4.8/5 - (5 امتیاز)

مدل کابین دوش

خوشبختانه به دلیل وجود انواع مدل کابین دوش (کابین حمام)  ، انتخاب مدل مناسب که مطابق نیازهای محیطی و مالی شما باشند، کار دشواری نیست. در زیر ما متداولترین و محبوب‌ترین انواع مدل کابین دوش در بازار را معرفی می‌کنیم :

کابین دوش گوشه‌ای (کابین حمام گوشه ای) :

این نوع کابین دوش برای انواع حمام‌ها به ویژه برای آن‌هایی که فضای کمی دارند و دارای گوشه‌های تنگی هستند ایده‌آل است. دوش گوشه همانطور که از نامش پیداست، در گوشه‌ای از حمام قرار می‌گیرد. کابین گوشه‌ای باعث می‌شود از نهایت فضا استفاده شود و مشکلات مربوط به فضا به حداقل برسد. این کابین‌ها در همه اندازه‌ها و رنگ‌‌ها در بازار موجود هستند.

کابین دوش فریم لس  (کابین حمام فریم لس) :

بدون شک دوش فریم لس یا بدون قاب ، شیک‌ترین مدل بین انواع مدل کابین دوش  است. بدین دلیل که آن‌ها بدون قاب ، شیک و لوکس به نظر می‌رسند و ظاهر حمام را زیبا و مدرن نشان می‌دهند. مدل فریم لس برای فضای کوچک‌تر و فاقد نور طبیعی ایده‌آل است. هم برای حمام‌های کوچک و هم بزرگ، کابین فریم لس ظاهر مینیمالیستی (ساده) و در عین حال مدرن را به فضای حمام می‌بخشد.

کابین دوش با درب لولایی  (کابین حمام با درب لولایی) :

بسیاری از کابین دوش ها دارای درب‌های لولایی هستند که مانند درب‌های معمولی به بیرون باز می‌شوند. با افزودن دسته‌ای کرومی یا فلزی، این درب‌ها ظاهری شیک و کاربردی خواهند داشت. اگر فضای زیادی ندارید، ممکن است درب کشویی گزینه بهتری باشد زیرا درب به بیرون باز می‌شود.

کابین دوش با درب کشویی (کابین حمام با درب کشویی) :

کابین دوش با درب کشویی راهی عالی برای حمام‌هایی است که فضای زیادی ندارند. به علاوه، درهای کشویی ساده‌تر به نظر می‌رسند و جلوه مدرن‌تری را به فضا می‌بخشند. این کابین‌ها می‌توانند از شیشه یا اکریلیک شفاف و به شکلی با دوام ساخته شوند تا کیفیت و راحتی را به کاربران ارائه دهند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

کابین دوش با درب دو طرفه  (کابین حمام با درب دوطرفه) :

در صورت قرار دادن یک کابین با درب های دوطرفه ، در فضا صرفه‌جویی خواهید کرد. اما لازم نیست گزینه درب کشویی را انتخاب کنید. کابینهای دوش با درب‌های دو طرفه شیک هستند و انعطاف‌پذیری زیادی را ارائه می‌دهند.

کابین دوش D شکل (کابین حمام D  شکل) :

کابین حمام  D شکل فضای بیشتری برای مانور به شما می‌دهد و برای حمام‌های کوچک‌تر انتخاب خوبی هستند. برای حمام‌های کوچک می‌توانید کابینهای دوش P شکل را نیز در بازار پیدا کنید. برای گوشه‌ها، حمام D شکل ایده‌آل می‌باشد زیرا به دلیل انحنایی که دارد، هم زیباست و در هنگام استفاده از دوش فضای بیشتری به کاربر ارائه می‌دهد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده : نصب کابین دوش شیشه ای - خرید  کابین دوش شیشه ای - قیمت کابین دوش شیشه ای - کابین دوش در تهران - کابین دوش شیشه ای

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.