تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

قیمت کابین دوش شیشه ای

قیمت کابین دوش شیشه ای

قبل از صحبت درباره قیمت کابین دوش شیشه ای بهتر است اول توضیح دهیم که کابین دوش شیشه ای چیست؟ کابین دوش شیشه ای که گاهی اوقات دور دوشی نیز نامیده می شود ، دارای یک یا چند صفحه پارتیشن شیشه ای است که محوطه حمام و خصوصا دوش شما را در بر می گیرد و بقیه اتاق ، سرویس بهداشتی یا حمام را در برابر پاشش های دوش محافظت می کند و در عین حال ظاهری شیک و مدرن به حمام شما می دهد.

کابین دوش شیشه ای هم در خانه های کوچک و هم در خانه های بزرگ کاربرد دارند و در صرفه جویی فضا بسیار موثر هستند. کابین دوش ها گاهی اوقات همراه با یک در که می تواند به صورت کشویی ، کشویی خمیده یا لولا دار باز شود عرضه می شوند و یا در مدل های بدون درب قابل تهیه هستند.

پیدا کردن و خریدن کابین دوش ارزان قیمت می تواند کاری سخت و گیج کننده باشد. برای کمک به شما در داشتن انتخابی درست ، در این مقاله در مورد نکات اصلی خرید کابین دوش شیشه ای قیمت مناسب صحبت کرده ایم.

برای دریافت قیمت کابین دوش شیشه ای ( کابین حمام ) از آنجایی که قیمتها به روز بوده و همیشه در حال افزایش است میتوانید قیمت دقیق را از کارشناس بخش فروش 44860861-021 دریافت نمایید.

کابین دوش شیشه ای یکی از مواردی است میبایست در انتخاب کیفیت  آن به لحاظ درگیر بودن با آب و رطوبت دقت نمود.

از آنکه شرکت مهندسی زیما را به عنوان کارفرمای خود انتخاب نموده اید خرسندیم.

در نصب کابین دوش شیشه ای ( کابین حمام ) میتواند متریال کار نقش به سزایی در قیمت داشته باشد.

در شرکت مهندسی زیما تمامی کابین دوش ها از یراق آلات ترک (ساخت کشور ترکیه ) شیشه سکوریت سوپر کلیر و یراق آلات دارای ضمانت می باشند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

محاسبه قیمت انواع کابین دوش شیشه ای چگونه است ؟

قیمت انواع کابین دوش شیشه ای متفاوت است.

کابین دوش شیشه ای ( کابین حمام ) بر اساس نوع نصب و اجرا و سلیقه شما و متریال در انواع زیر ارائه میگردد :

بسته به نوع فضا و مکانی که قصد دارید در آن کابین دوش را اجرا و نصب نمایید میتوانید هر مدل را با توجه به کارشناسی تیم زیما انتخاب و اقدام به نصب کابین دوش شیشه ای نمایید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده : بالکن شیشه ای - نرده شیشه ای - کابین دوش شیشه ای - پارتیشن شیشه ای در سراسر تهران

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابین دوش شیشه ای چیست ؟

معیارها و عوامل متعددی میتواد بر قیمت کابین دوش شیشه ای تاثیر گذار باشد که برخی از این عوامل عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

امکانات داخل کابین دوش (کابین حمام) :

امکانات داخل کابین دوش شیشه‌ای (کابین حمام) متفاوت بوده و از نوع ساده تا فول آن در دسترس می باشد.هر اندازه امکانات کابین دوش (کابین حمام) بیشتر باشد ، قیمت کابین دوش آن نیز بالاتر است و بالعکس. به هر حال ، در نمونه‌ گران قیمت ، برخی از امکانات به کار برده شده بیشتر جنبه لوکس بودن و لاکچری دارد. بنابراین اگر شما به دنبال خرید کابین دوش شیشه‌ای (کابین حمام) ارزان قیمت هستید می‌توانید از برخی امکانات صرف‌نظر کنید.

 

جنس شیشه کابین دوش (کابین حمام) :

جنس شیشه کابین دوش شیشه‌ای (کابین حمام) معمولا از شیشه سکوریت یا همان شیشه نشکن می باشد. که  این شیشه‌ها نیز در انواع مختلفی تولید میگردند که ممکن است قیمت آنها نیزتفاوت داشته  باشد.

همیشه ضخامت و میزان مقاومت شیشه در برابر ضربه از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین بهتر است از قبل در خصوص انواع شیشه‌ها در ساخت کابین دوش شیشه‌ای (کابین حمام)  کاملا تحقیق کنید و مناسب با بودجه و هزینه خود اقدام به خرید کابین دوش شیشه ای آنها نمایید.

 

ابعاد و اندازه کابین دوش (کابین حمام) :

طبیعتا اندازه کابین دوش شیشه‌ای (کابین حمام) نیز بر قیمت آن تاثیر خواهد داشت. معمولا در اندازه‌های متفاوت می‌توان آنها را تولید کرد. به همین دلیل کم یا زیاد بودن طول و عرض شیشه‌ها نیز بر قیمت تاثیرگذار خواهند بود. شما میتوانید ابعاد کابین دوش را بسته به فضای خود و مشاوره کارشناس ما انتخاب نمایید.

 

قاب کابین دوش شیشه‌ای (کابین حمام) :

از جمله موارد تاثیرگذار بر  هزینه کابین دوش شیشه ای ، قاب آن است. این قاب‌ها می‌توانند در انواع مختلف آلومینیوم – پلاستیک و یا انواع دیگر تولید شوند که قیمت و کارایی هر کدام از آنها نیز متفاوت است. بنابراین قبل از خرید بهتر است به قیمت و جنس قاب مورد استفاده برای کابین دوش دقت نمایید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نکات مهم در خرید کابین دوش ارزان قیمت کدامند ؟

برای خرید کابین دوش ارزان قیمت باید در محاسبات و کارایی موارد زیر دقت کنیم :

  1. ابعاد حمام و دستشویی
  2. موقعیت و شکل دیوارها
  3. نوع شیشه
  4. سینی دوش (با کف شور)
  5. نوع و جنس فریم و قاب
  6. هزینه های جانبی نصب و آب بندی

عوامل متعددی دیگری نیز میتواند در خرید کابین دوش ارزان قیمت تاثیر گذار است. از جمله این عوامل می توان یه موارد ذیل اشاره نمود :

البته شما میتوانید با داشتن مشاوره خوب در شرکت زیما از هزینه های اضافی کاسته و مبتنی بر نیاز خود خود اقدام به خرید کابین دوش شیشه ای نمایید. بدین ترتیب به نوعی در هزینه ها صرفه جویی کرده اید.

کابین دوش ارائه شده در شرکت مهندسی زیما داری ضمانت و خدمان پس از فروش می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

لیست قیمت کابین دوش شیشه ای

قیمت کابین دوش شیشه ای دیوایدر

از 4000000 تومان
تا 7000000 تومان
اجرای تک شیشه ای
به صورت دیوایدر
سایز 1 متر و ارتفاع 2 متر

قیمت کابین دوش شیشه ای کشویی

از 5000000 تومان
تا 20000000 تومان
کابین شیشه ای کشویی
سایز 90*90
برحسب مدل - متریال - برند

قیمت کابین دوش شیشه ای کشویی خطی

از 4500000 تومان
تا 10000000 تومان
کابین شیشه ای کشویی
کشویی خطی
سایز دلخواه

قیمت کابین دوش شیشه ای فریم لس

از 3800000 تومان
به بالا
کابین شیشه ای فریم لس
بدون قاب
اندازه دلخواه

از کجا کابین دوش قیمت مناسب بخریم ؟

خرید کابین دوش قیمت مناسب یکی از دغدغه های اصلی خریداران این محصول در شرایط فعلی اقتصادی می باشد. تورم بالا و افزایش روز افزون قیمت ها از یک طرف و نوسان قیمت ارز و متریال تولید داخل از طرف دیگر باعث شده هزینه های خرید کابین دوش قیمت دار بالا رود.

یک کابین دوش قیمت مناسب و ارزان معمولا تعداد درب های کمتری دارد. به این معنا که بدون اینکه مجبور باشید برای پرداخت هزینه کمتر سراغ برندهای کم کیفیت یا کابین دوش قیمت پایین بروید می توانید با کم کردن آپشن های کابین دوش انتخابی خود ، همچنان یک برند معتبر ساخته شده با متریال و مواد با کیفیت را انتخاب کنید و هزینه زیادی هم پرداخت نکنید.

در ادامه به ذکر نکاتی که به شما هنگام خرید کمک می کند کابین دوش قیمت مناسب تری تهیه کنید اشاره می کنیم.

  • برای مثال کابین دوش بازشو با یک درب ارزان تر از مدل دو درب بازشو می باشد. از طرفی کابین دوش ریلی با دو درب معمولا گران تر از مدل بازشو دو درب فروخته می شود. و کابین دوش دیوایدر بدون درب کمترین قیمت را نسبت به مدل های ریلی و بازشو دارد.
  • از دیگر مواردی که می تواند به شما در تهیه کابین دوش قیمت مناسب کمک کند انتخاب مدل های فریم لس یا بدون قاب می باشد. این نوع کابین دوش به علت نیاز کمتر به متریال و مواد پروفیلی و آلومینیوم و استیل استفاده شده در قاب، هزینه کمتری خواهد داشت و ظاهری یک پارچه تر و شکیل تر نیز به فضای شما می بخشد.
  • حسن دیگر استفاده از کابین دوش قیمت مناسب فریم لس و بدون قاب در بهداشت بالای آنهاست. هرچه متریال فلزی و قاب فریم ها کمتر و کوچکتر باشد فضای کمتری برای جمع شدن کثیفی و رشد قارچ و باکتری وجود خواهد داشت.
  • طبیعتا نظافت آنها هم ساده تر است. استفاده از شیشه های بلند و یکپارچه نیاز شما را به ریل و یراق بازشو کاهش می دهد و حتی می توانید از یراق بست برای نصب و اجرای کابین دوش قیمت مناسب خود استفاده کنید.
  • برای تهیه کابین دوش قیمت مناسب ، انتخاب برند خوش قیمت و نوع مدل کابین دوش تاثیر زیادی در هزینه نهایی شما خواهد داشت. کابین دوش ها در انواع دیوایدر ، کابین دوش بازشو یا لولایی (90 درجه) ، کابین دوش ریلی (رولینگ) و پارتیشنی قابل تهیه هستند.
  • آخرین نکته موثر در کاهش هزینه شما عدم نیاز به کاشی کاری محل قرار گیری کابین دوش در بعضی از مدل ها است. در این مدل از کابین دوش ها پنل پشتی و سینی کفی با یکدیگر یک محفظه و اتاقک کامل دوش در اختیار شما قرار می دهند.
  • لذا اگر هنوز حمام خود را کاشی کاری نکرده اید می توانید با آوردن نصاب و اندازه گیری و تخمین مساحت کابین دوش ، محل قرار گرفتن آن را کاشی نکنید و با این کار در هزینه های خود صرفه جویی انجام دهید.

کابین دوش قیمت متفاوتی بسته به نوع آن خواهد داشت شما همواره برای اینکه بتوانید با انتخاب متریال خوب نوع مناسبی از کابین دوش را انتخاب نمایید و دکوراسیونی جالب را برای کنار حمام و یا اتاق خواب خود برگزینید.

قیمت کابین دوش شیشه ای تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن خواهد داشت . پس همیشه تلاش کنید که با انتخاب متریال با کیفیت کابین دوش با کیفیت عالی انتخاب نمایید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

گارانتی کابین دوش و تضمین قیمت

از آنجا که تعویض و جابجایی کابین دوش میتواند خود هزینه ای مضاعف بر ای ما داشته باشد همواره سعی کنید تا کابین دوش را از فروشگاههای با کیفیت و دارای ضمانت و گارانتی کابین دوش خریداری نمایید. در ضمن این گارانتی خود میتواند تضمینی برای قیمت مناسب کابین دوش باشد.

تمامی محصولات شرکت مهندسی زیما داری ضمانت کیفیت و تعهدنامه کتبی جهت اصالت کالا خواهد بود.

تاثیر کیفیت در قیمت کابین دوش

از جمله موارد تاثیرگذار در کیفیت کابین دوش  میتواند قیمت کابین دوش شیشه ای باشد. در انتخاب کابین دوش موارد زیر میتواند در کیفیت کابین دوش شیشه ای تاثیر گذار باشد. پس می بایست به نکات زیر توجه کرد :

  • به قاب کابین دوش توجه کنید. گاهی به نظر این قابها از جنس آلومینیوم است ولی درواقع از جنس پلاستیک فشرده هستند که به رنگ نقره‌ای در آمده و یا روکش آلومینیومی دارند. این قاب‌ها که قیمت پایین‌تری هم دارد دارای کیفیت مناسبی نیستند.
  • کیفیت آلومینیوم استفاده شده در قاب‌ها نیز می‌تواند متفاوت و گوناگون باشد. در بعضی از کارخانه‌ها از آلومینیوم‌ بازیافت شده و یا کامپوزیت آلومینیوم به جای جنس مرغوب آن استفاده میگردد. هدف آنها کاهش هزینه‌ محصول است. مطمئنا این مدل قاب‌ها کیفیت پایین تری از جنس مرغوب خود دارند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

  • هنگام نصب سینی دوش بهتر است در نحوه‌ نصب آن بسیار دقیق عمل کنید زیرا با کمترین اشتباه هنگامی که تحت فشار قرار می‌گیرد نشتی می‌دهد. برای نصب کابین دوش شیشه ای  و سینی دوش بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.
  • در هنگام خرید سینی دوش نوعی را انتخاب کنید که لغزنده نباشد تا خطرات افتادن و دیگر مشکلات در هنگام حمام کردن پیش نیاید.
    سینی‌های اکریلیکی با رنگ سفید خیلی روشن و برلیانی معمولا کیفیت خوبی ندارند لذا هنگام خرید کابین دوش به جنس سینی آن توجه کنید که نوع کدرتر آن را تهیه کنید.

قیمت کابین دوش خارجی چقدر است ؟

قیمت کابین دوش خارجی بسته به نوع کشور سازنده و کیفیت آن متفاوت است. قیمت کابین دوش خارجی از کابین دوش شیشه ای ایرانی  کمی گران تر می باشد.

 

جه آگاهی دقیق از قیمت کابین دوش خارجی می بایست با کارشناسان شرکت زیما تماس برقرار نمایید. کارشناسان زیما در نهایت صبر و شکیبایی تصاویر کابین دوش خارجی  را برای شما ارسال و قیمت آن را نیز به شما اعلام خواهند کرد.

لیست قیمت کابین دوش خارجی وارداتی

قیمت انواع کابین دوش خارجی قیمت به تومان
قیمت کابین دوش پارتیشنی وارداتی 6000000 تومان
قیمت کابین دوش ریلی وارداتی به همراه دو در بازشونده 8000000 تومان
قیمت کابین دوش ریلی وارداتی به همراه یک در بازشونده 7000000 تومان
قیمت کابین دوش بازشو وارداتی به همراه دو در بازشونده 7000000 تومان
قیمت کابین دوش بازشو وارداتی به همراه یک در بازشونده 6000000 تومان
قیمت کابین دوش دیوایدر وارداتی بدون در بازشونده 3500000 تومان

قیمت کابین دوش  و سونا و جکوزی

کابین دوش جکوزی دار یکی از انواع کابین دوش است که در خود کابین یک وان دارای جکوزی تعبیه شده است. قیمت کابین دوش و سونا و جکوزی از کابین دوش شیشه ای معمولی کمی گران تر است. این کابینها دارای یک عدد پمپ برای به جراین انداختن وان برای ایجاد حالت جوزی در وان میباشند.

کابین دوش شیشه ای جکوزی دار معمولا در حمامهایی که فضایی بزرگتر نسبت به بقیه حمام ها دارند به کار می رود. چرا که ابعاد این نوع کابین کمی بزرگتر از کابینهای ساده است.

برای دریافت قیمت کابین دوش جکوزی دار میبایست با کارشناسان شرکت زیما تماس برقرار نمایید. مشاوران ما در نهایت صبر تصاویر کابین دوش جکوزی دار  را برای شما ارسال و قیمت آن را نیز به شما اعلام میکنند.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت کابین دوش دست دوم و هزینه آن

گاهی اوقات به دلایلی خاص نیاز به هزینه زیاد برای خرید کابین دوش شیشه ای نیست. از این رو قیمت کابین دوش دست دوم میتواند به ما برای خرید کابین دوش شیشه ای با هرینه کمتر کمک کند.

پیشنهاد شرکت مهندسی زیما خرید کابین نو به دلیل فیکس شدن و غیر فرسوده بودن قطعات کابین دوش شیشه ای است. اما اگر خرید کابین دوش نو مقدور نباشد. پیشنهاد بر خرید کابین دوش شیشه ای دست دوم است.

برای دریافت قیمت کابین دوش دست دوم میبایست با کارشناسان شرکت زیما تماس برقرار نمایید. چرا که موجودی کابین دوش دست دوم بسته به کابینهای در دسترس است. همکاران ما در نهایت صبر تصاویر کابین دوش شیشه ای دست دوم را برای شما ارسال و قیمت آن را نیز به شما اعلام میکنند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

آیا هزینه کابین دوش شیشه ای برای ما مقرون به صرفه است ؟

اینکه بتوانیم از فضای حمام و سرویس بهداشتی خود بهترین استفاده را نماییم جواب سوال صرف اقتصادی هزینه کابین دوش شیشه ای را برای ما خواهد داد.

در بسیاری از موارد به دلیل استفاده از فضای بهتر و در نظر گرفتن جلوه زیبایی کابین این هزینه برای ما مقرون به صرف خواهد بود.

همانگونه که گفته شد هزینه کابین دوش شیشه ای بسته نوع متریال کلی انتخاب شده و جنس شیشه و متریال کاربردی در آن بستگی دارد . برای اینکه براحتی بتوانید به این هزینه ها دسترسی داشته باشید نیاز است تا مشاوران و کارشناسان تیم زیما مشورت کرده و پیش قرارداد دریافت نمایید.

شما با دریافت راهنماییهای کارشناسان میتوانید با داشتن کیفیت مرغوب اقدام به خرید کابین دوش شیشه ای ارزان نمایید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

هزینه ارسال کابین دوش شیشه ای

از آنجا که شرکت زیما خود دارای ماشین های حمل بار و محصول می باشد کلیه خدمات ارسال کابین دوش شیشه ای در سراسر تهران و سراسر ایران عزیز با کمترین کرایه حمل و نقل انجام میشود.

هزینه ارسال کابین دوش شیشه ای بسته به نوع و اندازه مرسوله و مسافت شما دارد. این تعرفه از تمامی سرویسهای مشابه در کل کشور پایین تر خواهد بود.

نکته توجه داشته باشد وقتی که محصول شما توسط خود شرکت حمل میگردد دارای گارانتی حمل و نقل بوده و تمامی مسئولیت صدمات احتمالی ناشی از حمل و نقل بر عهده شرکت زیما میباشد.

  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال به سراسر ایران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • هزینه حمل پایین

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

10 دیدگاه

  1. 2021-07-24 در 10:38 ق.ظ

    قیمت کابین دوش شیشه ای شما مناسب و عالی بود
    سپاس

    1. 2021-07-24 در 10:40 ق.ظ

      سعی ما در پایین آورن هزینه خرید کابین دوش شیشه ای با هدف حفظ کیفیت است
      سپاس از شما

  2. 2021-07-24 در 10:42 ق.ظ

    قیمت کابین دوش ارزان و نصب فوری بود
    تشکر

    1. 2021-07-24 در 10:42 ق.ظ

      این از محبت شماست

  3. 2021-07-24 در 11:38 ق.ظ

    شما گارانتی قیمت کابین دوش شیشه ای هم دارین
    یعنی اینکه ارزان بود جایی دیگه پس بگیرید

    1. 2021-07-24 در 1:31 ب.ظ

      قطعا همین طور هست

  4. 2021-08-05 در 3:05 ب.ظ

    خیلی خیلی خیلی کاراتون زیبا بود
    من وقتی نمونه های کایبن دوش ما رو دیدم واقعا خوشم اومد
    قیمت کابین دوش شیشه ای شما نسبت به کیفیت مناسب هست

    1. 2021-08-05 در 3:23 ب.ظ

      سلام
      ممنون
      هدف اول ما جلب رضایت مشتری هست

  5. 2021-08-08 در 11:06 ق.ظ

    قیمت عالی نمونه ها زیبا نصب عالی بود
    اومدم اینجا تا تشکر کنم از گروه زیما

  6. 2021-10-19 در 7:44 ق.ظ

    عالی – باکیفیت – قیمت کابین دوش مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید