4.8/5 - (15 امتیاز)

قیمت کابین دوش دست دوم

شما میتوانید کابین دوش دست دوم نیز برای حمام خود خریداری نمایید. قیمت کابین دوش دست دوم بسته به نوع و اندازه آن متفاوت است.

در برخی از موارد کابین دوش دست دوم دارای ظاهری تمیز و کیفیت مناسبی است و در مدت زیادی در محل نصب نبوده و میتوان از آن در جایی دیگری برای کابین دوش استفاده نمود

در مواردی که قیمت کابین دوش دست دوم بسیار پایین باشد ممکن است کابین مورد نظر دارای عیب باشد.

شرکت زیما در برخی از موارد بنا به درخواست مشتری به دلیل تغییر فضای کابین دوش قبلی اقدام به نصب کابین دوش شیشه ای جدید نموده است و کابین دوش دست دوم قبلی را خریداری و سرویس می نماید.

برای آگاهی از قیمت کابین دوش دست دوم با شماره تلفن  44860861-021 تماس بگیرید.

از شما مشتری گرامی خواهشمند است در صورت امکان کابین دوش دست دوم را از شرکت معتبر خریداری نمایید که دارای ضمانت باشد.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

خرید کابین دوش دست دوم

یکی از اقداماتی که امروزه توسط معماران در ساخت و دکوراسیون منزل به کار می‌رود استفاده از کابین دوش حمام می باشد. استفاده از یک کابین دوش شیشه ای جلوه ای متفاوت در حمام شما ایجاد می نماید . اما به دلیل قیمت بالای این کالا شاید به ذهن شما هم خطور کرده باشد که به فکر خرید کابین دوش دست دوم بیفتید. اما آیا این کار خرید مطمئنی برای شما است یا نه موضوعی است که در ادامه درباره اش صحبت خواهیم کرد.

خرید کابین دوش دست دوم

خرید کابین دوش دست دوم چه مزایا و معایبی دارد؟

کابین دوش حمام یکی از ارقام بهداشتی منزل محسوب می شود و مانند خیلی از کالاهای بهداشتی دیگر  بهتر است نو خریداری شود اما با توجه به قیمت این کالا خیلی ها به دنبال خرید کابین دوش دست دوم هستند. اگر شما هم چنین قصدی دارید باید این نکته را در نظر داشته باشید که مهمترین و شاید تنهاترین مزیتی که خرید کابین دوش دست دوم دارد قیمت پایین تر آن نسبت به نو این کالا است. اکثر کابین های دوش دست دوم اشکالات و خرابی هایی دارند که شاید در لحظه خرید متوجه آن نشوید. به عنوان مثال لولا های کابین مشکل داشته باشند و یا بست های شیشه ها درست تعبیه نشده باشند. این موارد یکی از رایج ترین اشکالات این محصول است که شاید شما را مجبور کند برای تعمیر و بازسازی بهینه آن هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

مزایای خرید کابین دوش دست دوم

علاوه بر این نکته مهمی که وجود دارد بعد سلامتی است. ممکن است در طی استفاده های قبلی خریدار اولیه، به علت عدم رعایت نکات بهداشتی و وجود بخار و رطوبت، انواع قارچ ها و آلودگی ها ایجاد شده و بر روی جداره های کابین دوش باقی مانده باشد. این مسئله باعث ایجاد انواع بیماری های پوستی و تنفسی برای افراد می شود که ممکن است خسارت های درمانی زیادی برای افراد ایجاد نماید. این موضوع یکی از مهمترین علت های عدم خرید کابین دوش دست دوم می باشد.

راه کار ما به شما استفاده از راهنمایی و مشاوره  تیم مهندسی و دکوراسیون زیما می باشد تا با صرف کمترین هزینه بهترین کابین دوش حمام را به جای خرید کابین دوش دست دوم تهیه نماید. شرکت مهندسی زیما در کمترین زمان با متخصصینی زبده و کاربلد محصول مدنظرتان را آماده و تحویل شما خواهند داد.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.