4.6/5 - (11 امتیاز)

مدل شیشه برای بالکن

برای بالکن شیشه ای از انواع مدل شیشه برای بالکن استفاده میگردد. با تنوع مدل شیشه برای بالکن در شرکت زیما تنوع انتخاب برای شما بالا است.

شیشه هایی که مورد استفاده قرار میگیرد از لحاظ ضخامت شیشه های 8 یا 10 میل سکوریت می باشند.

 در برخی موارد که افراد خواهان ایمنی 100 درصد هستند می توان از به جای شیشه های 8 یا 10 میل سکوریت از شیشه های سکوریت لمینیت استفاده کرد. یعنی می توان از شیشه های 2 لایه 4 میل سکوریت لمینیت یا از شیشه های دو لایه 5 میل سکوریت لمینیت استفاده کرد.

انتخاب مدل شیشه برای بالکن به نوع شیشه سکوریت آن و سلایق شما برای زیبایی و کارایی نیز دارد.

شیشه های سکوریت تتراگلس با درجه تمپرد 700 تا 750 درجه می باشد و در مقابل ضربه و حرارت مقاوم است. (کوره های سکوریت شرکت تتراگلس تماما ایتالیایی است و درجه حرارت کوره سکوریت برای هر ضخامتی متفاوت خواهد بود) بعد از فرآیند سکوریت شیشه ها به صورت 2 لایه قابلیت لمینیت شدن دارد.

فرآیند سکوریت شدن به صورت کامل در مقابل ضربه مقاوم است و اگر به هر نحوی به وسیله ضربه از دور تا دور شیشه بشکند به صورت خرد، ریزش پیدا می کند.

در فرآیند لمینیت بعد از شکست شیشه ، از ریزش شیشه ممانعت می کند. زیرا یک لایه PVB (یا ضخامت های مختلف) ما بین 2 شیشه ای مورد استفاده در بالکن شیشه ای و شیشه های تاشو تتراگلس قابلیت طراحی و اجرای سند بلاست را دارا است و حتی در صورت مشتری و انجام هزینه بیشتر قابلیت هوشمند کردن را دارا است.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.