تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

پارتیشن شیشه ای

 پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای به عنوان بخش جدایی ناپذیر از چیدمان و بخشی زیبا جهت تفکیک قسمتهای مختلف منزل و یا دفتر کار امروزه کاربرد متعددی پیدا کرده با طراحی محیط خود را ادغام نموده است.

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای یا دیوار شیشه زیبا متناسب با سلیقه و بودجه شما توسط گروه مهندسی زیما انجام میگردد. برای آگاهی و اطلاع از قیمتها فقط یک تماس با بخش فروش 44860861-021 کافیست.

با توجه به پیشرفت دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن معمارها پارتیشن یکی از عناصر اصلی در طراحی فضاهای اداری تبدیل شده است.

امروزه دیوار شیشه‌ای کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان و دکوراسیون دارد.

با استفاده از پارتیشنها علاوه بر زیبایی فضا در خصوصی سازی و تفکیک بخش های یک مجموعه بدون استفاده از متریال بنایی نقش بسزایی ایفا میکند.

ایجاد فضای شیک و مدرن در شرکت ها باعث افزایش راندمان کاری و حس خوب در مراجعه کنندگان و کارمندان می شود. علاوه بر ادارات این دیوارهای شیشه در منازل مسکونی - نمایشگاه ها - دانشگاه ها - تالارها - اماکن ورزشی - کتابخانه - آرایشگاه ها و مغازه ها استفاده میشود.

شما میتوانید جهت انجام مشاوره و عقد قرارداد با کارشناسان ما جهت خرید و نصب انواع پارتیشن مشاوره نمایید.

قیمت روز پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه ای علاوه بر جدای و تفکیک قسمتهای مختلف منزل و ادارات بر ایجاد محیطی بصری برای زیبایی تاثر خواهد داشت.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای چیست ؟

حقیقت نوعی دیوار شیشه ای است و با داشتن ظاهری زیبا تاثیر بسیار چشمگیری و زیادی در روی دکوراتیو و طراحی داخلی فضا دارد.

در واقع این نوع پارتیشن نوعی عنصر منحصر به فرد و خاص شمرده میشود که موجب تفکیک و جداسازی فضاها شده و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از عبور عاماهی  خارجی چون حشرات و گرد و غبار و … به داخل ساختمان و دیگر بخشهای آمنیز جلوگیری به عمل می آورد در حالی که جنبه ی بصری و دید فضا نیز توسط این پارتیشن ها از بین نمی رود.

شما می توانید از پارتیشن به عنوان یک ابزار و وسیله سریع و ساده برای ساخت دفتر کاری خود و بخش بندی آن استفاده نمایید. این پارتیشن ها به وسیله ی فریم های آلومینیومی، استیل و دیگر سخت افزارهای نگه دارنده  شیشه نصب و اجرا میشوند.

برای ساخت این نوع پارتیشنها از شیشه سکوریت استفاده می کنند که در هنگام خرید حتما به نوع و جنس شیشه آن دقت داشته باشید تا از یراق آلات با کیفیت و شیشه های سکوریت با دوام ، مقاوم و خوب خریداری نمایید.

شما با کمک این انواع پارتیشن می توانید محیطی تمیز و زیبا و شفاف همراه با دید عالی داشته باشید. زمانی که می خواهید تا برای فضای اداری خود برنامه ریزی نمایید پارتیشن به عنوان یک جز حیاتی ، تاثیر بسیار زیادی در چشم انداز فضا خواهد داشت.

همان طور که اشاره شد  شیشه سکوریت به دلیل خاصیتها و مزیتهای ویژه بسیارفراوانی که دارد یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت پارتیشن شیشه ای می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای

 

 

نقش پارتیشن شیشه ای در زیبایی محیط

در جایی که سخن از زیبایی در میان است همیشه یک پای ثابت کار محصولات شیشه است از این رو پارتیشن شیشه ای میتواند نقش بسزایی در محیط پیرامون ما داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای در حقیقت همان جداکننده های از جنس شیشه است که در امر دکوراتیو و طراحی داخلی ساختمان کار برد فراوان دارد.

نقش دیوار های شیشه ای در جایی پر رنگ تر خواهد شد که کمبود فضا با توجه به معماری جدید امری جدانشدنی از بنا محسوب میگردد.

 یکی از برترین جدا کننده ها در فضاهای کم نور همین دیوار های شیشه ای ساختمان هستند که به کمک طراحان نمای داخلی ساختمان آمده اند.

انواع پارتیشن شیشه ای

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده با کیفیت ترین انواع پارتیشن در سراسر تهران و سراسر ایران است.

  • پارتیشن های تک جداره
  • پارتیشن های دو جداره
  • پارتیشن فریم لس
  • پارتیشن فریم دار
  • پارتیشن هوشمند
  • پارتیشن رنگی

که دارای لولایی  و ریلی با استفاده از یراق آلالت مناسب قابل اجرا است.

 

تمامی موارد فوق دارای قابلیتهای زیر نیز می باشند :

  • قابلیت نصب استیکر
  • اجرای سندبلاست
  • چاپ روی شیشه
  • طراحی روی شیشه

 

همگی از مزایای اجرا و نصب پارتیشن می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

مزایای پارتیشن شیشه ای و کمک به بهبود فضا

مزایای رایج که می توانید هنگام نصب پارتیشن در فضای اداری و تجاری خود از آنها بهره مند شوید بسیار زیاد است که در ذیل به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

 

این مزایا عبارتند از :

 

سرعت در تغییر فضای مذکور

مهم ترین مزیت حاصل از نصب پارتیشن این است که صاحبان ساختمان و تیم های مدیریتی مربوط به آن می توانند براحتی آنها را به موقعیت های جدید انتفال نمایند. پارتیشن شیشه ای قابل حمل به شما این تواناییی را میدهد تا به راحتی و آسانتر از آنچه که در مورد تمام پارتیشنهای قدیمی وجود دارد. طرحهای جدیدی در دفتر خود ایجاد کنید که برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر طراحی و ساخته شده اند.
مثلا فضایی که شامل بسیاری از محفظه های کوچک و قطعات کوچک پارتیشن است، می تواند به هنگام استفاده از دیوارهای شیشه قابل حمل ، به سرعت و به آسانی به یک اتاق کنفرانس ، همایش  و یا محوطه ای برای جلسه ها و یا یک فضای کاری باز تبدیل گردد.

مزیت سرعت در تغییر فضا میتواند به شما در عقب افتادگی ناشی از جابجایی کمک کند و این خود مقوله ای بسیار مهم است.

عایق صدا و گرد و خاک

عمده مشکلی که در تمام فضاهای کاری مدرن و با طرح آزاد وجود داشته ، سر و صدا و گرد دو خاک بیش از حد است. این پارتیشن به مدیران ساختمان این امکان را خواهد داد  تا سر و صدای محیط و گرد و خاک را در فضای کاری بزرگ کاهش دهند بدون اینکه به ظاهر و طراحی داخلی اصلی صدمه بزنند..

کم هزینه ترین راه

پنانچه تصمیم دارید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتریان خود تغییر دهیدو  یا آن را در آینده برای مخاطب هدف خود شک تر و جذاب تر نمایید. پارتیشنها می توانند یک گزینه اقتصادی باشند. از آنجایی که آنها با قابلیت حمل آسان و ساده طراحی شده است ، بدون نیاز به استفاده از ابزارو وسایل خاصی یا بستن ساختمان در یک مدت طولانی برای بازسازی، می توانند خیلی سریع تر از پارتیشنهای قدیمی حمل و جابجا شوند.

این عامل اقتصادی و کم هزینه بودن به خودی خود قابل تامل است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

 

مدیریت بهتر پرسنل

با استفاده از پارتیشن همواره میتوانید پرسنل و کارمندان خود را زیر نظر داشته و بدین ترتیب از راندمان بشیتر کامندان خود بهره مند گردید. همکاران با داشتن رابطه های نزدیک و بدون محدودیت دیوارهای گچی با هم تعامل داشته و از حس خوب رابطه ظاهری هم لذت ببرند.

دید زیبا و لذت بخش

هر مدل طرحی که میخواهید در یک ساختمان تجاری داشته باشید، دیوار پارتیشن می تواند زیبایی را برای فضای داخلی دفتر شما به جلوه گر  و باعث جذابیت بیشتر آن برای کلیه صنایع و بخشهای تجاری گردد.

با این حال، پارتیشن  ، چه از نوع قابل حمل  و چه از نوع ثابت ، از نظر زیبایی شناسی خوشایند و جلوه گر آن حس خوب است و از اصول و روندهای طراحی مدرن پیروی می کنند.

محیط کار زیبا خود سبب بهبود و شادی روحیه داخلی پرسنل و ایجاد انرژی مثبت در افراد میشود..

بهره گیری از نور کافی

تمای شیشه ای ثابت و قابل حمل ، مالکین سازه و بنا را قادر میسازند تا فضای داخلی اداری و تجاری را طوری ایجاد کنند که در آن نور طبیعی می تواند حتی به تارک ترین گوشه ها و بخشهای سازه نیز وارد شود. اما پارتیشنهای قابل حمل باعث میشود مقدار نور طبیعی در فضاهای تجاری به حداکثر و بیشترین مقداربرسد.

افزایش خلاقیت کارکنان

هر زمان که مردم احساس آزادی میکنند، خلاقیت اغلب افزایش پیدا میکند. چشمهای کنجکاو همکاران می‌تواند به تفکر خلاقانه منجر گردد و به همین ترتیب پارتیشنهای اداری می‌توانند کیفیت ایده‌های تولیدشده را بهبود ببخشند.

حفظ حریم خصوصی

در حال کار در یک دفتر باز ، پارتیشن اغلب یک راه عالی برای بهبود ارتباط بین کارکنان می باشد. نکته این است که هیچ چیز نمیتواند در مورد خصوصی مورد بحث و گفتگو قرار گیرد، مگر اینکه به اتاق دیگری جابجا شوید. پارتیشن‌ اداری می‌توانند حریم خصوصی را بهبود بخشند و کارکنان توجه خود را به مشتریان دهند.

مزاحمت‌و آزردگی کمتر

با توجه به اینکه بسیاری از افراد و پرسنل در کنار هم کار م‌کنند، حواس پرتی و عدم تمرکز ممکن است بسیار زیاد رخ دهد. پارتیشن‌ اداری شیشه ای باعث می‌شود حواس افراد کمتر پرت شود و در دفتر خود بدون سر و صدا و مستقل مشغول کار خود باشند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

چرا پارتیشن شیشه ای زیما :

و اما اینکه چرا برای انتخاب و خرید پارتیشن شیشه ای باید با کارشناسان زیما مشورت کنیم :

سرعت بالا در نصب :

به دلیل در اختیار داشتن تعداد زیاد پرسنل سرعت انجام کار بسیار زیاد است.

 

قیمت پایین :

چوت شرکت زیما پارتیشن شیشه ای رو بصورت مستقیم ( شیشه سکوریت و یراق آلات ) و بدون واسطه خریداری میکنیم خرید پارتیشن شیشه ای از شرکت زیما صرف اقتصادی هم دارد.

 

کیفیت بالا:

تمامی اتصالات و شیشه ها در نصب پارتیشن شیشه ای از مواد اولیه بهترین شیشه های سکوریت ترک تهیه و نصب میگردد.

معایب پارتیشن  شیشه ای

تمامی محصولات و تولیدات علاوه بر مزایا دارای معایب خاص خود نیز هستند. اما باید در نظر داشت که گاهی این مزایا بر معایب برتری خاص خواهند داشت. به هر حال بیاییم به بررسی معایب این محصول بپردازیم. این معایب عبارتند از :

 

پتانسیل کمتر برای برقراری ارتباط

کارکنان به سختی میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با هم در ارتباط باشند  و در پروژه‌های مشترک و گروهی با وجود پارتیشن‌های شیشه ای جداگانه در کل دفتر کار با یکدیگر همکاری کنند.

در عوض ، شما سعی کنید تعادلی مناسب بین پارتیشن اداری و دفاتر باز را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

محیط شلوغ

استفاده از پارتیشن اداری میتواند احساس خفگی و فشردگی بوجود آورده  که روحیه تیم را مختل میکند.

به هر حال شلوغی تاثیر بسزایی در روحیه افراد هنگام کار خواهد  داشت.

با این  وجود برنامه ریزی طراحی دکور داخلی محل کار خود، می‌توانید مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای را بدون اینکه دفتر خود را بیش از حد شلوغ کنید، بدست آورید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن های شیشه ای تک جداره یک جایگزین زیبا از نظر طراحی و عملکرد برای دیوارها یا پارتیشن های مات در فضاهای اداری به حساب می آیند. کاربرد اصلی پارتشین شیشه‌ای تک جداره جداسازی ، سازماندهی و تقسیم بهتر فضای داخلی محیط کار با حفظ زیبایی و نور طبیعی می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره چیست؟

پارتشین های شیشه ای در انواع مختلفی تهیه و تولید می گردند. پارتیشن شیشه‌ای تک جداره جزو مدل های شیک و پر طرفدار است که معمولا دارای قاب و فریم چوبی یا پی وی سی (PVC) و همینطور پروفیل آلومینیوم می باشد.

فطر فریم ها معمولا حدود ۴ سانتی متر و قطر شیشه های استفاده شده در این نوع پارتیشن ها چیزی بین هشت ، ده تا دوازده میلیمتر است. درب های نصب شده در این نوع از پارتیشن عموما در دو نوع درب های شیشه ای ریلی و لولایی می باشد که در نوع لولایی ، قاب در به شکل یک پارچه با قاب و فریم پارتیشن نصب می گردد. همچنین مدل بدون قاب نیز برای درب لولایی وجود دارد.

ویژگی های پارتشین شیشه ای تک جداره

  1. عایق صوت و حرارت
  2. ظاهر لوکس و شیک
  3. نصب ساده و قیمت مناسب
  4. پوشش کامل شیشه ای کف تا سقف
  5. ورودی نور بالا و بزرگ تر نشان دادن فضا
  6. نصب خشک اتصالات بدون نیاز به چسب
  7. قسمتهای جدا شدنی بزرگ و یک تکه
  8. گزینه های متنوع سرهم سازی و نصب قطعه ای
  9. شیشه های طرح دار یا مات و با بافت سفارشی ( ساتینا ، لاکوبل ، سند بلاست ، استیکر و... )

تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

تفاوت اصلی پارتیشن های تک جداره و دو جداره در عایق صوت و حرارت بودن آنها می باشد. پارتیشن های شیشه‌ای دو جداره خصوصا در محیط های کوچک و شلوغ معمولا عایق صوتی بهتری هستند و همچنین گرما و نور کمتری را منتقل می کنند.

از نظر ظاهر و زیبایی اما پارتیشن های شیشه‌ای تک جداره ظاهری ساده تر و یک پارچه تر دارند و به بسته به نوع طراحی و کاربرد مورد نظر هر کدام برتری های خود را دارند. پارتیشن های دوجداره در مدل کرکره دار نیز قابل تهیه است.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟

اگر به دنبال پارتیشن های شیشه‌ای معمولی هستید بد نیست بدانید که پارتیشن شیشه ای رنگی نیز وجود دارد. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای رنگی کار عادی شما را تبدیل به یک اثر هنری واقعی می کند.

طراحی ، چینش و رنگ بندی قطعات مختلف پارتیشن شیشه‌ای رنگی به هر اتاق شخصیت و روح می بخشد و همچنین رنگ ، روشنایی و شفافیت هر اتاق نشیمن را بیشتر می کند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن های شیشه‌ای رنگی هم کاربرد مسکونی دارند هم اداری. برای داشتن سایه های رنگی زیبا در طرح های جذاب در هرجا ، خواه یک دفتر کار باشد ، لابی یک هتل لوکس یا یک کشتی تفریحی و یا حتی اتاق نشیمن یا آشپزخانه با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای رنگی با یک شاهکار هنری روبرو خواهید شد. حتما پارتیشن های شیشه ای مات و نیمه مات را زیاد در حمام ها دیده اید.

استفاده از رنگ های پر انرژی برای محیط های کاری و رنگ های ملایم و آرامش بخش برای محیط های استراحت در ترکیب بندی و احساس محیطی تاثیر بسزایی دارند.

انواع پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه‌ای رنگی را می توان در انواع مختلف مشبک و یک تکه و در رنگ های گوناگون یافت. این نوع پارتیشن بیشتر کاربرد تزیینی دارد و در کافی شاپ ها ، نمایشگاه ها ، لابی شرکت ها و هتل ها ، بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، منازل و... کاربرد دارد.

ترکیب بافت های مختلف و یا استیکرها با شیشه های رنگی نیز می تواند گزینه های بیشماری را مقابل طراحان دکوراسیون قرار بدهد. استفاده از شیشه طرح دار یا مات رنگی کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای رنگی RGB

نوع خاص و جدید از پارتیشن شیشه ای رنگی مدل RGB جدا کننده (تقسیم کننده) است. این پارتشین در قالب پرده های رنگی شیشه ای جدا کننده تزیینی فضاها می باشد. ایده استفاده از شیشه برای پرده و آویز این نوع از پارتیشن شیشه‌ای رنگی را به نوعی بسیار خاص و زیبا تبدیل کرده است.

پولک های درشت رنگی در شکل های هندسی مختلف و رنگ های متنوع زیبایی خاصی را برای محیط مورد استفاده به ارمغان می آورد.

نصب و اجرای انواع پارتیشن های شیشه‌ای رنگی و ساده باید توسط نصاب متخصص و مجرب انجام شود تا علی رغم سادگی نصب تقارن و یکپارچگی هندسی خود را با محیط حفظ نماید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای منزل

شاید بیشتر در محیط های اداری و کاری با پارتیشن های شیشه‌ای برخورد کرده باشید ولی پارتیشن شیشه ای منزل داخلی و جدا کننده های شیشه‌ای اتاق ها هم به سرعت در حال محبوب شدن بین طراحان دکوراسیون و فضای داخلی خانه ها هستند.

اگر احساس می کنید که فضای منزل شما بسیار کوچک است و یا برعکس فضای بسیار بزرگ هدر رفته دارید استفاده از پارتیشن شیشه ای منزل بهترین راه حل برای افزایش زیبایی و مدیریت فضای منازل می باشد.

مزایا و ویژگی های پارتشین شیشه ای منزل

حتما در معماری های قدیمی و اصیل ایرانی پنجره های با شیشه های رنگی را دیده اید. اولین کاربرد استفاده از شیشه در منازل بحث زیبایی و تزیین است.

پارتیشن شیشه ای منزل عایق صدا و حرارت هم است و آلودگی صوتی و هدر رفت انرژی را کاهش می دهد. از طرفی شیشه و آلومینیوم به کار رفته در پارتیشن  شیشه ای منزل در مقایسه با فولاد یا سایر مصالح ساختمانی که برای تقسیم بندی اتاق ها و فضای منازل استفاده می شوند مقرون به صرفه تر است. نصب آسان و ارزان موجب صرفه جویی در وقت و هزینه نگه داری آنها نیز شده است.

پارتیشن شیشه‌ای منزل را می توان در طرح های گوناگون متناسب با نیاز تهیه کرد. شیشه های پارتیشن ها در ضخامت ها و رنگ های متنوع و همچنین مات یا شفاف قابل نصب و حذف و اضافه هستند. از طرفی پارتیشن های شیشه ای منزل را می توان در دو مدل کلی فریم دار و بدون فریم سفارش داد و نصب کرد. این فریم ها از پروفیل های چوبی یا آلومینیوم ساخته شده اند.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

افزایش و تنظیم نور دریافتی با پارتیشن شیشه‌ای منزل

گاهی اوقات بدست آوردن نور خورشید مورد نیاز برای اتاق های خانه های جدید بسیار دشوار است. پارتیشن شیشه‌ای منزل باعث می شود نور طبیعی فضای خانه شما را پر کند و در عین حال به دل باز تر شدن و بیشتر شدن فضا در منزل کمک نماید. چه کسی گفته حتما باید از دیوار های آجری یا چوبی کدر استفاده کنید؟

نصب پارتیشن شیشه ای منزل

خرید ، سفارش و نصب پارتیشن شیشه‌ای منزل در ۳ مرحله اصلی انجام می شود

تخمین و برآورد هزینه : با توجه به متراژ پارتیشن ، نوع شیشه ها ، جنس فریم و قاب ، سایر ابزار اضافی مانند دستگیره لولا قفل و ریل ها سفارش ثبت می شود

سفارش و نصب : پس از سفارش پارتیشن ها ، نصب کننده برای اندازه گیری دقیق و نصب آنها اعزام می شود

چینش و نصب نهایی : در مرحله آخر نصاب متخصص با مشورت طراح و درنظر گرفتن سلیقه شما پارتیشن شیشه‌ای منزل شما را نصب خواهد کرد

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

خدامت و ارسال پارتیشن شیشه ای به سراسر ایران

گروه مهندسی زیما آماده ارائه خدمات و ارسال کلیه سفارشات اعم از خدمات ذیل است.

  • سفارش پارتیشن
  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال فوری به غرب تهران
  • نصب پارتیشن در سراسر ایران
  • ارسال سفارش به سراسر ایران
  • نصاب متخصص و حرفه ای
  • پشتیبانی در سراسر تهران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • ارسال فوری

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

مدل پارتیشن شیشه ای

پارتیشنهای شیشه ای در انواع و مدلهای گوناگونی طراحی و اجرا می شوند. این مدل ها بسته به فضاهای اجرا متفاوت خواهند بود  برخی از این فضاها عبارتند از :

  • پارتیشن اداری
  • پارتیشن منزل
  • پارتیشن تجاری
  • پارتیشن مراکز ورزشی

شما میتوانید برای دریافت هر یک از مدل های فوق با مشاوران زیما تماس حاصل فرمایید.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات در واقع همان پارتیشن شیشه‌ای است که شیشه های آن بصورت سند بلاست درآمده است. این فرایند در کارخانه و به رنگ دلخواه در کارخانه توسط شرکت تولید کننده شیشه سکوریت انجام میشود.

 

 

مات کردن پارتیشن شیشه ای

پس از فرآیند نصب شیشه ها در صورتی که بخواهیم شیشه ها را بصورت مات در آوریم دو راه حل وجود دارد :

راه اول و راه سخت :

باز کردن شیشه ها و ارسال پارتیشن شیشه‌ای برای سند بلاست به کارخانه و نصب مجدد آنها.

راه دوم و آسان :

استفاده از استیکر های مات کننده شیشه ها و یا استفاده از مش بر روی شیشه ها و یا حتی طراحی آرم و لوگو با استفاده از لیبیل های گوناگون.

 

 

در انتها انتخاب با شماست.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون قاب

در نصب و سرهم بندی این نوع از پارتیشن ها از پروفیلهای عمودی استفاده نمی شود که ظاهری یک پارچه و بسیار زیبا را به ارمغان می آورد. نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره بدون قاب سریع تر و ارزان تر می باشد و طرفداران بسیاری دارد.

در مدل های فریم دار (قاب دار) عموما از پروفیلهای آلومینیوم مشبک استفاده می شود. پارتیشن شیشه‌ای تک جداره فریم دار در مقایسه با فریم لس دارای حاشیه های بیشتر یا ضخیم تر و استحکام بالاتری است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس نوعی پارتیشن شیشه ای است که در آن برای زیبایی بیشتر کار و داشتن جلوه زیبای به جای استفاده از قاب یا همان فریم بین شیشه ها از بست های نگهدارنده شیشه برای مهار شیشه ها استفاده میگردد.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست ؟

مزیت پارتیشن شیشه‌ای فریم لس در آن است که :

  • افزوده شدن فضای دید بالا
  • زیبایی بینهایت برای چیدمان
  • استفاده در فضاهای کوچک بدون کاهش فضا

همانطور که اشاره شده برترین مزیت پارتیشن فریم لس یا همان پارتیشن بدون قاب استفاده در فضاهای کوچک است.

در شرکت مهندسی زیما تمامی پارتیشنهای شیشه‌ای فریم لس ( دیوار شیشه ای ) و اتصالات آنها دارای ضمانت می باشند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نمونه کار های ما :

شما میتوانید برخی از پروژه ها و نمونه کارهای ما انجام شده  توسط مهندسین زیما را مشاهده و با بررسی کیفیت و زیبایی کا با خیالی آسوده اقدام به سفارش نمایید.

کیفیت و زیبایی حق شماست.


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

49 دیدگاه

  1. 2021-07-21 در 1:05 ب.ظ

    مطالب سایت بسیار عالی و جذاب است
    سپاس از شما

    1. 2021-07-21 در 1:11 ب.ظ

      شما لطف دارید

  2. 2021-07-21 در 1:07 ب.ظ

    حتما از شرکت مهندسی زیما و مطالبشون درباره پارتیشن شیشه ای باید تقدیر کرد

    1. 2021-07-21 در 1:12 ب.ظ

      سپاس از شما

  3. 2021-07-21 در 1:07 ب.ظ

    برترین برگه برای پارتیشن شیشه ای

    تشکر

    1. 2021-07-21 در 1:13 ب.ظ

      قطعا این طور هست که میفرمایید

  4. 2021-07-21 در 1:10 ب.ظ

    بسیار ممنون از سایت پر محتوای شما خصوصا برای پارتیشن شیشه ای

    1. 2021-07-21 در 1:13 ب.ظ

      ما تیمی بسیار قوی برای محتوا جمع کردیم
      سپاس

    2. 2021-07-23 در 3:35 ب.ظ

      شما محبت دارین

  5. 2021-07-22 در 8:44 ق.ظ

    مقاله زیبایی درباره پارتیشن شیشه ای بود تشکر

  6. 2021-07-22 در 2:36 ب.ظ

    مقاله ای آموزنده برای پارتیشن شیشه ای بود

    1. 2021-07-23 در 3:34 ب.ظ

      سپاس از مطالعه شما

  7. 2021-07-22 در 2:39 ب.ظ

    عالی بود

    1. 2021-07-23 در 3:34 ب.ظ

      ارادتمندیم

  8. 2021-07-23 در 3:12 ب.ظ

    عالی و زیبا
    ممنون

    1. 2021-07-23 در 3:34 ب.ظ

      محبت شماست

  9. 2021-07-23 در 3:13 ب.ظ

    ممنون از تیم شما

    1. 2021-07-23 در 3:34 ب.ظ

      خواهش میکنم

  10. 2021-07-23 در 9:49 ب.ظ

    ممنون میشم قیمت پارتیشن شیشه ای رو هم برامون بزارید

    1. 2021-07-24 در 7:55 ق.ظ

      سلام در صفحه قیمت پارتیشن شیشه ای موجود هست

  11. 2021-07-24 در 11:14 ق.ظ

    پارتیشن شیشه ای با کیفیت بود
    عالی عالی عالی

    1. 2021-07-24 در 1:34 ب.ظ

      بسیار سپاس از خرید شما

  12. 2021-07-25 در 2:19 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای با کیفیت
    سپاس

  13. 2021-08-03 در 3:12 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای با سکوریت دو جداره در حدود چه قیمتی در میاد؟
    هر مترمربع
    ممنون

    1. 2021-08-03 در 3:14 ب.ظ

      برای دریافت قیمت به این صفحه مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید :
      https://zymaco.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/

      همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

      بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

  14. 2021-08-04 در 3:17 ب.ظ

    هزینه نصب پارتیشن شیشه ای به چه صورت محاسبه میشه؟

    1. 2021-08-04 در 3:21 ب.ظ

      ممنون میشم با ارائه جزئیات با کارشناسان ما تماس بگیرید

      بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

  15. 2021-08-05 در 6:29 ب.ظ

    بسیار با کیفیت کار میکنن

  16. 2021-08-08 در 10:59 ق.ظ

    پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت عالی
    سپاس

  17. 2021-08-19 در 6:30 ب.ظ

    کار نصبشون برای پارتیشن شیشه ای عالیه
    تشکر و خدا قوت

  18. 2021-08-21 در 5:22 ب.ظ

    تیم بسیار عالی دارن و کار نصب پارتیشن شیشه ای و کابین دوش شیشه ای شون بی نظیره
    تشکر از شما

  19. 2021-08-21 در 10:52 ب.ظ

    سپاس از توضیحات زیباتون درباره پارتیشن شیشه ای

  20. 2021-08-22 در 2:37 ق.ظ

    هزینه سند بلاست پارتیشن شیشه ای چنده ؟

  21. 2021-08-23 در 9:36 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای رو هم میشه جابجا کرد ؟

  22. 2021-08-24 در 5:31 ق.ظ

    همه اتصالات یا کیفیت هستن
    شیشه سکوریت عالی

  23. 2021-08-27 در 10:44 ق.ظ

    پارتیشن شیشه ای و سند بلاست عالی
    ممنونم از سایت زیباتون

  24. 2021-08-30 در 3:11 ق.ظ

    ممنون از تیم زیما

  25. 2021-08-30 در 11:45 ق.ظ

    پارتیشن شیشه ای بی نقص و زیبا

  26. 2021-08-30 در 5:38 ب.ظ

    عالی و مدلهای متنوع

  27. 2021-09-01 در 10:03 ق.ظ

    پارتیشن شیشه ای رو بسیار منصفانه حساب کردن

  28. 2021-09-03 در 5:12 ب.ظ

    قیمت هاشون برای پارتیشن شیشه ای و کابین دوش شیشه ای عالیه
    من از سفارش خودم راضی بودم
    الان 2 سال هست که کابین دوش شیشه ای دارم و بسیار راضی هستم

  29. 2021-09-07 در 6:02 ق.ظ

    مدل هاشون خیلی زیباست

  30. 2021-09-12 در 2:55 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای رنگی من خرید کردم خیلی زیبا و با کلاس بود

  31. 2021-09-13 در 12:10 ب.ظ

    جنش شیشه ها و یراق در پارتیشن شیشه ای بی نظیره
    من خرید کردم
    کارشون یک

  32. 2021-09-14 در 3:02 ب.ظ

    پارتیشن شیشه ای
    پارتیشن اداری شیشه ای
    قیمت پارتیشن شیشه ای
    نصب پارتیشن شیشه ای
    گروه نصب
    تیم پشتیبانی
    همگی خسته نباشید
    دمتون گرم
    از کارتون بسیار خرسندم

  33. 2021-09-20 در 5:34 ق.ظ

    پارتیشن شیشه ای با سکوریت عالی بود
    من خیلی راضیم حلالتون باشه

  34. 2021-10-23 در 8:16 ق.ظ

    کارشون خیلی درسته

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید