پارتیشن شیشه ای

ویژگی های متمایز پارتیشن های شیشه ای در قیمت

پارتیشن شیشه‌ای به طور همزمان چندین مشکل را حل می کنند. آنها فضا را مطابق با نیازها تقسیم می کنند و عنصری شیک را به فضای داخلی اضافه می کنند. مزایای استفاده از چنین محصولاتی زیاد است:

پارتیشن های شیشه‌ای به شما این امکان را می دهند که در عین داشتن نور کافی در فضا صرفه جویی کنید.

آنها اتاقهای جداگانه ای هستند که با حداقل زمان و نیروی کار آماده می شوند. عایق صوتی عالی هم هستند و حریم خصوصی مورد نیاز را تامین می کنند. قیمت پارتیشن شیشه ای دغدغه بسیاری از علاقه مندان به تهیه و خرید این محصول می باشد.

اگرچه در مواردی قیمت پارتیشن شیشه ای گران تر از پارتیشن های چوبی یا پیش ساخته کاذب می شود اما نباید از مزیت های فراوان آنها غافل شد.

محصولات شیشه ای یک عنصر طراحی شکیل هستند و فرصت های زیادی را برای اجرای ایده های مبتکرانه و طرح های هوشمندانه فراهم می کنند.

نصب و گسترش راحت آنها باعث می شود در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای خیلی نگران نباشیم که پول خود را هدر داده ایم.

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟

وقتی صحبت از هر پروژه ای می شود درک هزینه های مربوط به آن بسیار مهم است.

در اینجا به طور مختصر راهنمایی تهیه کرده ایم که به مشتریان کمک می کند مناسب ترین نوع پارتیشن را انتخاب کرده و از خرید خود بیشترین بهره را ببرند.

قیمت پارتیشن شیشه ای به طور کلی به سه عامل اصلی بستگی دارد

  1. ابعاد کار و میزان متریال استفاده شده
  2. نوع و کیفیت شیشه ها و اتصلات
  3. سختی نصب و پیچیدگی اجرا

اکنون که پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت پارتیشن شیشه ای را داریم، می‌توانیم برای مثال یکی از محبوب ترین نوع آنها یعنی پارتیشن شیشه‌ای بدون قاب را بررسی کنیم.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس ابتدایی ترین و مینیمال ترین نوع پارتیشن شیشه‌ای است که در فضاهای مسکونی و تجاری کاربرد فراوانی دارد.

واضح است که هرچه پارتیشن بزرگتر باشد، هزینه و قیمت پارتیشن شیشه ای بالاتر است، زیرا قیمت بر اساس مساحت و متریال به کار رفته محاسبه می شود. محاسبه دقیق تر هزینه کلی کار با برآورد هزینه شیشه، قاب، سختی نصب و اتصالات انجام می شود.

برای دریافت قیمت پارتیشن شیشه ای از آنجایی که قیمتها بصورت مداوم در حال تغییر است و همیشه در حال افزایش میباشد میتوانید قیمت دقیق را از کارشناس بخش فروش 44860861-021 دریافت کنید.

دقت در کیفیت پارتیشن شیشه ای

توجه  !!!

در نظر داشته باشید که همیشه کیفیت را در تمامی محصولات شرکت زیما در نظر داشته باشید.

در هزینه نصب پارتیشن شیشه ای میتواند متریال نقش به سزایی در قیمت داشته باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

در شرکت مهندسی زیما تمامی پارتیشن شیشه ای  و یراق آلات آنها دارای ضمانت می باشند.

عوامل متعددی در تعیین هزینه پارتیشن شیشه ای موثر است که در زیر به بررسی این موارد و برآورد هزینه پارتیشن شیشه ای می پردازیم.

قیمت پارتیشن شیشه ای بر اساس مدل

پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای فریم دار دو نوع مختلف پارتیشن شیشه ای است که به صورت تک جداره و دوجداره قابل اجرا در محیط های مختلف هستند. هر یک از این پارتیشن ها ویژگی های مختص به خود را دارند و در محیط کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به نصب ساده و راحتی که دارند بسیار مناسب است. شما در هر زمان که بخواهید در سریع ترین زمان می توانید پارتیشن شیشه ای در محیط کاری خود نصب نمایید بدون اینکه لطمه ای به کسب و کار شما وارد شود.

 

قیمت انواع پارتیشن شیشه ای

دریافت قیمت پارتیشن شیشه ای

ابعاد مورد نیاز شیشه سکوریت برای جداسازی محیط کار، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس را مشخص می کند. علاوه بر این، متریال دیگر همچون ابزار یراق به کار رفته و نوع فریم، عوامل تعیین کننده پارتیشن شیشه ای هستند.

 فریم انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه فرد می تواند لولایی یا کشویی خریداری شود. برای دریافت قیمت پارتیشن شیشه ای می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله ضمن پاسخ به سوال های مشتری لیست قیمت پارتیشن شیشه ای را از طریق واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال خواهند کرد.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای در ایران

امروزه افراد، بیشتر به خرید اینترنتی تمایل دارند. بنابراین شما چنانچه قصد خرید آنلاین پارتیشن شیشه ای را دارید می توانید با ورود به سایت زیما پارتیشن مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. قیمت پارتیشن شیشه ای ارائه شده در این سایت با توجه به متریال به کار رفته در محصول واقعاً به صرفه و مناسب است.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت انواع پارتیشن شیشه ای

در این تعیین قیمت میتوان عوامل متعددی را برشمرد که از جمله این عوامل عبارتند از :

نوع فریم و قاب ، نوع شیشه ، چند لایه و چند جداره بودن آن از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت پنل های شیشه ای می باشد.

مزیت اجرای پارتیشن شیشه ای

اجرای پارتیشن شیشه ای اداری، یک فضای کاری مدرن و شیک برای کارکنان و مراجعه کنندگان ایجاد می کند. تنوع در اجرای پارتیشن اداری بسیار بالا است، در نتیجه قیمت پارتیشن شیشه ای بر اساس ویژگی های آن تعیین می شود.

افراد با سلایق گوناگون می توانند پارتیشن شیشه ای در طرح و رنگ بندی مختلفی را در فضای کاری خود استفاده کنند. پارتیشن شیشه ای در واقع همچون یک دیوار جدا کننده فضای محیط کار را به بخش های دلخواه تقسیم بندی می کند و هر فرد با توجه به سمتی که دارد در جایگاه مختص به خود قرار می گیرد.

 نور و روشنایی فضای محیط کار بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل افراد تمایل دارند تمام اقدامات لازم برای جذب نور را در محیط کار انجام دهند. پارتیشن شیشه ای موجب جذب نور و روشنایی می شود در همین راستا صاحبان کسب و کار برای بالا بردن انرژی و سطح پویایی کارکنان به نصب پارتیشن شیشه ای می پردازند.

مزایای قیمت پارتیشن شیشه ای

 

 

 سر و صدای محیط کار نباید برای کارکنان اختلال ایجاد نماید، آکوستیک بودن یکی از مزیت های مهم پارتیشن شیشه ای است زیرا قابلیت کنترل سر و صدای اضافی را دارا است. علاوه بر تمام این ویژگی ها طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای یک فضای جذاب و مدرن ایجاد می کند و موجب بالا رفتن هویت بصری محیط کار خواهد شد.

شما میتوانید همواره برای خرید ارزان پارتیشن شیشه ای با قیمت مناسب با شرکت زیما در تماس باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید پارتیشن شیشه ای می توانید با مشاوران تیم حرفه ای زیما تماس حاصل فرمایید. شما برای برای دسترسی به لیست قیمت پارتیشن شیشه ای کافی است به بخش مربوطه در سایت مراجعه کنید. هزینه نصب پارتیشن در تیم زیما مناسب ترین هزینه ممکن است به همین دلیل با خیال راحت اجرای پارتیشن اداری خود را به تیم ما بسپارید.

 

هدف اصلی تیم ما تامین نیاز مشتری به پارتیشن و رضایت تمامی مشتریان است. شما متناسب با محیط و نیاز خود می توانید پارتیشن تک جداره یا دوجداره را انتخاب کنید. نحوه باز و بسته شدن درب پارتیشن ها با هم متفاوت است. برخی به صورت ریلی و برخی به صورت ساده باز و بسته می شوند.

 

جنس شیشه های به کار رفته در انواع پارتیشن ها متفاوت است. برخی از شیشه ها سکوریت برخی لمینت و برخی شیشه دوجداره هستند. قیمت هر یک از مدل ها بسته به کیفیت و نوع متریال پارتیشن متفاوت است. لیست قیمت پارتیشن شیشه ای موجود در سایت بر حسب ویژگی های مختلف دسته بندی شده است و شما به راحتی می توانید از لیست قیمت پارتیشن شیشه ای مطلع شوید.

قیمت پارتیشن شیشه ای

از 700000 تومان
به بالا
پروفیل انتخابی
لولای انتخابی
تنوع در دستگیره
قیمت مناسب
پشتیبانی از محصول

قیمت پارتیشن شیشه ای در خرید اینترنتی

  قیمت پارتیشن شیشه ای در خرید اینترنتی ارزان تر از خرید حضوری محاسبه می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت زیما از ارزان ترین قیمت پارتیشن شیشه ای بهره مند شوید. کافی است متراژ و محیط مورد نظر را به تیم ما شرح دهید، آنگاه طراحان خلاق و با سلیقه تیم زیما نسبت به اجرای یک پارتیشن شیشه ای با کیفیت اقدام می نمایند.

در برخی مواقع به مناسبت های مختلف در سایت تخفیفات خاصی روی قیمت پارتیشن شیشه ای اعمال می شود که خرید اینترنتی در چنین شرایطی بسیار مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

شما با دیدن نمونه کارهای قبلی در سایت می توانید با خیال راحت پارتیشن شیشه ای محیط کار یا منزل خود را به شرکت مهندسی زیما بسپارید. ما سعی کرده ایم مطابق با سلیقه افراد گوناگون پارتیشن های مختلفی را ارائه دهیم.

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره

 

از انوع دیگر پارتیشن شیشه ای که وجود دارد پارتیشن شیشه ای تک جداره است. قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره به عواملی زیر بستگی دارد :

 

  • نوع و جنس دستگیره
  • یراق آلات و پروفیل کاربردی
  • ضخامت شیشه سکوریت به کار رفته
  • و غیره ...

 

در نصب پارتیشن شیشه ای مهمترین امر تمیزی کار و به عبارت ساده تر نصب زیبا میتواند بر جلوه پارتیشن شیشه ای شما بیفزاید.

 

مهمترین معیار در انتخاب محصولات داشتن کیفیت در نوع پروفیل و شیشه است که شرکت زیما تمام این محصولات را با ضمانت خدمت شما ارائه خواهد داد.

 

به هر صورت شما مشتری عزیر میتوانید برای دریافت قیمت انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره و انواع دیوار شیشه ای با کارشناسان و مشاوران شرکت زیما  مشاوره نموده و اقدام به خرید و نصب نمایید.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره

از 750000 تومان
به بالا
پروفیل انتخابی
لولای انتخابی
تنوع در دستگیره
قیمت مناسب
پشتیبانی از محصول

قیمت نصب پارتیشن شیشه ای و مراحل نصب

 

قیمت پارتیشن شیشه ای و مراحل نصب پارتیشن شیشه ای توسط شرکت مهندسی زیما به شرح ذیل است :

 

  • تماس با شرکت مهندسی زیما و ثبت سفارش با مشاوره تیم ما
  • فرستادن کارشناس برای اندازه گیری ابعاد و راهنمایی شما جهت زمیمنه سازی برای نصب پارتیشن شیشه ای
  • ترسیم پروژه ، برآورد قیمت پارتیشن شیشه ای و ارسال پیش فاکتور برای تایید نهایی کارفرما
  • در صورت تایید نقشه و تایید پیش فاکتور ، قیمت شیشه های مصرفی شما طبق نقشه برای تولید در کارخانه ارسال می گردد؛ و زمان نصب و اجرا به کارفرما اعلام میشود.
  • در هنگام اجرا نصاب پارتیشن شیشه ای شرکت مهندسی زیما به محل اعزام میگردد.
  • پس از اتمام نصب پروژه به شما تحویل و رضایت نامه شما که ارزش زیادی برای این شرکت دارد تقدیم می گردد.
  • در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت مهندسی زیما  آماده پیگیری و گارانتی از پروژه نصبی شما می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای ارزان

هزینه پارتیشن شیشه ای بسته نوع پارتیشن انتخاب شده و جنس شیشه و متریال کاربردی در آن بستگی دارد . برای اینکه براحتی بتوانید به این هزینه ها دسترسی داشته باشید نیاز است تا مشاوران و کارشناسان تیم زیما مشورت کرده و پیش قرارداد دریافت نمایید.

شما با دریافت راهنماییهای کارشناسان میتوانید با داشتن کیفیت مرغوب اقدام به خرید پارتیشن شیشه ای ارزان نمایید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021پ

 

هزینه ارسال پارتیشن شیشه ای

از آنجا که شرکت زیما خود دارای ماشنهای حمل بار و محصول می باشد کلیه خدمات ارسال پارتیشن شیشه ای در سراسر تهران و سراسر ایران عزیز با کمترین کرایه حمل و نقل انجام میشود.

هزینه ارسال پارتیشن شیشه ای بسته به نوع و اندازه مرسوله و مسافت شما دارد. این تعرفه از تمامی سرویسهای مشابه در کل کشور پایین تر خواهد بود.

نکته توجه داشته باشد وقتی که محصول شما توسط خود شرکت حمل میگردد دارای گارانتی حمل و نقل بوده و تمامی مسئولیت صدمات احتمالی ناشی از حمل و نقل بر عهده شرکت زیما میباشد.

  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال به سراسر ایران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • هزینه حمل پایینپ

 

ضمانت و گارانتی پارتیشن شیشه ای :

در شرکت مهندسی زیما پس از پایان قرارداد و اجرای کار و نصب پارتیشن شیشه ای یک ضمانت کتبی جهت محصول و نصب از طرف کارشناس شرکت زیما بنا به درخواست شما صادر می گردد.

منظور از پارتیشن فریم لس چیست؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس همان پارتیشن شیشه ای بدون قاب است. ضخامت شیشه ها به قطر 10 میلیمتر بوده و خاصیت ضد شکنندگی را دارا است. به وسیله انواع سند بلاست می توان پارتیشن فریم لس را به صورت طرح دار یا مات اجرا نمود.

اگر بخواهید می توانید آرم یا لوگوی شرکت را روی پارتیشن فریم لس درج نمایید، به طوری که افراد با ورود به شرکت یا اداره با یک پارتیشن خاص و منحصر به فرد روبرو شوند. استفاده از پارتیشن فریم لس به جای مصالح ساختمانی مزیت های زیادی دارد اول اینکه فضای کمتری را اشغال می کند و موجب بزرگ تر نشان دادن محیط خواهد شد.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس بسته نوع و جنس شیشه انتخابی و جنس شیشه و متریال کاربردی  آن بستگی دارد .

هزینه نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس به نسبت پارتیشن شیشه ای دارای فریم پایین تر خواهد بود چرا که قیمت پروفیل ها برای نصب پارتیشن شیشه ای به نسبت بست های نگهدارنده شیشه بالاتر خواهد بود.

این کم شدن هزینه به نسبت هزینه های دیگر به صرفه تر خواهد بود و زیبایی خاص خود را در پی خواهد داشت.

پارتیشن شیشه ای فریم لس میتواند زیبایی خاصی را برای منزل و یا محل کار شما تداعی نمایند.

در پارتیشن اداری فریم لس یکی از نکات مهم افزودن بر زوایه دید در فضاهای کوچک است که این خود امری قابل تامل است.

با دریافت مشاوره کارشناسان میتوانید با داشتن کیفیت مرغوب اقدام به خرید پارتیشن شیشه ای ارزان نمایید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021پ

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

از 800000 تومان
به بالا
لولای انتخابی
تنوع در دستگیره
قیمت مناسب
پشتیبانی از محصول

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

14 دیدگاه

  1. 2021-07-23 در 3:15 ب.ظ

    قیمت پایین و عالی بود و تیم شما بسیار خوش اخلاق بودن

    1. 2021-07-23 در 3:33 ب.ظ

      لطف دارین

  2. 2021-07-23 در 9:51 ب.ظ

    ممنون میشم قیمت پارتیسن شیشه ای رو بصورت پی دی اف بزارین

    1. 2021-07-24 در 7:55 ق.ظ

      سپاس
      حتما

  3. 2021-07-23 در 10:21 ب.ظ

    لطفا قیمتها پارتیشن شیشه ای رو بصورت pdf هم بزارین تا بشه پرینت گرفت
    تشکر

    1. 2021-07-24 در 7:52 ق.ظ

      بله حتما

  4. 2021-07-24 در 11:17 ق.ظ

    قیمتتون عالی و وپارتیشن شیشه ای با کیفیت

    1. 2021-07-24 در 1:33 ب.ظ

      هدف ما رضایت شماست

  5. 2021-07-25 در 2:22 ب.ظ

    عالی بود سپاس

  6. 2021-08-04 در 4:06 ب.ظ

    قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس که من خریدم خوب بود ولی کرایه حمل بالا بود
    البته مسافت من هم زیاد بود
    در کل راضیم

  7. 2021-08-05 در 6:35 ب.ظ

    قیمت پایین سرعت بالا
    عالی ی ی ی

  8. 2021-08-08 در 11:01 ق.ظ

    کارتون خیلی درسته

  9. 2021-10-19 در 7:36 ق.ظ

    ارزان و با کیفیت

  10. 2021-10-19 در 1:36 ب.ظ

    قیمت پارتیشن شیشه ای شون بسیار ارزان کیفیت خوب

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید