4.6/5 - (8 امتیاز)

مزایای پارتیشن شیشه ای :

در ایم مقاله به بررسی مزایای پارتیشن شیشه ای میپردازیم . مزایای پارتیشن شیشه ای عبارتند از :

سرعت در تغییر فضای مذکور

مهم ترین مزیت حاصل از نصب پارتیشن شیشه ای این است که صاحبان ساختمان و تیم های مدیریتی مربوط به آن می توانند براحتی آنها را به موقعیت های جدید انتفال نمایند. پارتیشن شیشه ای قابل حمل به شما این تواناییی را میدهد تا به راحتی و آسانتر از آنچه که در مورد تمام پارتیشن های قدیمی وجود دارد. طرحهای جدیدی در دفتر خود ایجاد کنید که برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر طراحی و ساخته شده اند.
مثلا فضایی که شامل بسیاری از محفظه های کوچک و قطعات کوچک پارتیشن شیشه ای است، می تواند به هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل ، به سرعت و به آسانی به یک اتاق کنفرانس ، همایش  و یا محوطه ای برای جلسه ها و یا یک فضای کاری باز تبدیل گردد.

عایق صدا و گرد و خاک

عمده مشکلی که در تمام فضاهای کاری مدرن و با طرح آزاد وجود داشته ، سر و صدا و گرد دو خاک بیش از حد است. از دیگر مزایای پارتیشن شیشه ای به مدیران ساختمان این امکان را خواهد داد  تا سر و صدای محیط و گرد و خاک را در فضای کاری بزرگ کاهش دهند بدون اینکه به ظاهر و طراحی داخلی اصلی صدمه بزنند..

کم هزینه ترین راه

پنانچه تصمیم دارید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتریان خود تغییر دهیدو  یا آن را در آینده برای مخاطب هدف خود شک تر و جذاب تر نمایید. پارتیشن شیشه ای می توانند یک گزینه اقتصادی باشند. از آنجایی که آنها با قابلیت حمل آسان و ساده طراحی شده است ، بدون نیاز به استفاده از ابزارو وسایل خاصی یا بستن ساختمان در یک مدت طولانی برای بازسازی، می توانند خیلی سریع تر از پارتیشنهای قدیمی حمل و جابجا شوند.

جهت  خرید پارتیشن شیشه ای و نصب پارتیشن شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

مدیریت بهتر پرسنل

با استفاده از پارتیشن شیشه ای همواره میتوانید پرسنل و کارمندان خود را زیر نظر داشته و بدین ترتیب از راندمان بشیتر کامندان خود بهره مند گردید. همکاران با داشتن رابطه های نزدیک و بدون محدودیت دیوارهای گچی با هم تعامل داشته و از حس خوب رابطه ظاهری هم لذت ببرند.

دید زیبا و لذت بخش

هر مدل طرحی که میخواهید در یک ساختمان تجاری داشته باشید، دیوار پارتیشن  می تواند زیبایی را برای فضای داخلی دفتر شما به جلوه گر  و باعث جذابیت بیشتر آن برای کلیه صنایع و بخشهای تجاری گردد.

با این حال، پارتیشن شیشه ای  ، چه از نوع قابل حمل  و چه از نوع ثابت ، از نظر زیبایی شناسی خوشایند و جلوه گر آن حس خوب است و از اصول و روندهای طراحی مدرن پیروی می کنند.

محیط کار زیبا خود سبب بهبود و شادی روحیه داخلی پرسنل و ایجاد انرژی مثبت در افراد میشود..

بهره گیری از نور کافی

تمای پارتیشن شیشه ای ثابت و قابل حمل ، مالکین سازه و بنا را قادر میسازند تا فضای داخلی اداری و تجاری را طوری ایجاد کنند که در آن نور طبیعی می تواند حتی به تارک ترین گوشه ها و بخشهای سازه نیز وارد شود. اما پارتیشن قابل حمل باعث میشود مقدار نور طبیعی در فضاهای تجاری به حداکثر و بیشترین مقداربرسد.

افزایش خلاقیت کارکنان

هر زمان که مردم احساس آزادی میکنند، خلاقیت اغلب افزایش پیدا میکند. چشمهای کنجکاو همکاران می‌تواند به تفکر خلاقانه منجر گردد و به همین ترتیب پارتیشن اداری شیشه ای می‌توانند کیفیت ایده‌های تولیدشده را بهبود ببخشند.

حفظ حریم خصوصی

در حال کار در یک دفتر باز ، پارتیشن اداری شیشه ای اغلب یک راه عالی برای بهبود ارتباط بین کارکنان می باشد. نکته این است که هیچ چیز نمیتواند در مورد خصوصی مورد بحث و گفتگو قرار گیرد، مگر اینکه به اتاق دیگری جابجا شوید. پارتیشن‌ اداری  شیشه ای می‌توانند حریم خصوصی را بهبود بخشند و کارکنان توجه خود را به مشتریان دهند.

مزاحمت‌و آزردگی کمتر

با توجه به اینکه بسیاری از افراد و پرسنل در کنار هم کار م‌کنند، حواس پرتی و عدم تمرکز ممکن است بسیارزیاد رخ دهد. پارتیشن‌ اداری شیشه ای باعث می‌شود حواس افراد کمتر پرت شود و در دفتر خود بدون سر و صدا و مستقل مشغول کار خود باشند.

جهت  خرید پارتیشن شیشه ای و نصب پارتیشن شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول