4.8/5 - (28 امتیاز)

معایب بالکن شیشه ای :

 

در ادامه به بررسی معایب بالکن شیشه ای می پردازیم.

تمام محصولات علاوه بر مزایای خود دارای معایب نیز هستند. اما معایب بالکن شیشه ای نسبت به مزایای آن بسیار پایین است. برخی از این معایب بالکن شیشه ای عبارتند از :

  • به دلیل استفاده از شیشه به عنوان متریال اصلی در بالکن شیشه ای نیاز است که همیشه شیشه ها برای زیبایی کار تمیز باشد و شاید در وسعت زیاد تمیز کردن آن بسیار دشوار اشت.
  • به دلیل شیشه ای بودن پنل ها احتمال خطر شکستگی در صورت ضربه خوردن بسیار زیاد است.
  • شکست نور در اثر برخور با شیشه امکان به وجود آمدن حالت دم و گرمای حاصل از آن زیاد است.

 

بالکن شیشه ای :

 

بالکن شیشه ای (موسوم به تراس شیشه‌ای ، جام شیشه‌ای ، ایوان شیشه‌ای ، درب بالکنی ، درب تراسی ، درب تاشو ، درب جمع شونده، سکورریت متحرک، شیشه کشویی ، شیشه ریلی و…) نوعی پیاده سازی است که در راستای پوشش محوطه باز بالکن‌ یا تراس‌ ساختمان‌ مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد.

 بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) نسل جدیدی از سیستم‌ نماسازی به شمار می‌رود. در پروفایل این سیستم از یک ریل آلومینیومی در کف و سقف به عنوان جایگاه نگهدارنده بازشو استفاده میشود و در داخل آن نیز با قطعات یا پانل‌های شیشه‌ای از جنس سکوریت ، سندبلاست  و… با عر‌ض‌ یکسان تقسیم‌بندی میشود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کلیه این شیشه‌ها به راحتی قابل حرکت و جمع شدن و تا شدن از طریق ریل ها می باشند. در این سیستم  پانل یا شیشه ابتدایی در این سیستم به صورت ثابت و الباقی پانل‌ها و شیشه ها  به صورت متحرک بر روی ریل قابل جابجایی و حرکت میباشند.

تراس شیشه ای علاوه براینکه ایجاد فضایی یکنواخت بدون محدودیت (به لحاظ متراژ)، مفید در چهار فصل سال و زیبایی دوچندانی که به نمای خارجی ساختمان می‌بخش

 

 

نگهداری از بالکن شیشه‌ای (تراس شیشه ای) :

بالکن شیشه ای نیاز به مراقبت نسبتا کمی دارد، فقط پاک کردن گرد و غبار در اکثر موارد کافی است. معمولا مواد اسیدی یا قلیایی تاثیری روی شیشه ندارند. بنابراین، آلودگی هوا و باران‌های اسیدی باعث خوردگی سطح شیشه نمی‌شوند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

تنها مراقبتی که لازم است از بالکن‌ شیشه‌ای‌  خود بکنید این است که گاهی آ‌نها را تمیز کنید و مراقبت باشید تا ضربه‌ خیلی محکم ، که باعث شکستن آنها ‌می‌شود ، به آنها وارد نشود و از بالکن‌های زیبایتان لذت ببرید.

 

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه ای نرده شیشه ای

 

جهت خرید بالکن شیشه ای | نصب بالکن شیشه ای | قیمت بالکن شیشه ای با شرکت زیما تماس حاصل فرمایید.

مزایا و کاربرد بالکن شیشه ای:

از مزایای اصلی استفاده از بالکن شیشه ای می توان به مواردی از قبیل افزایش فضای زیر بنا، زیبایی، فضای بیشتر، عایق صوتی، عایق حرارتی، سهولت در شستشو و نظافت ، جلوگیری از ورود گرد و غبار، دوام زیاد و … اشاره کرد.

یکی از این فضاها که پیشتر به دید نوعی انباری یا فضای بستن بند رخت برای خشک کردن لباس و مواردی از این قبیل در نظر گرفته می شد، امروزه جایگاه متفاوتی پیدا کرده است. در واقع زندگی شهری بسیار خسته کننده و کسالت بار شده است.

کار در فضاهای بسته و تنگ، زندگی در فضاهای خسته کننده و استرس‌زا موجب شد تا معماری امروز تراس یا بالکن را به عنوان بخشی از فضای زندگی در نظر بگیرد.

در گذشته اکثرا بالکن‌ها را با پنجره‌هایی از جنس UPVC و آلومینیوم می‌بستند و در واقع بالکن کاربرد خاصی نداشت و به مانند دیگر فضاها و اتاق‌های آن خنه کاملا بسته و کسالت آور بود. وقتی که شما از بیرون به نمای ساختمان نگاه می‌کردید کاملا ظاهر نمای ساختمان را تحت الشعاع قرار می داد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

انواع بالکن شیشه‌ای

بالکن شیشه ای را با اصطلاحات مختلفی از قبیل شیشه ای شدن بالکن ، پوشش دهی بالکن ، شیشه های بالکن ، کاور کردن بالکن ، بالکن با شیشه آکاردئونی ، بالکن با شیشه تاشو و … می شناسند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

انواع نصب بالکن شیشه ای

روشهای نصب بالکن شیشه ای متفاوت است. و شیشه تراس را در سه نوع متفاوت اجرا میکنند:

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.