4.8/5 - (6 امتیاز)

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس

همانطور که از نام این نوع پارتیشن شیشه‌ای فریم لس مشخص شد ، در واقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقل از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است.
در پارتیشن شیشه‌ای فریم لس ، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد ، همچنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

 

اجزاء پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس

از مهمترین اجزاء پارتیشن شیشه ای فریم لس ، شیشه است. پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته شده است. پارتیشن فریم لس زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن از نوع شیشه  دارد. علاوه بر زیبایی پارتیشن فریم لس، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس پایین تر از پارتیشن شیشه ای فریم دار می باشد. پارتیشن فریم لس از زیبایی و جلوه بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار دارد که دلیل زیبایی پارتیشن شیشه ای فریم لس یک دست بودن شیشه و نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه های آن است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

کاربرد پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل که قابلیت اجرای طرح های مختلف و طرح های سند بلاست به صورت مات و نیمه مات و یا طرح لوگو است.  به دلیل شکل ظاهر زیبای پارتیشن شیشه ای مدل شیشه فریم لس این نوع دیوارک بیشتر در محل کارهایی که نیاز به دید باز دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مزیت اصلی پارتیشن فریم لس

مزیت اصلی پارتیشن فریم لس این است که جای کمتری را اشغال میکند و به دلیل نداشتن فریم سطح دید یک دست و بیشتری را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.
به دلیل انعطاف پذیر بودن پارتیشن از جنس شیشه‌ به راحتی می توان آن را در فضاها و محیط های متفاوتی نصب نمود که زیبایی و کارایی آن محیط به بیشترین حد خود می رسد. به دلیل نداشتن فریم در ظاهر شکننده به نظر می رسد ولی برخلاف ظاهر آن دارای استحکام بسیار بالایی هست.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.