4.7/5 - (6 امتیاز)

مزایای کابین دوش

با هم مزایای کابین دوش را بصورت مختصر بررسی میکنیم :

تمیز کردن و نظافت آن آسان است

تمیز کردن کابین دوش بسیار آسان است زیرا بیشتر سطوح آن صاف بوده و گوشه‌ها یا قسمت‌های کمتری با آلودگی و تجمع آن در ارتباط هستند. برای تمیز کردن جداره‌های شیشه‌ای و کف کاشی کاری زمان کمتری لازم است زیرا گوشه‌‌ها در مقایسه با حمام  سنتی نیاز کمتری به شستشو خواهند داشت.

برای همه حمام ها مناسب هستند

یک کابین دوش (کابین حمام)  را می‌توان در هر اندازه‌ای نصب کرد زیرا می‌تواند متناسب با فضای واقعی حمام تنظیم شود. برای قرار دادن این نوع کابین دوش در جایی که ممکن است از نظر فضایی محدود یا شکل غیرمعمولی داشته باشد، مشکلی نخواهید داشت.

قابلیت دسترسی آسان

برخلاف وان‌ یا دوش های قدیمی ، این نوع از کابین‌ دوش بیشتر قابل دسترس هستند و راه‌حلی مناسب برای افرادی است که دچار چالش‌های حرکتی هستند. بسیاری از خطرات ناشی استفاده از وان‌ها به دلیل سطح شیب‌دار و لیز آن‌ها است که منجر به افتادن و صدمات بدنی و حتی جانی می‌شوند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

طراحی و معماری مدرن

دور دوشی ها ظاهری ساده و تمیز دارد زیرا عاری از هرگونه عنصر اضافی مانند پرده است. از آنجا که اکثر مدل‌ها از دیوارهای شیشه‌ای با ظاهری بدون قاب ساخته شده‌اند، هیچ عنصری نمی‌تواند توجه شما را از تزیینات حمام منحرف کند.

صرفه جویی در فضا

کابین دوش توهم فضایی بزرگ را ایجاد می‌کند. دوش به خودی خود قابل مشاهده خواهد بود زیرا درب دوش مانع از دید آن نخواهد گردید.

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده : نصب کابین دوش شیشه ای - خرید  کابین دوش شیشه ای - قیمت کابین دوش شیشه ای - کابین دوش در تهران - کابین دوش شیشه ای

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.