تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

نصب بالکن شیشه ای

نصب بالکن شیشه ای :

نصب بالکن شیشه ای یک فضای چند منظوره برای استفاده افراد ساکن در ساختمان به وجود آورده، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

برای استفاده بهینه از فضای بالکن و نصب بالکن شیشه ای میتوان این فضا را مبله و تزئین کنید و در صورت استفاده از شیشه مرغوب فضایی پرنور و شفاف ایجاد میکنید.

گاهی اوقات از شیشه های مات و رنگی نیز در نصب بالکن شیشه ای استفاده میگردد که یک فضای کاملا خصوصی یا نیمه خصوصی را ایجاد می کند.

بالکن شیشه ای با توجه به مزیت هایی که دارد باید توسط نصاب متحصص و حرفه ای انجام شود، چون در صورت نصب نادرست عملکرد آن ممکن است با مشکل روبرو شود.

در فصل سرد سال بالکن شیشه ای از ورود سرما، باد، برف و باران جلوگیری می کند و فضای دلنشین و دنجی برای اعضای خانواده و مهمان فراهم می کند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

انواع اجرای بالکن شیشه ای :

 

 بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) را در سه نوع متفاوت اجرا میکنند:

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

در اجرای بالکن شبشه ای  ریلی  باید چه فضایی داشته باشیم؟

بالکن شیشه ای ریلی همان طور که از اسمش مشخص است، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پنل های شیشه‌ بر روی ریل حرکت خواهند کرد و در نتیجه فضای کمی را اشغال می‌کنند.

در این حالت بالکن شیشه ای بصورت L شکل در انتهای دیوار جمع می‌شوند که همین فضای کمی که اشغال می‌کند به شما اجازه‌ی ایجاد هر تغییری در فضای بالکن را می‌دهد. بنابراین این نوع شیشه در فضای کمی قابل نصب هستند ولی مطمئن شوید که فضای کافی برای کار نصابان جهت نصب بالکن شیشه ای موجود باشد. در حالت عادی نصب بالکن ریلی یک روز زمان می‌برد البته این در شرایطی است که بالکن بزرگ و شرایط نصب مهیا باشد و مطمئناً در غیر این صورت زمان افزایش خواهد یافت.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرایط نصب بالکن شیشه ای :

قبل از نصب بالکن شیشه ای می بایست یک سری شرایط را برای آماده سازی فضا مهیا نمود که این برخی از این شرایط عبارتند از :

 

  • دیوارهای مستحکم با پوشش سنگ یا بتن
  • سقف دارای استحکام بالا (ترجیحاً قوطی آهن)
  • سقف بالکن هم راستای کف بالکن یا بلند تر باشد.

نکات ایمنی در هنگام نصب بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) :

هنگام نصب بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) رعایت ایمنی نکته‌ بسیار مهمی است. زیرا شکستن و خرد شدن شیشه می‌تواند بسیار آسیب‌ زننده و خطرناک باشد.

اگر اتصالات درست نصب و محکم نشوند، می‌توانند به اندازه کافی ایمن و بازدارنده نباشند. در هنگام نصب حتما از دستکش استفاده شود و نیروی انسانی کافی برای نصب با هم همکاری کنند. از این رو ، وظیفه‌ نصب را حتما به یک تیم متخصص ، حرفه‌ای و کارآزموده همانند گروه مهندسی زیما بسپارید.

نکته مهم :

به هیچ وجه  فکر نکنید که خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مبنای محاسبه "قیمت بالکن شیشه ای" چیست ؟

پنانچه تمایل به نصب بالکن شیشه ای دارید حتما این سوال قیمت بالکن شیشه ای ذهنتان را مشغول خود کرده است. بهتر است بدانید که ابعاد فضای بالکن شما اولین گزینه تعیین کننده در قیمت بالکن شیشه ای است شرکت مهندسی زیما با وجود تنوع محصولاتی که دارد برای نصب بالکن شیشه ای بر اساس ابعادی که کارشناس در بررسی از محیط به نقشه کشی ارائه داده است، شیشه سکوریت تولید می کند و به دست اجرا می رساند.
نوع بالکن شیشه ای به دو صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

انواع  بالکن شیشه ای از کارایی :

بالکن شیشه ای از لحاظ شکل و مدل :

  1. بالکن شیشه ای فریم لس (بدون فریم)
  2. بالکن شیشه ای فریم آلومینیومی و یا استیل

هر کدام از این موارد در تعیین نهایی قیمت بالکن شیشه ای تأثیرگذار است. رنگ شیشه ها، ضخامت کار، سکوریت بودن شیشه‌ها و از همه مهمتر یراق آلات کاربردی هنگام نصب همه و همه دست به دست هم داده و بالکن شیشه ای طبق سلیقه و خواسته شما ارائه و اجرا می گردد که روی قیمت تمام شده تاثر گذار خواهد بود.

نصب بالکن شیشه ای ریلی :

بعد از به اتمام رسیدن مراحل برشکاری و مونتاژ قبل از نصب و اجرا ، با شما تماس گرفته خواهد شد و تاریخ نصب و راه اندازی دقیق و زمان مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد.

پقبل از نصب ، مطمئن شوید که فضای کافی مشخص برای حرکت و نصب بالکن شیشه ای ریلی تاشو در بالکن یا تراس جهت کار و نصب محیا باشد. به طور معمول تنها یک روز نصب پانل های شیشه ای در محل شما طول خواهد کشید.

اگر بالکن بزرگ و یا شرایط کار و نصب پیچیده و سخت باشد زمان نصب و راه اندازی بیشتر نیاز دارد.

 

نکته :

در نظر داشته باشید سیستم بالکن شیشه ای ریلی تاشو (بالکن شیشه ای جمع شو ) صنایع آلومینیوم پرتو نما موقع نصب بصورت روکار بوده و هیچگونه تخریب روی نما یا دیوارهای ساختمان ایجاد نمیکند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پس از پایان کار نصب و راه اندازی و آماده شدن سیستم ، کارشناسان فنی شرکت مهندسی زیما به شما آموزش عملی و دستورالعمل های لازم جهت چگونگی استفاده از شیشه بالکن ریلی تاشو را به شما آموزش می دهند.

در صورتی که در زمینه خدمات و محصولات صنایع آلومینیوم پرتو نما هرگونه سوالی را دارید، لطفا" با همکاران ما در میان بگذارید، باعث افتخار خواهد بود که در  در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

در نوع بالکن شیشه ای ریلی بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت مهندسی زیما می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی و محصول کشور ترکیه می باشد.

همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع شیشه سوپر کلیر سکوریت (شیشه نشکن) گرید A++ می باشند.

آن طور که بیان شد در بالکن شیشه ای ریلی تاشو پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

روش نصب بالکن شیشه ای متحرک :

بالکن شیشه ای متحرک از جمله ی پوشش های بالکن و تراس می باشد که استفاده بهینه و مفید از بالکن ها را فراهم می آورد. بالکن شیشه ای متحرک از به روز ترین بالکن شیشه ای می باشند که به دلیل متحرک بودن و قابلیت جمع شدن تمامی قسمت های آن از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار میباشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

روش نصب بالکن شیشه ای متحرک و راه اندازی آن نیازی به تخریب سازه  و یا نما در ساختمان ندارد و همه بخش های شیشه بالکن متحرک به صورت رو کار و توسط متخصصین در کمترین زمان ممکن انجام می شود.برای نصب بالکن شیشه ای متحرک و اجرای آن لازم است تا نکاتی در نظر گرفته شود.

نکات مهم در نصب بالکن شیشه ای متحرک :

  • جهت نصب بالکن شیشه ای متحرک در ابتدا لازم است بالکن شیشه ای از محل مناسبی سفارش داده شود که از مواد و یراق آلات با کیفیت در ساخت و تولید شیشه بالکن استفاده کنند.
  • جنس شیشه ها و کیفیت آنها نیز بسیار مهم است.
  • ابعاد و اندازه بالکن به طور دقیق توسط متخصصان نصب و کارشناسان تیم زیما اندازه گرفته شود.
  • نوع شیشه ، شفاف ، مات یا رنگی بودن آن توسط مشتری سفارش داده شود.
  • نصب بالکن شیشه ای باید توسط نصاب و افراد با تجربه انجام شود ، زیرا بی احتیاطی و نابلدی در نصب امکان بروز خسارت های مالی و جانی بسیاری را فراهم می آورد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نصب بالکن شیشه ای متحرک :

جهت نصب بالکن شیشه ای متحرک ابتدا باید از وجود فضای کافی برای حرکت و نصب بالکن شیشه ای و انجام عملیات نصب مطمئن شد و سپس اقدام به سفارش شیشه بالکن نمود. روش نصب بالکن شیشه ای متحرک به گونه ای است که بعد از انجام مراحل برش کاری و مونتاژ و هماهنگی زمان نصب،نصابان اقدام به نصب می نمایند و طی یک روز کاری عملیات نصب انجام می شود.در صورتی که بالکن یا تراس بزرگ باشد و نصب سخت و پیچیده ای داشته باشد زمان بیشتری برای نصب و راه اندازی صرف می شود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نحوه  نصب و اجرای بالکن شیشه ای متحرک

پس از نصب بالکن شیشه ای متحرک نوبت به اجرای بالکن شیشه ای می رسد.

در صورتی که نصب بالکن شیشه ای متحرک به درستی انجام شود و ریل و یراق آلات به کار برده شده در آن ها دارای کیفیت بالایی باشند اجرا بدون مشکل انجام می شود. اجرای شیشه بالکن متحرک بسیار راحت می باشد و به راحتی قابلیت باز و بسته شدن دارند.

نحوه ی اجرای شیشه بالکن به گونه ای است که پانل اول ثابت می باشد و به صورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک به تک در مسیر ریل حرکت می کنند و در محل درب از مسیر ریل خارج می شوند و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند .

نحوه نصب بالکن شیشه ای بسیار منظم انجام می شود و از آن جایی که بالکن شیشه ای متحرک ثابت نمیباشد. و برای باز و بسته شدن نیاز به حرکت بر روی ریل دارد بنابراین در نصب آن ها باید دقت شود تا پروفیل ها مطابق با استاندارد و  طبق مدل روز اجرا شود و جای چرخ و بولبرینگ ها در پروفیل ها برش بخورد تا شیشه ها با آسانی و راحتی بر روی پروفیل ها جابه جا شوند.

هنگام نصب بالکن شیشه ای متحرک بین شیشه ها درزگیرهای پلاستیکی قرار داده می شود که به عایق بندی و ایزولاسیون آن ها کمک می کند.همچنین به منظور تسهیل در جابه جایی پروفیل ها ، درزگیر های مویی در پروفیل ها تعبیه می شود. بالکن شیشه ای متحرک قابلیت نصب و اجرا در انواع شکل های هندسی اعم از گرد،سهمی،زاویه دار و سایر شکل ها را دارند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نصب و راه اندازی بالکن شیشه ای ریلی تاشو جمع شو :

نوع بالکن شیشه ای ریلی بیشتر به عنوان پوشش تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات  می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود.

 

نکته کیفی کار :

پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این نوع همگی وارداتی و محصول کشور ترکیه است.

همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع شیشه سکوریت (شیشه نشکن) درجه یک ایرانی می باشند.

 

نکته :

آنگونه که بیان شد در بالکن شیشه ای ریلی تاشو پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

سوالات متداول بالکن شیشه ای :

سوال : نصب بالکن شیشه ای چه مقدار زمان نیاز دارد ؟

پاسخ : بسته به نوع شیشه و مدل بالکن شیشه ای می تواند زمان نیز متغیر باشد اما به طور کلی حداکثر زمان برای نصب بالکن شیشه ای چیزی حدود 7 روز کاری می باشد.

سوال : دلیل تفاوت قیمت بالکن شیشه ای در شرکتهای مختلف چیست ؟

پاسخ : شرکتهای متفاوت ممکن است از فاکتورهای مختلفی برای نصب بالکن شیشه ای استفاده کنند مثلا نوع شیشه ، یراق مورد استفاده ، ضمانت نامه و…. پس نمی تواند تمامی لیست قیمت ها یکی باشد  به طور کلی برای دانسته قیمت مناسب بهتر است با یک فرد متخصص در زمینه نصب بالکن شیشه ای استفاده نمایید.

سوال : عرصه خدمات زیما در چه محدوده است ؟

پاسخ : گروه مهندسی زیما ، در تمام نقاط و شهرهای ایران، خدمات رسانی انجام می دهد.

سوال : چگونه می توان بالکن شیشه ای را سفارش داد ؟

پاسخ : با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

سوال : چه نوع بالکن شیشه ای با چه یراقی برای من مناسب است ؟

پاسخ : بسته به بودجه شما و همچنین نوع قرار گیری و اندازه بالکن شیشه ای می تواند نوع و مدل آن را مشخص کرد برای این مورد می توانید از یک فرد متخصص بخواهید به محل مورد نظر اعزام شود و با بررسی های انجام شده ه صورت دقیق به شما بگویند که چه یراق و مدلی به کار شما می آید

سوال : مراحل خرید بالکن شیشه ای چیست ؟

پاسخ : شما می توانید در قسمت تماس با ما در وب سایت و همچنین با فرم تماس با ما اقدام به ثبت سفارش نمایید تا علاوه بر اطلاعات قیمتی کارشناسان گروه مهندسی زیما به شما اطلاعات کامل را ارائه دهند برای این منظور در ساعات اداری می توانید با شماره های مندرج در وب سایت و در ساعات غیر اداری و تعطیل نیز می توانید با استفاده از فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

سوال : قیمت بالکن شیشه ای و هزینه نصب آن چقدر است ؟

پاسخ : گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده بالکن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت بالکن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

سوال : مدت زمان تحویل بالکن شیشه ای زیما چقدر است؟

پاسخ : مدت زمان تحویل بالکن شیشه ای شرکت مهندسی زیما ، پس از عقد قرارداد، حداکثر 7 روز کاری می باشد.

سوال : برای عقد قرارداد و پیش فاکتور چه باید کرد ؟

پاسخ : با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا کارشناسان ما جهت بازدید محل و مشاوره نزد شما بیایند . سپس با ارائه جزئیات ارائه شده به شرکت زیما پیش قرارداد تنظیم و برای شما ارسال میگردد.

سوال : قیمت بالکن شیشه ای را چگونه بگیریم ؟

پاسخ : برای اطلاع از آخرین لیست قیمت ها می بایست با کارشناسان ما صحبت کنید . هزینه نصب بر اساس رنگ و متراژ پروژه مشخص می شود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

  • پارتیشن شیشه ای
  • نصب پارتیشن شیشه ای
  • قیمت پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • قیمت نرده شیشه ای
  • بالکن شیشه ای
  • کابین دوش
  • کابین دوش شیشه ای
  • قیمت کابین دوش شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021


سوالات متداول

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید