تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای

شرکت زیما متخصص در نرده شیشه ای یا هندریل است. شما میتوانید با یک تماس کوتاه با کارشناس بخش فروش 44860861-021 برای نصب و اجرای آن اقدام کنید.

تکیه بر استحکام و دوام شیشه برای چنین کاربردی در گرو پیشرفتهای موازی در تولید شیشه لمینیت و شیشه سکوریت بوده است .

اهمیت قطعات فلزی و غیر فلزی نگهدارنده شیشه و سایر قطعات مجاور این مجموعه ها در نیل به اهداف کلی از نظر زیبایی و عملکرد هم عرض اهمیت کیفی و فنی شیشه ها است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

هندریل | جان پناه شیشه ای

شرکت مهندسی زیما متخصص در نصب و اجرای انواع هندریل و جان پناه شیشه ای است.

یکی از مصادیق گسترش کاربرد شیشه در معماری مدرن، نرده ها و جان پناه های تمام شیشه‌ای است که به طور روز افزونی در معماری امروز مورد توجه طراحان فضاهای داخلی و بیرونی قرار گرفته است .

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله که از آن به عنوان هندریل یا جان پناه راه پله  نیز یاد میشود نوعی دیزاین و دکوراتیو جدید به جای نرده های فلزی و استیل کنار راه پله است.

نرده شیشه ای علاوه بر اینکه بر زیبایی و دکوراتیو منازل مسکونی میفزاید تاثیر بسزایی بر معماری داخلی منازل و مراکز تجاری خواهد داشت.

امروزه معماری مدرن با تلفیق شیشه میتواند بر ظرافت و دکوراسیون داخلی بیفزاید این شیشه ها علاوه بر زیبایی میتواند محافظی امن برای کنار راه پله محسوب شوند.

نرده شیشه ای راه پله فضا را باز تر نشان می دهد

همانطور که می دانید اکثر خانه ها و ادارت ساخته شده امروزی مساحت و فضای کوچکی دارند و جبران این کم بود فضا یکی از دغدغه های طراحان و معماران شده است. یکی از دلایلی که امروزه عناصر شیشه ای در طراحی های داخلی بسیار محبوب شده اند این است که به ایجاد توهم فضای بیشتر در ساختمان کمک می کند.

این امر در مورد نرده شیشه ای راه پله نیز صادق است. با یک نرده شیشه ای راه پله یا نرده های محافظ مناطق مرتفع ، درست مانند یک درب یا پارتیشن شیشه ای ، می توانید از یک مرز شفاف لذت ببرید و فضایی باز ، تازه و گسترده تر ایجاد کنید.

نرده شیشه ای راه پله امن و با دوام است

نرده شیشه ای راه پله علاوه بر ظاهر فوق العاده بر خلاف چیزی که به نظر می رسد استحکام بالایی دارد. بسیاری از افراد فکر می کنند که شیشه ظریف است ، اما شیشه ای که در پارتیشن ها و نرده ها استفاده می شود شیشه مخصوص مقاوم شده و در واقع یک مصالح ساختمانی بسیار با دوام است.

در واقع این نوع شیشه معمولا از جنس سکوریت و لمینت با ضخامت های بالا ساخته می شود. از طرفی شیشه در گذر زمان از چوب مقاوم تر است ، چرا که چوب اغلب پس از چند سال مستعد پوسیدگی یا خوردگی آفات می شود.

در حالی که با گذشت زمان ، شیشه دوام و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. نرده شیشه ای راه پله خیلی دیر فرسوده می شود و تغییرات ظاهری آن در طول زمان به سختی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

شرکت زیما متخصص در نرده شیشه ای یا هندریل است. شما میتوانید با یک تماس کوتاه با کارشناس بخش فروش 44860861-021 برای نصب و اجرای آن اقدام کنید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

در این قسمت با موارد زیر آشنا میشویم :

مدت زمان مطالعه این مقاله 20 دقیقه خواهد بود.

 

">

نرده شیشه ای چیست ؟

متریال شیشه کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان داشته که همه ما با رایج ترین استفاده شیشه ، یعنی شیشه پنجره ، آشنا هستیم. امروزه از شیشه برای مصارف مختلفی همچون، درب‌های شیشه ای ، بالکن شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن اداری شیشه ای ، کابین دوش شیشه ای و … استفاده می شود. یکی از جدیدترین و پرکاربردترین موارد استفاده‌ شیشه ، می‌توان به هندریل اشاره نمود.

حفاظ بالکن یکی از متداول ترین نوع هندریل است که نه تنها جلوه ی مدرن و زیبا به نمای ساختمان می دهد بلکه دسترسی به نور و چشم انداز را نیز دارد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

استحکام نرده شیشه‌ای

امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از هندریل استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد. ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

زیبایی نرده شیشه ای

شیشه زیباست ، بخصوص اگر به عنوان یک المان طراحی داخلی مورد استفاده قرار گیرد ‌میتواند زیبایی را چندین برابر کند. به همین خاطر ، روز به روز کاربرد آن در ساختمان و طراحی داخلی بیشتر می‌‌شود. قبلا از شیشه‌ها فقط به عنوان پوشش پنجره ها استفاده می شدند.

اما امروزه در تمام گوشه و اکناف ساختمان می‌‌توانیم آن‌ها را ببینیم. یکی از خلاقانه ترین شکل‌های استفاده از شیشه‌ها در هند ریل نمود پیدا کرده است. هند ریل خود کاربردها ، انواع یا مدل مختلف و ویژگی‌های منحصربفرد خود را  دارد .

نرده شیشه ای به صورت زیر دسته بندی میشود

  • تمام شیشه ای با پروفیل های نگهدارنده
  • با ستونهای فلزی
  • با اتصالات نقطه ای

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

نصب و اجرای نرده شیشه ای

شما میتوانید برای  نصب و اجرا ، قیمت و خرید نرده شیشه ای غرب تهران و سراسر تهران با ما تماس بگیرید.

شرکت زیما همواره برای نصب و اجرای پروژه های خود از برترین و متخصص ترین افراد و پرسنل بهره می برد. شما میتوانید با اطمینان خاط با شرکت بزرگ زیما همکاری نمایید.

همواره به کارگیری نصاب متخصص در امر نصب میتواند بر زیبایی کار شما بیفزاید.

نرده شیشه ای چه مزایایی دارد ؟

نرده‌های فلزی در مقابل رطوبت مقاوم نیست ، در برابر رطوبت و ضربه رنگ آن‌ها از بین میرود و لکه‌دار میشوند. اما نرده شیشه ای (هندریل)  هیچ یک از این مشکلات را ندارد.

 آنها بسیار مقاوم هستند. رنگ و جلای‌ آنها را از دست نمی‌دهند و مقاومت بالایی در دماها و شرایط آب و هوایی مختلف دارند. آن‌ها ضدآب و ضدزنگ هستند. اصل آن، حتی به شکل ترکیبی ، مقاومت بیشتری در مقایسه با سایر مصالح دارند. تغییر فرم نمی‌دهند ، تغییر رنگ نمی‌دهند و عموما جز لک شدن ، که آن هم به راحتی قابل تمیز شدن است ، هیچ نقصانی پیدا نمی‌کنند.

نوع شیشه سکوریت ، که با یک لایه لمینت پوشش داده شده است و ایمنی بسیار بالا دارد و نشکن نیز است. بنابراین ، هندریل از آن جمله انتخاب‌هایی است که می توانید روی آن‌ تا سال‌ها حساب کنید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

این مزایا به طور خلاصه عبارتند از :

  • خودتان می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.
    • فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه می دهد.
    • ظاهری مدرن و شیکی به فضا می دهد.
    • عمر طولانی دارند.
    • امنیت بالایی دارد.
    • ضد لک و ضد شکستگی

شرح مزایای نرده شیشه ای

نرده‌های شیشه (هندریل)  در بسیاری از ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده میشود و به عنوان محافظ در راه پله ها کاربرد دارد و امنیت افراد در تردد را فراهم می کنند. در حالی که می توان از مواد متنوعی برای طراحی یک نرده خیره کننده و کاربردی استفاده کرد.

 

شیشه فضای بیشتری را نشان میدهد

هندریل به ایجاد توهم فضای بیشتر در ساختمان کمک میکنند. این مورد به ویژه در هندریل بسیار خود را نشان میدهد. توهم فضای بیشتر باعث میشود آن ناحیه حتی بزرگتر از حد واقعی نمایان شود.

 

نورانی بودن محیط

هندریل بسیار محبوب هستند که ورودی نور را در یک ساختمان مسدود نمی کنند. نرده های شیشه ای (هندریل)  باعث می شوند تا نور در فضا عبور کند که موجب ایجاد فضایی باز و دلپذیر در محیط داخلی می شود.

 

ایجاد فضای داخلی مدرن و شیک

از مزایای نصب نرده های شیشه‌ای (هندریل)  ، امکان افزودن لمس آن با ظرافت مدرن به هر ساختاری است که در آن قرار گرفته باشد. این کار همچنین در هنگام برنامه ریزی برای فروش خانه برای شما مفید خواهد بود زیرا قطعا در طول زمان بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد. فروش مجدد ساختمان همراه با این نوع از طراحی دکوراسیون و زیباسازی، نظر خریداران بسیاری را به خود جلب می کند.

 

نرده شیشه ای
نرده شیشه‌ ای

 

نظافت شیشه راحت است

هندریل نه تنها از لحاظ زیبایی شناسی خارق العاده به نظر میرسند، بلکه تمیز کردن آنها نیز بسیار راحت است. محصولات تمیز کننده مخصوص شیشه به همراه پارچه ای بدون پرز تمام مواردی هستند که شما نیاز دارید تا در عرض چند دقیقه تمامی آلودگی های محیطی را از روی سطح شیشه از بین ببرید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ست بودن شیشه با محیط های متفاوت

هندریلها طراحی متنوعی دارند و با سایر مواد موجود کاملا سازگار و همگون میشوند. بدین معنی که شما ممکن است از چوب ، فلز و سنگ نیز در کنار هند ریل خود  استفاده کنید و افزودن این مواد نمای کلی را تکمیل می کند.

 

امنیت و ایمنی شیشه بالاست

فن آوری های امروزه باعث می شود شیشه ماده ای قابل اطمینان و ایمن باشد. در حقیقت، شیشه‌های ضخیمی که برای ساخت هند ریل استفاده میشود، به ندرت دچار شکستگی میشود. برای شکستن این نرده های قوی، فشار ساختاری شدید لازم است زیرا آنها اغلب به اندازه فولاد قوی هستند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نرده  شیشه ای  بیشتر در چه مکانی استفاده می شود؟

نرده شیشه ای (هندریل)  بهترین وسیله برای قرار دادن در اطراف پله هایی هست که در داخل ساختمان  ساخته شده اند. استفاده از این نرده ها در ساختمان علاوه بر مزیت امنیتی ، می تواند دکوراسیون ساختمان را نیز بسیار تحت تاثیر قرار دهد و ظاهری به روز و مدرن به آن بدهد.

هند ریل به صورت کلی قابل استفاده در تمامی ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و … می باشد البته مدل های تولید شده بسیار متنوع هستند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کاربرد هندریل در استخر :

هند ریل امروزه در ساخت استخر ها بسیار استفاده دارد به صورتی که با ساخت استخر ها در طبقه های بالایی ساختمان و قرار دادن آن می توان هم ساختمانی زیبا و پیشرفته در صنعت معماری و نمای ساختمان ساخت و هم از مزیت های این مدل نرده استفاده نمود.

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله چیست؟

نرده شیشه ای راه پله بخش مهمی از مرحله زیبا سازی پروژه های ساخت و نوسازی است منازل و ادارات است اما اغلب مورد غفلت قرار می گیرد.

استفاده از نرده های فلزی یا چوبی مزیت ها و معایب خود را دارد. شما می توانید نرده ای ارزان قیمت از جنس چوب یا استیل استفاده کنید که اغلب ظرف چند سال نیاز به تعویض و تعمیر پیدا می کنند.

یا می توانید از نرده شیشه ای راه پله استفاده کنید که نه تنها  وظیفه ایمنی و محافظت راه پله ، پنجره ها ، بالکن و تراس را انجام می دهد، بلکه با ظاهر شکیل و خاصی که دارد خانه یا محل کار شما را زیبا می کند. نرده شیشه ای راه پله از مواد با کیفیت و بدون فرسودگی ساخته شده است و هزینه های تعمیر و خرابی آن پایین می باشد.

انواع نرده شیشه ای راه پله

هندریل یا نرده شیشه ای راه پله و بالکن بنا به محل نصب و نیاز در مدل های مختلفی نصب و اجرا می شوند.

  1. نرده شیشه ای راه پله ای دی لاین و دو لاین
  2. نرده شیشه ای راه پله ای دفنی و هیربند
  3. نرده شیشه ای راه پله ای اکسپوز و اسپیگات (اسپیگوت)
  4. نرده شیشه ای راه پله ای هنزا و جلو پنجره

با سالها تجربه در زیبا جلوه دادن و امن تر کردن خانه و محل کار مشتریان ، دیده شده که طیف وسیعی از خریداران نرده شیشه ای راه پله رضایت بسیاری از خرید خود دارند. در اینجا دلایل استفاده از نرده شیشه ای راه پله را با هم مرور می کنیم.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

کاربرد نرده شیشه ای

کاربرد نرده شیشه ای هم در فضاهای خارجی هم در فضاهای داخلی فراوان است.

.

الف ) کاربرد در فضای داخلی :

به عنوان نرده راه پله :

در فضاهای داخلی از هندریل معمولا به عنوان نرده راه پله استفاده میشود. اگر خانه یا دفتر کارتان دوبلکس است و  یا از چند طبقه متصل به هم تشکیل شده بهترین انتخاب برای راه پله نرده شیشه‌ای است. حتی می‌توانید خود پله‌ها را هم از شیشه بسازید،

جدا کننده فضاها :

در ادارات و شرکت‌ها می‌توان از هندریل به عنوان پارتیشن استفاده نمود. این تکنیک مزیتهای بسیاری را دارد:

  • امکان ارتباط درون سازمانی را سهولت می بخشد
  • مدیران می‌توانند به راحتی عملکرد همه را زیر نظر بگیرند و در آخر فضا را بازتر و بزرگ‌تر می‌نمایاند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ب) کاربرد در فضای خارجی:

 استفاده در اطراف استخر (استخر شیشه ای) :

یکی از پرکاربردترین مصارف هندریل اطراف استخرهاست. استفاده از هند ریل در اطراف استخرها ، مخصوصا اگر استخر در میان باغ یا فضای باز باشد، زیبایی فضا را منعکس می‌کند و به شناگران این شانس را می‌دهد که در حین شنا حظ بصری نیز ببرند. اگر محدوددیت‌های ترددی و ممانعت‌های دیگری وجود نداشته باشد بهترین پیشنهاد برای استخر ویلایتان استفاده از نرده شیشه  است.

استفاده بجای نرده بالکن (بالکن شیشه ای) :

استفاده از هندریل در بالکن آن را وسیع‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد، بخصوص برای بالکن‌های کوچک بسیار مناسب است. زیرا دید بازی را در اختیار ساکنین می‌گذارد تا به راحتی به منظره‌های اطراف اشراف داشته باشند و از آن لذت ببرند. همچنین بالکن شیشه ای  در مقابل برف و باران و باد بسیار با دوام و ایمن است و جلوه‌ای خاص به نما میدهد.

محافظ  پشت بام (پشت بام شیشه ای) :

می‌توانید برای پشت بام‌ از نرده شیشه ای استفاده کنید. بخصوص پیشنهاد ویژه‌ی ما به کسانی است که قصد دارند پشت بام‌شان را با تکنولوژی‌های جدید به باغی کوچک تبدیل کنند. با به کاربری نرده شیشه نه تنها پشت بام خود را به تمام شهر وصل می‌کنید، بلکه باغ شخصی خودشان را به یک المان طراحی شهری تبدیل می‌نمایند.

فضا سازی شیشه ای :

هندریل فضا سازی را جذاب و دلنواز میکند. در فضاهای صاف مانع کمبود دید نمی‌شود و در مناطق پست و بلند هم می توان، با بازی با اشکال ، جلوه‌ی دیدنی به محوطه بخشید. نرده شیشه‌ای بهترین جایگزین برای فنس‌کشی‌های قدیمی است.

نرده راه پله (نرده شیشه‌ای راه پله) :

حتی در فضاهای خارجی هم می‌توانید از نرده شیشه بعنوان نرده راه پله و محافظ راه پله استفاده نمود. استهلاک نرده‌های فلزی یا چوبی را ندارند و نسبت به آن‌ها جلوه بهتری دارند. نرده شیشه را به راحتی می‌توان تمیز کرد. حتما شما هم با عبور از راه پله‌هایی، که هند ریل دارند، احساس کرده‌اید در ساختمانی بسیار شیک و گران‌قیمت هستید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نگهداری نرده شیشه ای (هندریل) :

نرده شیشه ای (هندریل)  نیاز به مراقبت نسبتا کمی دارند، فقط پاک کردن گرد و غبار در اکثر موارد کافی است. معمولا مواد اسیدی یا قلیایی تاثیری روی شیشه ندارند. بنابراین ، آلودگی هوا و بارانهای اسیدی باعث خوردگی سطح شیشه نمی‌شوند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

حفاظت از نرده شیشه‌ای

تنها حفاظتی که لازم است از هندریل نمایید این است که گاهی آ‌ن‌ را تمیز کنید و نگهداری کنید تا ضربه‌ خیلی محکمی ، که باعث شکستن آن‌ ‌شود  به آن وارد نشود.

معایب نرده شیشه ای

  • به علت شفاف بودن شیشه قابل مشاهده برای پرندگان و حشرات نیست به همین علت در اثر برخورد با شیشه دچار آسیب خواهند شد.
  • نظافت و تمیز کردن هر دو طرف شیشه کاری بسیار دشوار است.
  • تکیه دادن به هندریل باعث شل شدن فریم ها و در نهایت شکسته شدن شیشه خواهد شد.
  • در صورتی که یکی از شیشه ها بشکند ، نیاز به جا به جایی کل نرده می باشد تا شیشه تعویض شود.
  •  در هندریل پنل ها و شیشه ها قیمت بالا دارد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

انواع نرده شیشه ای

همراه با فریم :

در این نوع نرده ، شیشه از دو طرف یا هر چهار طرف توسط نرده های فلزی یا چوبی در جای خود قرار می گیرد.

بدون فریم یا همان فریم لس :

در نرده بدون فریم یا همان فریم لس همان طور که از نامش پیدا است هیچ فریمی در بین پانل ها قرار نمیگیرد که زیبایی و جلوه خاصی به فضا می بخشد. در ضمن باید توجه داشت  قیمت این نوع شیشه گرانتر از با فریم آن است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

  نرده پله گرد (هندریل پله گرد )  و انواع آن :

شیک ترین هندریل از نوع پله گرد است  که با توجه به طراحی و معماری داخلی خانه نصب می شود. روش نصب آن به دو گونه می باشد :

فیکس پوینت : در این نوع نصب شیشه و یراق آلات کنار کف پله و شاسی پله گرد نصب می شود.

یوچنل : در این روش شیشه داخل یراق آلات یوچنل قرار گرفته و فیکس می شود.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت چیست؟

نرده شیشه ای فیکس پوینت در طرح های فریم لس و بدون قاب به صورت منظم بر اساس قطر یراق فیکس پوینت سوراخ می شوند تا محل اتصال شیشه ها به سازه‌ اصلی (راه پله یا بالکن) به یراق فیکس پوینت مشخص و نصب گردد. به این نوع اتصال اتصال نقطه ای گویند.

نرده شیشه ای فیکس پوینت با یراق گرد از کناره‌های دیوار بولت می شود و پله ها و شیشه ها را به شکل عمود برهم یکپارچه می کند. در نرده شیشه‌ای فیکس پوینت معمولا از شیشه‌های یک لایه سکوریت با ضخامت ده میل، دو لایه در سایز های پنج میل، شش میل، هشت میل و... استفاده می شود.

نرده شیشه ای فیکس پوینت ظاهری خیره کننده ، بدون قاب و یک پارچه دارد. شیشه ها در کنار دیوارها ثابت و فیکس شده اند تا نمایی کاملاً شفاف و یکپارچه ایجاد کنند.

با استفاده از انواع مختلف شیشه های رنگی و مات با شکل های هندسی متنوع و نرده های فرم دار می توانید نرده شیشه ای فیکس پوینت را برای راه پله ها، بالکن ها، استخر و پنجره ها در طرح هایی بسیار جذاب و شیک پیاده سازی کنید.

در نرده شیشه‌ای فیکس پوینت طیف وسیعی از گزینه های نصب با استفاده از اتصالات فولادی ضد زنگ از قطر 50 میلی متر تا 70 میلی متر ، برای ایجاد ایمنی در عین حفظ نور و ایجاد احساس فضا وجود دارد.

نرده شیشه ای فیکس پوینت را می توان با شیشه خمیده با طول زیاد و ارتفاع های مختلف تولید کرد تا آزادی بیشتری در طراحی این جان پناه های شیشه ای ایجاد شود. لایه های رنگی یا سایر مواد روکش دار را می توان در روش لمینت با شیشه ها ترکیب کرد تا جلوه تزئینی بیشتری ایجاد شود.

در صورت لزوم می توان دسته ها ، نرده ها و سرپوش ها را به نرده شیشه ای فیکس پوینت اضافه کرد تا تطبیق پذیری بیشتری با معماری و طراحی ساختمان ایجاد شود.

یکی از نکاتی که در اجرا و نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت باید به آن توجه کرد داشتن زیر کار مناسب و همچنین تراز بودن آن با سطوح و دیواره ها است.

یکی از راه کار ها برای رسیدن به این مقصود نصب قوطی های فلزی در محل تلاقی بولت پیچ فیکس پوینت با دیوار یا نردها است. با انجام این کار استحکامات نرده شیشه‌ای فیکس پوینت تقویت شده و مقاومت آن بالا می رود.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نرده شیشه ای اسپیگات

 نرده شیشه ای اسپیگات یک از انواع نصب نرده می باشد که بسیار ساده و با سرعت زیاد نصب و پیاده سازی میگردد.

در این روش از پایه هایی استفاده میگردد که به شکل سر نیزه بوده و پایه آن در زمین نصب و مهار میشود. در این روش به دلیل نصب پایه ها در زمین نمایی زیبا از شیشه معلق بدون قریم که در هوا با ارتفاعی مناسب تداعی میگردد. یکی از کاربردهای نرده شیشه ای اسپیگات میتواند برای زیبایی در اطراف استخرها باشد.

پایه های سر نیزه ای شکل نرده شیشه ای که وظیفه مهار پنل های شیشه ای را دارند معمولا از جنس استیل بوده که به وسیله چهار عدد بولت به کف سنگ راه پله و بالکن متصل می شود.

 

جهت خرید هندریل و عقد قرارداد با کارشناسان ما مشاوره نمایید. و سپس اقدام به سفارش نمایید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه هندریل خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نرده شیشه ای تراس

استفاده از نرده شیشه ای یا جان پناه شیشه ای در بالکن و تراس به عنواه نرده شیشه ای تراس نیز نوع دیگری از کاربرد نرده شیشه ای است که میتواند بر زیبایی و جلوه نمای ساختمان و همچنین ویلای شما بیفزاید.

شیشه به دلیل داشتن نمایی زیبا در نمای ساختمان میتواند هم نوعی جان پناه و حفاظ برای تراس و بالکن شما باشد هم اینکه زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نرده شیشه ای تراس در صورت نصب نرده شیشه ای توسط متخصص همواره میتواند به لوکس بودن و لاکچری کردن نمای ویلای  کمک کند.

تنها با یک تماس کوتاه تلفنی میتوانید نمونه های متعددی از شیشه بالکن و انواع قیمت نرده شیشه ای مطلع شوید.

 

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نرده شیشه ای پله گرد

چرا نرده شیشه ای پله گرد را انتخاب کنیم؟

نرده شیشه ای پله گرد ( اسپایرال یا مارپیچ )  با شیشه های خمیده جذابیتی ویژه در بین نرده های شیشه ای دارند.

استفاده از پله های گرد هم به منظور زیبایی و هم به منظور صرفه جویی در فضا ، در محیط های کوچک استفاده می شوند. نرده شیشه ای پله گرد باعث می شود مسیر های منحنی شکل و خمیده به زیبایی هرچه تمام تر دارای هندریل و جان پناه منحنی شوند.

به علت خاص بودن مسیر نصب نرده شیشه ای پله گرد این نوع نرده معمولا به دو روش : نرده شیشه ای فیکس پوینت کنار شاسی پله گرد و روش یو چنل بر روی شاسی پله گرد نصب و اجرا می شود.

نکات مهم هنگام خرید نرده شیشه ای پله گرد

اولین نکته انتخاب نوع راه پله گرد یا مارپیچ است. این پله ها که به پله مارپیچ یا قوسی نیز شناخته می شوند در خانه های دوبلکس و ویلایی کاربرد زیادی دارند.

پله ها را می توان با جنس های مختلف چوبی (تمام چوب از جنس بلوط گردو راش نراد و... یا کاور چوب با طرح چوب های واقعی) و مدل های متنوعی سفارش داد. باید در نظر بگیرید که همخوانی رنگ ، مدل ، تکسچر و رنگ پله ها و فریم با دکوراسیون اتاق اهمیت زیادی دارد.

در مقایسه با نرده شیشه ای پله های بدون انحنا مدل نرده شیشه ای پله گرد کمی گران تر برایتان در می آید. شیشه های منحنی باید دقیقا مطابق محاسبات و اندازه گیری راه پله مارپیچ و قوسی شما ساخته و نصب شوند.

استفاده از هندریل های فلزی (فرفورژه) و چوبی نیز خیلی رایج است که از منظر طراحی دکوراسیون داخلی نرده شیشه ای پله گرد برای طراحی های مدرن و امروزی مناسب تر است.

جنس شیشه های نرده شیشه ای پله گرد از چیست؟

شیشه های به کار رفته در نرده شیشه ای پله گرد معمولا در دو مدل سکوریت و لمینت هستند

شیشه سکوریت یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در ساختمان سازی است. این محصول مقاوم طی یک عملیات حرارت دهی به دست می آید.

شیشه معمولی، مقاومت و ایمنی کافی برای استفاده در قسمت های مختلف ساختمان را ندارد چرا که بسیار شکننده و ضعیف در برابر فشار و ضربه است. لذا باید با ایجاد تغییراتی در آن یک شیشه مقاوم و مستحکم ایجاد کرد .

ویژگی اصلی شیشه های سکوریت این است که در برابر ضربه تا حدودی مقاوم و محکم هستند . شیشه سکوریت درصورتی که شکسته شود به تکه های ریز با لبه های گرد و بی خطر خرد می شود.

ضخامتی که این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی دارند بسیار بیشتر است و مقاومت مکانیکی آنها هم از همین طریق بسیار بیشتر است و یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در نرده شیشه ای پله گرد هستند.

نوع دوم استفاده شده در نرده شیشه ای پله گرد ، شیشه لمینت است که نوعی شیشه ایمن دو یا چند لایه می باشد. این لایه ها با لایه های طلق PVB طی یک فرایند ترکیبی فشار و دما ساخته می شوند . ویژگی اصلی شیشه های لمینت الگوی شکستن آنهاست.

شیشه ها در اثر ضربه شدید می شکنند .  اما این تکه های شکسته شده به میان لایه های وسطی چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ میکند. شیشه لمینت به دلیل مقاومت بالایی که دارد نوعی شیشه امنیتی محسوب میشود.

نرده شیشه ای پله گرد از دیگر انواع کاربرد نرده شیشه ای که به عنوان حفاظ و جان پناه در حاشیه راه پله کاربرد دارد.

بیشترین کاربرد نرده شیشه ای پله گرد در اطراف راه پله منازل مسکونی دوبلکس ، تربلکس و همچنین ویلاها برای افزودن بر زیبایی کار و نوعی دکوراتیو در داخل خانه است.

نرده شیشه ای پله گرد میتواند بصورت یک طرفه در یک سمت راه پله و یا بصورت دو طرفه هر دو سمت راه پله اجرا و نصب گردد.

قفط با یک تماس تلفنی می توانید نمونه کارهای متعددی از جان پناه و انواع قیمت نرده شیشه ای مطلع شوید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نمونه کار نرده شیشه ای

در این قسمت با مشاهده گالری تصاویر و نمونه کار نرده شیشه ای با تخصص تیم ما بیشتر آشنا شوید.


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

9 دیدگاه

  1. 2021-07-23 در 3:16 ب.ظ

    خیلی ممنون از رفتار شایسته تون برای نصب

    1. 2021-07-23 در 3:33 ب.ظ

      وظیفه بوده

  2. 2021-07-23 در 10:04 ب.ظ

    قیمت نصب نرده شیشه ای چگونه محاسبه میشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. 2021-07-24 در 7:54 ق.ظ

      سلام
      بسته به جنس شیشه و نوع نرده شیشه ای متفاوت است
      برای دریافت قیمت نرده شیشه ای دقیق بهتره با کارشناسان ما تماس بگیرید
      تشکر

  3. 2021-07-24 در 11:27 ق.ظ

    زیبا و کامل

  4. 2021-07-25 در 2:25 ب.ظ

    نرده شیشه ای رو رسا بیان کردین
    ممنون

  5. 2021-08-05 در 6:38 ب.ظ

    نرده شیشه ای بالکن چه قیمت هست ؟

    1. 2021-08-08 در 11:17 ق.ظ

      سلام بهتره برای اطلاع دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      1. 2021-09-17 در 8:24 ب.ظ

        عالی و زیباست کارشون

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید