4.8/5 - (17 امتیاز)

دفتر شیشه ای

دفتر شیشه ای جلوه زیبایی محیط کا شماست. شیشه به عنوان متریالی چند منظوره در طراحی داخلی دفتر شیشه ای عمل مینماید. بخش بندی اداری که از پارتیشن شیشه ای ساخته شده اند، امروزه بسیار رایج هستند.

دفتر شیشه ای  و طراحی و پیاده سازی این نوع پارتیشن اداری شیشه ای در رنج گسترده ای از کیفیت و ظاهر توسط گروه زیما در دسترس شما هست که به شما اجازه میدهد تا محیطی حرفه ای تر با ظاهری جذاب و رسمی تری را طراحی نمایید.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای در طراحی دفتر کار ، به طراح و نصاب اجازه میدهد تا به تعادلی بین حریم خصوصی و دسترسی آسان ، دست پیدا کند.

این در حالیست که این کابین های جدید شیشه ای باعث جداسازی فضاها از یکدیگر شده و همچنین جریان آسانی از عبور و مرور را فراهم میکنند.

کاربرد دفتر کار شیشه ای

امروزه در کشور های جهان، برای استفاده بهینه تر از تمام فضای واحد، از پارتیشن اداری شیشه ای برای دفتر کار استفاده می کنند. در صورتی که طراحی الگوی شما به صورت صحیح انجام گردد ، پارتیشن شیشه ای جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود.
پارتیشن ها به دلیل سبک خاص و دیزاینی که در طراحی و دکوراتیو ایجاد می‌کنید، بطور مشترک در خانه ها ، اداره ها و فروشگاه‌ها مختلف مورداستفاده قرار میگیرد.

 

دلایل استفاده از دفتر کار  شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای  سبب میگردد که فضای تجاری کار بزرگتر به نظر برسد. فعال بودن یک فضای اداری خود یک نوع تابلو تبلیغاتی محسوب میشود. و سبب می شود که تعامل و همکاری کارکنان و پرسنل بیشتر گردد. دفتر کار شیشه ای ، دارای زاویه دید بالاتری است و هدف از این سبک پارتیشن شیشه ای نیز همین است.

شما همواره میتوانید با کارشناسان گروه مهندسی زیما در تماس باشید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

یعنی باید فضای اداری به صورتی مشخص شود که راندمان کاری بالاتر رود. ارتباط بصری در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول