تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای :

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید هر یک از تجهیزات به آن دقت بسیاری داریم قیمت آنها می باشد که در مورد قیمت پارتیشن اداری شیشه ای نیز اهمیت بسیاری دارد. افراد زیادی بر این باور می باشند که قیمت پارتیشن اداری شیشه ای بسیار زیاد است، در صورتی که باید بدانید قیمت این پارتیشن ها به مدل، رنگ، متراژ و عوامل دیگر بستگی دارد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

اگر می خواهید این پارتیشن اداری شیشه ای را خریداری نمایید باید به این عوامل بسیار مهم که در قیمت آنها تاثیر می گذارد دقت داشته باشید. بدون شک هزینه پارتیشن اداری شیشه ای که کیفیت مناسب تری دارند بیشتر از پارتیشن هایی می باشد که کیفیت مناسبی ندارند، اما باید به خوبی بدانیم که هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنیم.

عوامل موثر در قیمت پارتیشن اداری شیشه ای :

عوامل متعددی بر قیمت پارتیشن اداری شیشه ای تاثیر گذار هستند.

  • سازه فلزی با رنگ کوره ای و یا استنلس استیل
  • انواع فریم آلومینیوم رنگ کوره با اندازه های مختلف
  • رنگ فریم
  • تعداد درب های باز شو موجود در طراحی پارتیشن شیشه ایچگونگی باز شدن درب های شیشه ای
  • یراق مصرفی
  • متراژ
  • ضخامت
  • رنگ شیشه سکوریت

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شما به راحتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت مهندسی زیما ، در تمامی ساعات اداری تماس گرفته و لیست قیمت و سوالات مربوط خود را در مورد چگونگی نصب و هزینه پارتیشن اداری شیشه ای بپرسید. کارشناسان گروه مهندسی زیما آماده  پاسخگویی یه مشتریان خود در این زمینه می باشند

پارتیشن اداری شیشه ای :

پارتیشن اداری شیشه ای سبب می شود که فضای تجاری کار بزرگ تر به نظر برسد. فعال بودن یک فضای اداری خود یک نوع تابلو تبلیغاتی و نوعی بنر آگهی محسوب می شود. و سبب می شود که تعامل و همکاری کارکنان بیشتر شود.

پارتیشن اداری شیشه ای ، دارای زاویه دید بالاتری است و هدف از این سبک پارتیشن نیز همین است. یعنی باید فضای اداری به صورتی مشخص شود که راندمان کاری بالاتر رود. ارتباط بصری در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ویژگی های پارتیشن اداری شیشه ای :

وقتی از پارتیشن اداری شیشه ای برای یک اداره استفاده می شود:

  1. پرسنل میتوانند از فعالیت هم به صورت هم زمان اطلاع داشته باشند و این یک ویژگی خوب و عالی برای پارتیشن اداری است.
  2. پارتیشن اداری شیشه ای دارای انعطاف پذیری بالایی است و سبب می شود تا اگر ایده ای در ذهن فردی وجود دارد؛ به طور کامل و دقیق و اصولی اجرا شود.
  3. همچنین هزینه نصب پارتیشن اداری شیشه ای در مقایسه با ساخت دیوار های ثابت کمتر است و نیاز به تغییر کلی محیط اداری ندارد.
  4. استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود زیرا لزومی برای استفاده کلی از لامپ یا چراغ الکتریکی در طول روز نمی باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای :

از مزایای داشتن پارتیشن اداری شیشه ای می توان به صرفه اقتصادی بودن آن با توجه به سرعت بالای نصب آن و فضا سازی بهینه محیط اشاره کرد. برای ادارات معمولا از پارتیشن های شیشه ای دست دوم نیز استفاده می کنند. در پارتیشن اداری شیشه ای ، از شیشه با ضخامت ۱۰ میل سکوریت، فریم های مقاوم و متنوع و درب های ریلی و لولایی استفاده می شود.

شیشه سکوریت در پارتیشن اداری شیشه ای  به ما کمک می کند تا دیواری موقت داشته باشیم و به راحتی بتوانیم در صورت نیاز دو فضا را از یک دیگر جدا کنیم.

 

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک :

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک را می توان به صورت آکاردئونی تعبیه نمود که وقتی در حالت جمع قرار دارد، قسمت زیادی از پارتیشن جمع شده و در کناره ها قرار می گیرد و فضایی به صورت یکپارچه خواهید داشت. اما در مدل پانلی پارتیشن شیشه ای متحرک ، فضا به صورت تقریبی جدا شده و کماکان ارتباط دو فضا برقرار می ماند که هدف از این جداسازی، تمرکز بر روی حریم بین دو فضا می باشد و جدا سازی کامل مد نظر نبوده است. تمیز کردن پارتیشن اداری شیشه ای بسیار آسان است به طوری که با یک دستمال و مایع شیشه شور به راحتی قابل تمیز کردن می باشد.

سند بلاست پارتیشن اداری شیشه ای :

معمولا شیشه های استفاده شده در پارتیشن اداری شیشه ای در دفاتر اداری را با انواع طرح های مختلف و لوگو های گوناگون بنا به درخواست متقاضی سند بلاست شده و ایده ای نو و ماندگار روی شیشه ها نقش می بندد.

یکی از بهترین و کارآمد ترین نوع از انواع سند بلاست روی پارتیشن اداری شیشه ای است که در آن قسمتی از شیشه که در هنگام نشستن کارمندان روی صندلی در کنار میز کار خود، دیدی به جا های مختلف و میز های اطراف ندارند، می باشد که کارمندان به راحتی و آسایش و بدون نقطه ی دید می توان به کار خود ادامه داد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ویژگی های مهم پارتیشن اداری شیشه ای :

پارتیشن اداری شیشه ای به صورتی طراحی شده که سبب روشنایی و نور کافی در طول روز می باشد چرا که می دانیم نبودن نور کافی و طبیعی در محیط ‌کار سبب احساس خستگی کارکنان و در نتیجه افت راندمان کاری شود.

این سبک از پارتیشن های اداری شیشه ای در صورتی که از شیشه های دوجداره استفاده شود باعث می شود که از میزان سر و صدا تا حد زیادی کاسته شود.

برخی از افراد تصور می کنند که استفاده از شیشه در پارتیشن اداری شیشه ای باعث می شود که حریم خصوصی از بین برود در صورتی که چنین نیست چرا که می توان با استفاده از شیشه های مات ، ضمن ایجاد نور کافی می توان حریم خصوصی را بیشتر رعایت کرد.

تنوع در جنس ، رنگ متنوع یکی دیگر از ویژگی های مهم پارتیشن اداری شیشه ای است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای :

این محصول نه نفقط مختص فضاهای اداری است بلکه در بسیاری از سالن های زیبایی مجموعه های درمانی رستوران ها و هتلها کاربرد قابل توجه ای را داشته و با توجه به انعطاف بسیار در طرح و تولید و نیز با توجه به قیمت پارتیشن شیشه ای مناسب برای بسیاری از اماکن عمومی و حتی مسکونی می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای :

امروزه در کشور های جهان، برای استفاده بهینه تر از تمام فضای واحد، از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده می کنند. در صورتی که طراحی الگوی شما به صورت صحیح انجام گردد ، پارتیشن شیشه ای جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود.
پارتیشن ها به دلیل سبک خاص و دیزاینی که در طراحی و دکوراتیو ایجاد می‌کنید ، بطور مشترک در خانه ها ، اداره ها و فروشگاه‌ها مختلف مورداستفاده قرار میگیرد.

برای آگاهی و اطلاع از قیمتها فقط یک تماس با بخش فروش 44860861-021 کافیست.

این محصول بصورت ثابت یا شیشه متحرک ارائه میشود و میتواند دکور فضای اداری ، تجاری و یا منزل شمارا بزرگتر و کارآمدتر جلوه گر شود ، برعکس دیوارهای گچی قدیمی، پارتیشن اداری شیشه‌ ای متحرک می‌تواند برای تغییر فضا مورداستفاده قرار گیرد. پارتیشن شیشه ای محیط را هم برای کارمندان و هم بازدیدکنندگان و مشتریان  بسیار جذابتر میکند و یک دکور حرفه‌ای برای فضای شمابه وجود می‌آورد

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای در دفتر و اماکن تجاری بسیار است صرفه اقتصادی بالای نصب این محصول با توجه به‌سرعت بالای نصب آن و فضاسازی بهینه محیط توسط پارتیشن شیشه ای بخشی از مزایای نصب این محصول در ادارات و محل کارمیباشد. برای ادارات معمولا از پارتیشن دست دوم نیز استفاده میشود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

معایب پارتیشن اداری شیشه ای :

برقراری ارتباط کمی سخت

پرسنل به سختی میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با هم در ارتباط باشند  و در پروژه‌های مشترک و گروهی با وجود پارتیشن‌ اداری شیشه ای جداگانه در کل دفتر کار با یکدیگر همکاری کنند.

اما شما سعی کنید تعادلی مناسب بین پارتیشن اداری و دفاتر باز را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

شلوغی و خفگی فضا

استفاده از پارتیشن میتواند احساس شلوغی و خفگی فضا بوجود آورده  که روحیه گروه را پایین می آورد.

با این  وجود برنامه ریزی طراحی دکور داخلی محل کار خود، می‌توانید مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای را بدون اینکه دفتر خود را بیش از حد شلوغ کنید، بدست آورید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

هزینه پارتیشن اداری شیشه ای :

فضای مسکونی، اداری و یا تجاری شما با کیفیت هرچه تمام تر میتواند به وسیله پارتیشن شیشه ای به بخشهایی مجزا تقسیم گردد.

در زمان تصمیم گیری برای انتخاب پارتیشن مناسب برای محیط خود بررسی و در نظر داشتن مواردی که بر هزینه پارتیشن اداری شیشه ای شما تاثیر گذار است میتواند به انتخاب شما و مدیریت هزینه هایتان کمک شایانی داشته باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

خرید و نصب پارتیشن اداری شیشه ای :

شرکت مهندسی زیما با سابقه عالی در زمینه نصب و اجرای پارتیشن اداری شیشه ای , درب اتوماتیک و دستی- بالکن شیشه ای - کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن اداری شیشه ای خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خرید پارتیشن اداری شیشه ای :

تیم زیما با تخصص کافی در زمینه نصب و اجرای و خرید پارتیشن اداری شیشه ای , درب اتوماتیک و دستی- بالکن شیشه ای - کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

با توجه به فاکتورهای بیان شده براحتی میتوانید با مشاوره کارشناسان اقدام به خریدی مناسب و آگاهانه نمایید.

از آنجا که حرفه مابیشتر یک حرفه خدماتی است لزا بهتر است برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای دقیق و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای :

مراحل نصب و اجرای پارتیشن توسط شرکت مهندسی زیما به شرح ذیل است :

  • تماس با شرکت مهندسی زیما و ثبت سفارش با مشاوره تیم ما
  • فرستادن کارشناس برای اندازه گیری ابعاد و راهنمایی شما جهت زمیمنه سازی برای نصب پارتیشن شیشه ای
  • ترسیم پروژه و ارسال پیش فاکتور برای تایید نهایی کارفرما
  • در صورت تایید نقشه و تایید پیش فاکتور ، قیمت شیشه های مصرفی شما طبق نقشه برای تولید در کارخانه ارسال می گردد؛ و زمان نصب و اجرا به کارفرما اعلام میشود.
  • در هنگام اجرا نصاب پارتیشن شیشه ای شرکت مهندسی زیما به محل اعزام میگردد.
  • پس از اتمام نصب پروژه به شما تحویل و رضایت نامه شما که ارزش زیادی برای این شرکت دارد تقدیم می گردد.
  • در صورت نیاز به خدمات پس از فروش شرکت مهندسی زیما  آماده پیگیری و گارانتی از پروژه نصبی شما می باشد.

خدمات شرکت مهندسی زیما عبارتند از :

 

  • امکان ارسال پارتیشن اداری شیشه ای به تمامی نقاط کشور
  • تضمین کیفیت کالا و شیشه
  • گارانتی شیشه در برابر شکستن
  • طراحی و اندازه گیری ابعاد بالکن و تخمین ابعاد شیشه مورد نیاز
  • نصب و اجرای اتصالات بالکن شیشه ای
  • قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود.
  • در خریدهای عمده و صادراتی قیمت ها قابل مذاکره می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

  • پارتیشن شیشه ای
  • نصب پارتیشن شیشه ای
  • قیمت پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • قیمت نرده شیشه ای
  • بالکن شیشه ای
  • کابین دوش
  • کابین دوش شیشه ای
  • قیمت کابین دوش شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید