4.7/5 - (4 امتیاز)

اجزاء کابین دوش

اجزاء کابین دوش در وهله اول انتخاب نوع شیشه کابین دوش است. برای ساخت کابین دوش (کابین حمام)  از شیشه‌های سخت و ایمن چون شیشه‌های سکوریت یا پلکسی گلاس که ایمن‌تر و محکم‌تر هستند استفاده می‌شود.

قطر این دیواره‌های شیشه‌ای بین ۵ تا ۱۰ میلی‌متر است. هرچقدر قطر دیواره‌ها بیشتر باشد ایمنی آنها بالاتر است و همچنین گرمای حمام را بیشتر در خود نگاه می‌دارد.

سازندگان کابین دوش برای اینکه مشتری‌ها حق انتخاب طرح مناسب و مورد علاقه‌ی خود را داشته باشند دیواره‌های شیشه‌ای پلکسی گلاس را به دو صورت ساده و مشجر در بازار عرضه کرده‌اند که از نوع مشجر آن علاوه بر طرح‌های زیبایی که دارد می‌توان در فضاهایی که مقصود جداسازی حمام از سرویس بهداشتی است استفاده کرد.

 همچنین می‌توان بر روی شیشه‌های سکوریت انواع طرح‌های سندپلاست را اجرا کرد و بدین شکل کابین حمام خود را به طرح و رنگ‌های مورد علاقه‌ی خود آراست.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شیشه‌هایی که دارای قاب هستند دارای دوام بیشتر هستند و کمتر در معرض خطر هستند. قاب‌های شیشه‌ها نیز انواع مختلفی دارند که بهترین‌ آن‌ها قاب‌های آلومینیومی هستند که در ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شوند قاب‌های با ضخامت بالاتر قدرت حمایتی بیشتری دارند. از انواع دیگر این قاب‌ها نوع کرومی و پلاستیک فشرده است.

هر چند قاب‌های آلومینیومی و استیل خاصیت ضد آب، ضد خش شدن را دارند و در برابر اکسید شدن مقاوم هستند به همین علت مطمئنا انتخاب بهتری نسبت به انواع دیگر قاب‌های کابین دوش هستند.

درهای کابین دوش بیشتر به صورت کشویی و یا تاشو هستند زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند اما با توجه به درخواست مشتری درهای محوری و لولایی نیز تولید می‌شود که این درها برای خانه‌هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن در دارند می‌تواند مناسب باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

سایر اجزاء کابین دوش

از دیگر اجزای موجود در کابین دوش سینی فضای دوش است که معمولا از جنس سنگ‌های یک تکه یا اکریلیک ساخته می‌شوند. وظیفه‌ این سینی‌ که دقیقا زیر دوش نصب میگردد این است که از خروج آب از محوطه مخصوص دوش جلوگیری میکند و همچنین موجب آب‌بندی و مکش آب خوب میگردد.

 این سینی‌ها نیز دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی هستند که هرچه عمقش بیشتر باشد عملکرد بهتری هم خواهد داشت. خاصیت دیگر سینی فضای زیر دوش صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از مصرف بی‌رویه آب است. نوع اکریلیک این سینی‌ها با مدل‌ها و کیفیت‌های متنوعی در بازار موجود است. هرچه خلوص ماده‌ی به کار رفته در آن‌ها بیشتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده : نصب کابین دوش شیشه ای - خرید  کابین دوش شیشه ای - قیمت کابین دوش شیشه ای - کابین دوش در تهران - کابین دوش شیشه ای

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.