4.8/5 - (13 امتیاز)

وان شیشه ای اتاق خواب

در این مطلب با ارائه مزایای خرید وان شیشه ای اتاق خواب شما را با ویژگی های این محصول آشنا خواهیم کرد. حمام یک مکان الزامی برای هر منزل است و خرید وان شیشه ای برای اتاق خواب می تواند یک ایده جذاب و ایده آل برای هر فرد محسوب شود. شما با خرید یک وان شیشه ای با کیفیت می توانید لذت یک حمام راحت و با آرامش در اتاق خود را تجربه کنید.

وان شیشه ای در اتاق یکی از زیباترین وسیله برای ایجار ظاهری لوکس در کنار اتاق خواب مستر و همچنین در کنار استخرها و ویلاها می باشد. جهت  داشتن حمام با ظاهر منحصر به فرد و لاکچری نیاز به توجه به جزئیات و مدرن بودن آن دارد.

وان شیشه ای به عنصر اصلی این فضا محسوب میگردد.  در صورتی که از جنس وان از  شیشه باشد نمای زیبایی به فضای داخلی منزل و ویلای شما میدهد.

شرکت زیما متخصص در ارائه خدمات وان شیشه ای  :

  • وان شیشه ای اتاق
  • وان شیشه ای حمام
  • وان شیشه ای کابین دوش
  • وان شیشه ای کنار استخر
  • ارائه قیمت وان شیشه ای
  • خرید وان شیشه ای ارزان
  • نصب وان شیشه ای در اتاق
  • وسایر خدمات وان شیشه ای

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

ساخت وان شیشه ای اتاق خواب

شرکت زیما با دانش خود موفق به تولید و ساخت وان شیشه ای اتاق خواب با استفاده از فرایندهای تولید شیشه سکوریت نشکن گردیده است. این شیشه ها همانند شیشه های معمولی می باشد که طی فرآیندی سکوریت و سخت می شوند.

برای آگاهی از قیمت وان شیشه ای اتاق ، نصب و خرید وان شیشه ای اتاق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وان شیشه ای اتاق خواب در دو مدل ساخت و تولید میگردد :

  • وان شیشه ای مستطیل

وان شیشه ای مستطیل از 4 تکه شیشه تشکیل می شود که به وسیله بست های فلزی به هم متصل میگردد و پس از نصب آن با استفاده از چسب های مخصوص وان شیشه ای ، آب بندی میشود.

  • وان شیشه ای خمیده

وان شیشه ای خمیده به صورت یک تکه که چهار طرف آن خمیده است تولید می شود که نیاز به ابزاری برای اتصال ندارد و به صورت آماده در محل مورد نظر قرار می گیرد.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت وان شیشه ای اتاق خواب
قیمت وان شیشه ای اتاق خواب

قیمت وان شیشه ای اتاق خواب

مطلع بودن از مزایای خرید وان شیشه ای اتاق خواب به شما در تصمیم گیری کمک شایانی خواهد نمود. اگر تمایل به داشتن یک وان شیشه ای و حمام مناسب در اتاق خواب را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. شیشه سکوریت در تهیه انواع وان های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت وان شیشه ای اتاق خواب بر حسب ویژگی های محصول اعم از ابعاد، نوع شیشه استفاده شده، مد و طرح آن مشخص می شود. شما می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و قیمت به روز شده را از کارشناسان دقیق سوال کنید.

ویژگی های خرید وان شیشه ای اتاق خواب

وان عنصر اصلی برای حمام راحت در اتاق خواب است اما شیشه ای بودن آن موجب زیباسازی فضای اتاق خواهد شد. اگر تمایل به ایجاد فضای مدرن و منحصر به فرد در منزل را دارید. خرید این محصول بسیار توصیه می گردد.

مطرح کردن مزایای خرید وان شیشه ای اتاق خواب

وان شیشه ای اتاق خواب از جنس شیشه سکوریت است به همین دلیل هرگز نمی شکند. وان شیشه ای در طرح های متفاوت به شکل مستطیل و یا خمیده تولید و عرضه می شوند. بست های فلزی تعبیه شده در وان شیشه ای مستطیل شکل پس از متصل شدن آب بندی خواهند شد.

طراحان این محصول بالاترین فشار وارده بر وان را در نظر گرفته اند تا مشکلی به وجود نیاید. معمولاً شیشه سکوریت 12 میلی در تولید وان شیشه ای استفاده می شود. علت بهره گیری از شیشه سکورین تفکیک کردن حمام از اتاق خواب و تابش نور کافی به داخل حمام است. چنانچه تمایل داشته باشید می توانید وان شیشه ای مات برای اتاق خواب خود خریداری نمایید.

 

پارامترهای متعددی روی قیمت وان شیشه ای اتاق خواب تاثیر گذار هستند. در واقع قیمت وان شیشه ای اتاق خواب بر حسب نوع، ابعاد و ضخامت شیشه استفاده شده در محصول مشخص می شود.

البته مساحت کلی حمام و نوع ابزار یراق به کار رفته در پیاده سازی وان حمام از دیگر عوامل موثر در هزینه وان شیشه ای اتاق خواب می باشد. هر فرد بسته به بودجه و سلیقه فردی می تواند یکی از انواع وان شیشه ای را انتخاب و خریداری کند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت وان شیشه ای اتاق خواب

ارائه لیست قیمت وان شیشه ای اتاق خواب

اگر جهت نصب وان به لیست قیمت وان شیشه ای اتاق خواب نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید. کارشناس فروش ضمن ارائه راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب و خرید قیمت وان شیشه ای اتاق را به شما عرضه می کند. اگر تمایل به ایجاد فضای مدرن در اتاق را دارید نصب وان شیشه ای گزینه جالبی خواهد بود.

به هنگام سفارش وان شیشه ای می توانید خود نسبت به بودجه ای که دارید کیفیت و ضخامت شیشه سکوریت را مشخص نمایید. برای مشاهده و بررسی لیست قیمت کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان فروش لیست قیمت وان شیشه ای اتاق خواب را از طریق واتساپ یا دیگر راه های ارتباطی برای شما ارسال خواهند کرد.

 

ارائه مزایای مزایای خرید وان شیشه ای اتاق

شیشه استفاده شده در وان از جنس سکوریت نشکن بوده و دارای استحکام بالا است. این نوع شیشه با ضخامت کافی در برابر فشار و ضربه های مختلف مقاوم بوده و دارای رنگ بندی متفاوت است. زیبایی و درخشندگی شیشه سکوریت موجب زیبایی اتاق خواب نیز خواهد شد. نصب وان شیشه ای کار چندان سختی نیست و اگر بخواهید می توانید نصب وان شیشه ای را نیز به پرسنل کاربلد ما بسپاررید. نصب وان شیشه ای در اتاق یک فضای مدرن در منزل ایجاد خواهد کرد.

تنوع طرح و مدل وان شیشه ای در فروشگاه بالا است. چنانچه نسبت به حفظ حریم شخصی حساس هستید، می توانید ابعاد و زاویه نصب حمام در اتاق را طوری طراحی کنید که به هنگام ورود به اتاق در معرض دید قرار نگیرد. همچنین می توانید از شیشه سکوریت مات برای نصب وان شیشه ای استفاده کنید.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.