4.8/5 - (12 امتیاز)

جزئیات نرده شیشه ای :

در زیر به انواع روشهای نصب و جزئیات نرده شیشه ای میپردازیم.

 

نصب به شیوه فیکس پوینت :

یکی از بهترین شیوه های نصب نرده شیشه ای ،به سبک فیکس پوینت است . در شیوه نصب از امنیت بالایی برخوردار است واز یراق آلات دکمه مانند برای فیکس شدن شیشه استفاده میگردد.

جان پناه شیشه ای یا نرده شیشه ای فیکس پوینت طراحی شده با یراق فولاید ضد زنگ بصورت گرد از کناره‌ها به دیوار بولت (پیچ و بست میلگرد) می‌شود. این نرده شیشه ای بصورتی طراحی شده است که در آن شیشه‌ها و پله‌ها در یک راستا قرار می‌گیرند.

قطعات تشکیل دهنده‌ نرده شیشه ای فیکس پوینت شیشه‌های تک لایه سکوریت 10 میل، دولایه 5 میل، دولایه 6 میل و دولایه 8 میل و دیگر تجهیزات است. بسته به سلیقه‌ اشخاص در نرده شیشه ای یا استیل و آلومینیویم در طرح‌های مختلف در آن استفاده می‌شود. از مهمترین ویژ‌گی های نرده شیشه ای فیکس پوینت این است که نرده زیرکار مناسب و کاملا تراز می‌باشد.

 

نصب به شیوه اسپیگات :

دیگر شیوه جدید  از روش ها برای نصب نرده شیشه ای ، اسپیگات است . این شیوه  اجرایی بسیار سریع می باشد ، پنل شیشه ای با دوپایه ی اسپیگوت به زمین مهار می گردد. اگرطول پنل شیشه ای بیشتر شود خواسته برای استحکام بیشترباید از پایه  بیشتری استفاده گردد.

پیشرفت و سرعت اجرای نرده شیشه ای اسپیگات به نسبت دیگر مدل‌های نرده شیشه ای بیشتر می‌باشد. عناصر تشکیل دهنده‌ی این سبک نرده را شیشه‌های تک لایه یا دو لایه لمینت و یراق استیل u شکل افقی است. نحوه نصب نرده شیشه ای در این نوع به این صورت بوده که شیشه از بالا مهارشده در قاب تجهیزات و از پایین در زمین بولت یا پیچ می‌شود.

استفاده از چسب در کنار پیچ‌های بزرگ فرو رفته در زمین در هنگام نصب برای دوام و ایستایی یراق بیشتر توصیه میشود. از ویژگی‌های ظاهری و اندازه نرده شیشه ای اسپیگوت می‌توان گفت معمولا ارتفاع یراق از 15 تا 25 سانتی‌متر و عرض 3 تا 5 سانتی‌متر است. سایز قطعات به کار رفته نیز معمولا بین 120 تا نهایتا 200 سانتی‌متر و مابین شیشه‌ها باید حدود یک سانتی‌متر فاصله باشد.

 

نصب نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار :

نصب و اجرای نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار بیشتر برای ایجاد حفاظ در اطراف تراس، بالکن، روف گاردن و قسمت‌های با این ویژگی در منازل می‌باشد. این سبک نرده شیشه ای پس از اتمام کار طراحی و اجرای کفپوش در ساختمان (سنگ، سرامیک و...) نصب میگردد.

متریال و مواد به کار رفته در نرده شیشه ای اکسپوز آلومینیوم و پروفیل‌های خاص آن با دانسیته و چگالی بالا برای نصب بر روی کف تراز است. پس از انجام این کار براکت‌ها و کاورهای پروفیل نصب شده در کف نمای زیبایی ایجاد می‌کنند.

شیشه‌های تعبیه شده در این سبک نرده از نوع سکوریت ، لمینت با ضخامت شانزده تا بیست میلی‌متر هستند. نرده شیشه ای ، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع از دیگر ویژگی‌های این سبک نرده شیشه ای می‌باشد. از ویژگی‌های کاربردی نرده شیشه ای اکسپوز روکار می‌توان به تراز بودن و یک دست بودن کف نهایی آن اشاره داشت.

هندریل یا دستگیره‌ای که در این مدل از نرده‌ها استفاده می‌گردد متنوع بوده در واقع قابلیت استفاده از نرده شیشه ای با طرح‌های مختلفی مثل دایره‌ای، مربع در این سبک نرده شیشه ای وجود دارد.

 

نصب به شیوه دفنی یا روکار :

روش دیگر نصب نرده شیشه ای دفنی از محبوب ترین نوع نصب است ، زیرا یکپارچگی اتصال شیشه ها این امکان را به کاربر میدهد تا هیچ مانعی را برای دید خود نداشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نصب هندریل شیشه ای با همکاران ما در شرکت زیما در تماس باشید.

این سبک نرده شیشه ای از نظر ظاهری به نرده شیشه ای اکسپوز شباهت زیادی دارد. تفاوت اجرای نرده شیشه ای دفنی در قرار گرفتن کلیه پروفیل‌ها در داخل زمین است. این بدین معنی است که در نصب نرده شیشه ای دفنی تنها کاورهای آلومینیومی ظریف قابل مشاهده بوده و بقیه تجهیزات کاملا در داخل زمین کار گذاشته می‌شود.

 

و اما نکته قابل توجه :

در نصب نرده شیشه ای دفنی کار گذاشتن تجهیزات در داخل زمین قبل از اتمام کف سازی می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های جان پناه یا نرده شیشه ای دفنی استقامت و ایستایی بالای و تحمل فشار و ضربه در آن می‌باشد. استاندار‌های ایمنی نرده شیشه ای و همین طور کاربرد این سبک نرده شیشه ای در منازل مسکونی و ساختمان‌های تجاری متفاوت است.

 

نصب به شیوه فریم لس یا بدون فریم :

نصب نرده شیشه ای فریم لس به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از دیگر مدل‌هاست، اما از نظر زیبایی و طراحی در سطح پایین تری قرار دارد. تجهیزات به کار رفته در این مدل نرده شیشه ای 10 میل سکوریت شفاف یا 10 میل سکوریت ساتینا و حداقل میزان یراق برای اتصال است.

نرده شیشه ای فریم لس همانطور که از نامش پیداست بدون چارچوب و فریم بوده و آلیاژ داخلی آن آلومینیوم و روکش بیرون آن از استیل 304 بوده که دارای رنگهای طلایی و نقره‌ای و اشکال مربعی ، نیم دایره و منحنی است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.