4.7/5 - (8 امتیاز)

نکات مهم در خرید کابین دوش

 

برخی نکات مهم در خرید کابین دوش عبارتند از :

 

  • به قاب کابین دوش توجه کنید. گاهی به نظر این قاب‌ها از جنس آلومینیوم است ولی درواقع از جنس پلاستیک فشرده هستند که به رنگ نقره‌ای در آمده و یا روکش آلومینیومی دارند. این قاب‌ها که قیمت پایین‌تری هم دارد دارای کیفیت مناسبی نیستند.
  • کیفیت آلومینیوم استفاده شده در قاب‌ها نیز می‌تواند متفاوت و گوناگون باشد.

نکته مهم :

در بعضی از کارخانه‌ها از آلومینیوم‌ بازیافت شده و یا کامپوزیت آلومینیوم به جای جنس مرغوب آن استفاده میگردد. هدف آنها کاهش هزینه‌ها و قیمت محصول است. مطمئنا این مدل قاب‌ها کیفیت پایینتری از جنس مرغوب خود دارند.

  • هنگام نصب سینی دوش بهتر است در نحوه‌ نصب آن بسیار دقیق عمل کنید زیرا با کمترین اشتباه هنگامی که تحت فشار قرار می‌گیرد نشتی می‌دهد. برای نصب سینی دوش بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.
  • در هنگام خرید سینی دوش نوعی را انتخاب کنید که لغزنده نباشد تا خطرات افتادن و دیگر مشکلات در هنگام حمام کردن پیش نیاید.
  • سینی‌های اکریلیکی با رنگ سفید خیلی روشن و برلیانی معمولا کیفیت خوبی ندارند لذا هنگام خرید به این نکته توجه کنید که نوع کدرتر آن را تهیه کنید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده : نصب کابین دوش شیشه ای - خرید  کابین دوش شیشه ای - قیمت کابین دوش شیشه ای - کابین دوش در تهران - کابین دوش شیشه ای

 

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.