4.7/5 - (9 امتیاز)

یراق آلات پارتیشن شیشه ‌ای

 

یراق آلات پارتیشن شیشه ‌ای با استفاده از ازمواد گوناگونی تولید و به بازار روانه میگردد. هر چقدر برای ساخت ‌پارتیشن شیشه ای از آلیاژهای با کیفیت تری استفاده شود، امکان بروز مشکلاتی مانند شکستگی و زنگ زدگی در‌آنها کمتر خواهد بود و از سوی دیگر ظاهری زیبا و دوام بیشتری خواهند داشت. می‌توان گفت کاربرد اصلی یراق آلات پارتیشن شیشه‌ای متصل کردن بخش‌های مختلف و امکان جابجایی قسمت‌های مختلف پارتیشن است.

 

برخی از یراق آلات پارتیشن شیشه ای عبارتند از :

  • چسب uv
  • آهن کشی
  • لولا
  • استوپ (stop)
  • دستگیره
  • فریم

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه ای نرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

چسب UV

برای چسباندن شیشه‌ها از چسب UV به یکدیگر استفاده میشود . نحوه استفاده از‌ این چسب‌ها بدین صورت است که ابتدا شما دو قسمتی که قرار است به هم بچسبانید را به صورت کامل تمیز کرده و خشک می‌کنید، سپس بخشی که قرار است بچسبانید را با دقت مشخص می‌کنید. در نظر داشته باشید که دقت در ‌این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که اگر در زمان استفاده از چسب uv دقت کافی به خرج ندهید به مشکل بر خواهید خورد زیرا بعد از اتمام اتصال با‌ این چسب‌ها جدا سازی آنها اصلا راحت نخواهد بود.

پس از اینکه اتصالها را به هم چسباندیم نیاز است حدود 5 دقیقه زیر اشعه UV بگیریم تا اتصالها محکم تر شود.

آهن کشی یا شاسی کشی

یکی از مهمترین یراق آلات پارتیشن شیشه ‌ای آهن کشی یا شاسی کشی می‌باشد که معمولاً با قوطی هایی در ابعاد ۴۰ در ۴۰ یا ۴۰ در ۸۰ انجام شده و شیشه‌های پارتیشن درون دهنه‌های ‌این شبکه‌ها ی آهنی نصب میشود. البته باید ‌این مورد را در نظر داشته باشید که گاهی بسته به محل مورد نظر برای نصب پارتیشن اداری شیشه ای از شاسی کشی آلومینیومی نیز استفاده میگردد. نصب و شاسی کشی مناسب اولین قدم برای اجرای یک پارتیشن شیشه‌ای خوب است به همین دلیل در زمان نصب پارتیشن شیشه ای باید دقت کافی را صرف کنید تا حاصل کار پروژه ای زیبا باشد.

 

لولا

پارتیشن شیشه ‌ای معمولاً در محیط‌ های اداری به عنوان درب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل در مواردی که قصد عبور و مرور از‌ این قسمت‌ها دارید، شما نیاز به دستگیره و لولا خواهید داشت. لولا به عنوان یکی از مهمترین یراق آلات پارتیشن شیشه‌ای مورد استفاده می‌گیرد و دارای انواع مختلفی است که در شرایط مختلف و بسته به کاربری مورد نظر شما از آنها استفاده می‌شود.

 

انواع لولاها عبارت است از : 

 

  • لولا آهنی با روکش کروم
  • لولا استیل ۳۰۴ 
  • لولااستیل ۲۰۱
  • و سایر لولاها

 

استوپ (stop)

استوپ (stop) یکی از یراق آلات پارتیشن شیشه‌ای است که به شما کمک میکند درب‌های پارتیشن شیشه ای خود را راحت تر باز و بسته کنید. البته باید در نظر داشته باشید که استوپ (stop) معمولا برای درب‌ شیشه‌ای در ابعاد ۷۰ تا ۱۳۰ سانتی متر مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از استوپ (stop) علاوه بر‌ این که به شما کمک می‌کند تا روند باز و بسته کردن درب مورد نظر خود را راحت تر پیش ببرید، باعث می‌شود که در شرایط آب و هوایی مختلف اختلالی در روند حرکت درب پارتیشن شیشه‌ای به وجود نیاید. البته باید در نظر داشته باشید که در فاصله‌های زمانی مشخص را باید از روغن مخصوص برای روغن کاری‌ این قسمت‌ها استفاده کنید تا بتوانند کارایی خود را در طول زمان حفظ کنند.

 

دستگیره

معمولا در پارتیشن شیشه ای دستگیره نوعی وسیله سیلقه ای بوده که در آن استفاده میگردد.

 

فریم

فریم (قاب) در پارتیشن شیشه ای از نوع فریم لس یا قاب دار است و در نوع فریم دار یا قاب دار قابها معمولا از جنس پروفیل یا آلومینیوم است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

خرید و نصب پارتیشن شیشه ای :

شرکت مهندسی زیما با سابقه عالی در زمینه اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای , کابین دوش - بالکن شیشه ای - پارتیشن شیشه ای و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

تیم زیما ارائه دهنده خدمات پارتیشن شیشه ای | پارتیشن اداری شیشه ای | قیمت پارتیشن شیشه ای | خرید پارتیشن شیشه ای | ارسال پارتیشن شیشه ای به سراسر ایران است.

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.