4.8/5 - (15 امتیاز)

 پارتیشن ریلی

بیشتر پارتیشن اداری شیشه ای منصوبه در محل در زمان نصب در یک قسمت  و بر روی زمین ثابت می شوند و قابلیت باز شدن ندارند. اما پارتیشن شیشه ای ریلی ساختاری متفاوت دارد و همانطور که از نامش نیز پیداست می توان آن را با ریل هایی که برای آن در نظر گرفته شده باز و یا بسته کرد.

پارتیشن شیشه ای از انواع پارتیشن هایی هستند که هر کدام از آنها دارای زیبایی خاص خود هستند. اما برخی از پارتیشن وجود دارد که کاربرد آنها متفاوت میباشد.

از پاریشن ریلی تنها در سازمان ها ، شرکت ها و دفاتر کار و منازل استفاده میشود و کارایی زیادی نیز در برخی فروشگاه ها و مجتمع های تجاری دارند.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نصب پارتیشن ریلی

به طور کلی متریال و سازه ای که برای نصب پارتیشن ریلی مورد استفاده قرار میگیرد کاملا مطابق با سلیقه مشتری میباشد. در نصب پارتیشن ریلی MDF از بدنه با قطر و ضخامت ۱۶ میلی متر  و شیشه با ضخامت ده میل سکوریت استفاده میشود.

پارتیشن شیشه ای ریلی مانند سایر پارتیشن ها باید از یک سری ویژگی و مزیت ها برخوردار باشد تا با اطمینان خاطر کامل بتوان آنرا برای فضای اداری مورد استفاده قرار داد.

مقاومت یک پارتیشن ریلی هنگام نصب بسیار مهم است. بعد از نصب این نوع پارتیشن نباید کوچکترین تکانی بخورد و در جای خود با استحکام بالا باقی بماند. در برخی از پارتیشن های ریلی به دلیل استفاده از بدنه و همچنین ریل های بی کیفیت ، در هنگام حرکت تکان می خورند و همین موضوع سر  و صدای زیادی را به هنگام باز و بسته شدن بوجود می آورد.

پس لازم است کار را به یک متخصص همانند زیما بسپارید.

مزایای پارتیشن شیشه ای

ازجمله مزایای پارتیشن شیشه ای می توان به صرفه اقتصادی بودن آن و مقرون به صرف بودن با توجه به سرعت بالای نصب آن و فضا سازی بهینه محیط اشاره کرد.

 برای ادارات و محیطهای تجاری معمولا از پارتیشن شیشه ای دست دوم نیز استفاده میگردد. در پارتیشنهای اداری ، از شیشه با ضخامت ۱۰ میل سکوریت، فریم های مقاوم و متنوع و درب های ریلی و لولایی استفاده میشود.

مزایای پارتیشن شیشه ای ریلی

در پارتیشن شیشه ای ریلی را می توان بصورت آکاردئونی و کشویی تعبیه کرد که وقتی در حالت جمع قرار دارد، قسمت زیادی از پارتیشن جمع شده و در کناره ها قرار می گیرد و فضایی به صورت یکپارچه خواهید داشت. اما در مدل پانلی پارتیشن شیشه ای ریلی ، فضا به صورت تقریبی جدا شده و کماکان ارتباط دو فضا برقرار می ماند که هدف از این جداسازی، تمرکز بر روی حریم بین دو فضا می باشد و جدا سازی کامل مد نظر نبوده است

باید توجه داشت تمیز کردن پارتیشن شیشه ای بسیار راحت و آسان میباشد.  به طوری که با یک دستمال مرطوب و مایع شیشه شوی به راحتی قابل تمیز کردن است. پس نگران تمیزی آن نباشید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

طراحی و سند بلاست پارتیشن شیشه ای ریلی

معمولا شیشه های استفاده شده در پارتیشن شیشه ای در دفاتر اداری را با انواع طرح های مختلف و لوگو های گوناگون بنا به درخواست متقاضی سند بلاست شده و ایده ای نو و ماندگار روی شیشه ها نقش می بندد.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول