4.8/5 - (9 امتیاز)

قیمت کابین دوش و سونا و جکوزی

کابین دوش و سونا و جکوزی انواع مختلفی دارد و قیمت کابین دوش و سونا و جکوزی با توجه به مدل های آن متفاوت است. جهت دریافت قیمت کابین دوش و سونا و جکوزی بصورت بروز یا کارشناسان تیم زیما تماس حاصل فرمایید.

انواع کابین دوش و سونا و جکوزی

کابین دوش و سونا و جکوزی خانگی معمولاً دارای سقف و زیر دوشی هستند و درب آنها نیز از جنس شیشه است. شیرالات استفاده شده در آنها دارای کیفیت عالی است و با بخار موجود در آن رنگ آنها عوض نمی شود. مهمترین امر در خرید کابین دوش و سونا و جکوزی بحث کیفیت است  و ما سعی در مرتفع نمودن کیفیت برای شما نموده ایم.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

در کابین دوش و سونا و جکوزی شیرآلات شامل شیر سرد و گرم شیر انتخاب خروجی است که ممکن است در برخی مدل‌ها این شیرالات متفاوت باشد.

کابین ها معمولا دارای دو دوش هستند یکی از آنها دستی و دیگری سقفی است. در بعضی از آنها تنها از یک نوع دوش استفاده شده است.

در بخش سونای بخار یک ژنراتور بخار برقی است که در پشت کابین دوش شیشه ای قرار می‌گیرد و بخار تولید شده توسط لوله به داخل کابین هدایت می‌شود.

جنس شیشه کابین دوش و سونا و جکوزی

جنس شیشه کابین دوش و سونا و جکوزی  دارای  دو نوع شیشه  است بعضی از آنها شفاف و بعضی دیگر رنگی است که قیمت شیشه های رنگی بیشتر است اغلب کابین ها دارای یک کلید به نام کلید محافظ جان هستند که هرگونه جریان ضعیف را در بدنه تشخیص میدهند و سریعاً برق اصلی دستگاه را قطع میکند.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

قیمت کابین دوش جکوزی دار

می خواهیم بدانیم که قیمت کابین دوش جکوزی دار چقدر است؟؟

در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت کابین دوش جکوزی دار چقدر است، بپردازیم. علاوه بر این، مطالبی را هم در مورد کابین دوش جکوزی دار و مزایای کابین دوش جکوزی دار ارائه می‌ دهیم تا با آن بیشتر آشنا شویم و هنگام خرید بتوانیم انتخاب درست و مطمئنی داشته باشیم.

بررسی اینکه قیمت کابین دوش جکوزی دار چقدر است؟؟

همان طور که می دانیم امروزه افراد با استفاده از کابین ها، توانسته اند جذابیت و زیبایی بسیار زیادی را برای حمام و جکوزی های خود به وجود بیاورند.  همچنین می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای کابین دوش جکوزی دار این است که علاوه بر ایجاد فضای شیک، لوکس و زیبا، بخش های دیگر جکوزی را بسیار تمیز نشان می دهد.

اگر افراد روی کابین ها از ابزار ها و سیستم های سونا بخار استفاده کنند، این کابین ها می توانند کاربرد و مزایای بسیار زیادی نسبت به کابین های دوش ساده دار، داشته باشند. از آنجایی که این کابین ها دارای سیستم سونا بخار هستند، نصب جکوزی زیر این کابینت ها بسیار راحت و آسان باشد و فضای بیشتری را به وجود می آورد.

استفاده از کابین برای دوش های جکوزی، علاوه بر اینکه مانع از خیس شدن کف آن مکان می شود، می تواند فضا و دکوراسیون بسیار شیک و جذابی را به وجود بیاورد. همچنین می توان گفت استفاده از کابین دوش جکوزی دار باعث جلوگیری از زنگ زدگی و خراب شدن دیگر وسایل موجود در آن مکان می شود و افراد می توانند با خرید این کابین ها با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از هر گونه آلودگی و خراب شدن وسایل موجود در آن مکان جلوگیری کنند.

بسیاری از افراد هستند که می پرسند قیمت کابین دوش جکوزی دار چقدر است؟؟ در جواب آن ها می توان گفت عوامل موثری از جمله ابعاد و اندازه کابین ها، تجهیزات نصب شده روی آن ها، مارک و آپشن کابین ها و.... روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد. اما در هر صورت این کابین ها دارای قیمت مناسب و منطقی می باشند و افراد می توانند آن ها را به راحتی خریداری کنند.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.