4.8/5 - (17 امتیاز)

پارتیشن شیشه ای چیست ؟

و اما پارتیشن شیشه ای چیست ؟ پارتیشن شیشه ای در واقع همان دیوار شیشه ای است و در حقیقت نوعی دیوار شیشه ای است و با داشتن ظاهری زیبا تاثیر بسیار چشمگیری و زیادی در روی دکوراتیو و طراحی داخلی فضا دارد.

جهت خرید پارتیشن شیشه ای ، نصب پارتیشن شیشه ای و قیمت پارتیشن شیشه ای میتوانید همواره با کارشناسان تیم تخصصی زیما تماس بگیرید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

در واقع این نوع پارتیشن نوعی عنصر منحصر به فرد و خاص شمرده میشود که موجب تفکیک و جداسازی فضاها شده و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از عبور عاماهی  خارجی چون حشرات و گرد و غبار و … به داخل ساختمان و دیگر بخشهای آمنیز جلوگیری به عمل می آورد.

پارتیشن شیشه ای در کمال زیبایی  جنبه بصری و دید فضا را نیز توسط این پارتیشن ها از بین نمی رود.

شما می توانید از پارتیشن به عنوان یک ابزار و وسیله سریع و ساده برای ساخت دفتر کاری خود و بخش بندی آن استفاده نمایید. این پارتیشن ها به وسیله ی فریم های آلومینیومی، استیل و دیگر سخت افزارهای نگه دارنده  شیشه نصب و اجرا میشوند.

برای ساخت این نوع پارتیشن ها از شیشه سکوریت استفاده می کنند که در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای حتما به نوع و جنس شیشه آن دقت داشته باشید تا از یراق آلات با کیفیت و شیشه های سکوریت با دوام ، مقاوم و خوب خریداری نمایید.

از قدیم الایام شیشه چنبه زیبایی را داشته و برای زاویه و وسعت دید در فضاهای مختلف از شیشه و آینه استفاده میگردیده. امروز پارتیشن شیشه ای خود بیانگر همین زیبایی در خانه یا محل کار است.

شما با کمک این انواع پارتیشن می توانید محیطی تمیز و زیبا و شفاف همراه با دید عالی داشته باشید. زمانی که می خواهید تا برای فضای اداری خود برنامه ریزی نمایید پارتیشن شیشه ای به عنوان یک جز حیاتی ، تاثیر بسیار زیادی در چشم انداز فضا خواهد داشت.

همان طور که اشاره شد  شیشه سکوریت به دلیل خاصیتها و مزیتهای ویژه بسیارفراوانی که دارد یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت پارتیشن شیشه ای می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت زیما متخصص در : اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای در غرب تهران - نرده شیشه ای - بالکن شیشه ای - کابین دوش شیشه ای

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.