4.8/5 - (11 امتیاز)

پارتیشن شیشه ای دست دوم

با توجه به شرایط ویژه اقتصادی و افزایش روزانه قیمت ها، خرید و تهیه پارتیشن های شیشه ای اداری و خانگی برای عده زیادی از افراد مقرون به صرفه نیست. لذا تنها گزینه باقی مانده خرید پارتیشن شیشه ای دست دوم و کار کرده است.

قبل از ورود پارتیشن های پیش ساخته چوبی و شیشه ای از انواع آجری و سیمانی آنها برای جداسازی فضای کارکنان استفاده می شد. طبیعتا ساخت دیوار آجری یا سیمانی پر دردسر و سخت است چرا که کثیف کاری و وزن زیاد، آسیب به کف و عدم قابلیت جابجایی و چینش مجدد دردسرهای زیادی را برای کارفرما به همراه داشته است.

اما با ورود پارتیشن های چوبی و شیشه ای سبک با قابلیت جابجایی و جداشدن مجدد پس از نصب، اکنون گزینه جدید خرید پارتیشن شیشه ای دست دوم یا نوع چوبی آن برای خریداران فراهم شده است.

هنگام خرید پارتیشن شیشه ای دست دوم چه نکاتی را لحاظ کنیم؟

در خرید پارتیشن شیشه ای دست دوم مانند هر جنس کار کرده دیگری باید به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. شیشه هایی سالم و بدون ترک با جنس مناسب
  2. پارتیشن شیشه ای دست دوم با ابعاد مورد نیاز شما باشد
  3. فریم ها در فرایند جدا سازی آسیب زیادی ندیده باشند
  4. پارتیشن شیشه ای دست دوم را از فروشنده قابل اطمینان تهیه کنید
  5. اندازه های محل نصب جدید پارتیشن را قبل از خرید پارتیشن جدید انجام داده باشید

به طور کلی هماهنگی و تطبیق پارتیشن های دست دوم خریداری شده با محیط جدید از مهمترین نکات هنگام خرید است. توجه به رنگ فریم و شیشه های پارتیشن دست دوم و همخوانی آن با رنگ بندی محیط مد نظر شما حائز اهمیت است.

فریم و قاب های پارتیشن های شیشه ای از جنس چوب و آلومینیوم ساخته شده اند. اگر طرح چوب قاب یا رنگ بندی فریم های فلزی این پارتیشن ها با دکوراسیون جدید شما هماهنگ باشد کمتر کسی ممکن است متوجه شود که از جنس کارکرده و دست دوم استفاده نموده اید.

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای دست دوم

قیمت پارتیشن شیشه ای دست دوم به دو عامل کلی جنس و متریال به کار رفته در پارتیشن و ابزارها و همچنین میزان کارکرد و سلامت ظاهری و فیزیکی پارتیشن ها دارد. همچنین هزینه حمل و نقل و اجرت نصب نیز باید در محاسبه هزینه ها در نظر گرفته شود.

نکته آخری که در قیمت نهایی محصول مد نظر شما اثر گذار خواهد بود وجود ویژگی های خاص در پارتیشن مورد نظر می باشد. ویژگی هایی نظیر طرح دار بودن قاب یا شیشه ها، مدل مات یا شفاف، دو جداره یا تک جداره بودن و همچنین جنس فریم و ضخامت شیشه های پارتیشن شیشه ای دست دوم مد نظر.

شرکت مهندسی زیما با سابقه عالی در زمینه نصب و اجرا و خرید پارتیشن شیشه ای دست دوم , درب اتوماتیک و دستی- بالکن شیشه ای - پارتیشن شیشه ای - کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

 

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن شیشه ای خود و خرید پارتیشن شیشه ای دست دوم با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول