4.8/5 - (20 امتیاز)

ابعاد کابین دوش شیشه ای

ابعاد کابین دوش شیشه ای بسته به فضای که شما در آن قصد دارید کابین دوش شیشه ای را نصب نمایید متفاوت است. شرکتهای سازنده کابین دوش بسته به نیاز شما کابینهای ساخته شده آماده ای را در اختیار شما قرار میدهند.

 شرکتها و تولید کنندگان کابین دوش  با توجه به فضای شما و بر اساس سلیقه و خواسته شما، مدل‌های مختلف کابین دوش را در ابعاد گوناگون : کوچک یا  بزرگ و در شکل‌های مختلف : صاف - مربع مستطیلی - 135 درجه (زاویه دار) - تمام گرد (ربع دایره) و نیم گرد (جلو گرد) تولید و به مشتریان خود عرضه کنند.

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه ای نرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

ابعاد کابین دوش شیشه ای مناسب برای شما کدام است ؟

بهتر است قبل از خرید کابین دوش شیشه ای با مشاوران این امر در شرکت زیما بصورت رایگان مشاوره نمایید. پیشنهاد ما برای شما با توجه به فضای کوچک ، بزرگ یا متوسط محل نصب کابین دوش شیشه ای چنین خواهد بود :

  • فضای کوچکتر از 90 در 90 سانتیمتر (در کابین دوش های مربع مستطیلی و 135 درجه)
  • 100 در 100 سانتیمتر (در کابین دوش های نیم گرد و تمام گرد)
  • عمق 90 سانتیمتر (در کابین دوش‌های صاف) از کابین دوش استفاده ننمایید

نکته مهم :

خرید کابین دوش شیشه ای خیلی کوچکتر از ابعاد فوق مانع از این می‌شوند که بتوانید به راحتی دوش بگیرید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب
بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب

بررسی بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب:

در این مقاله می خوانیم که قالب کابین دوش برای اتاق خواب باید چگونه باشد. همچنین می‌ خواهیم در این مقاله به معرفی بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب بپردازیم و ابعاد های استاندارد کابین ها را بررسی کنیم تا بتوانیم در انتخاب آن ها بهترین گزینه را بر گزینیم.

بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب چقدر است:

همان طور که می دانیم امروزه افراد بسیاری به دنبال خرید کابین دوش شیشه ای برای اتاق خواب و یا منزل و حمام خود هستند. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب این کابین ها این است که بتوانند دکوراسیون شیک و مدرنی را به وجود بیاورند.

همچنین می توان گفت افراد برای خرید این کابین ها باید بهترین ابعاد آن را انتخاب کنند تا از کاربرد و مزایای آن به خوبی بهره مند شوند. به عبارت دیگر افراد بهتر است اگر می خواهند در اتاق خواب خود مکانی را برای دوش گرفتن ایجاد کنند، بهتر است از کابین های دوش استفاده کنند و از مزایای آن ها بهره مند شوند.

ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب
ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب

استفاده از این کابین های دوش برای اتاق خواب ها به گونه ای است که نیاز به عایق بندی و کاشی کاری ندارد؛ چرا که دارای یک فضای کاملا بسته می باشد. همچنین می توان گفت برای نصب کابین دوش اتاق خواب نیاز به تجهیزات و سیستم های زیاد نمی باشد؛ چرا که فقط کافی است آب سرد و گرم و یک چاه تخلیه زیر این کابین ها وجود داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

یکی از نکات بسیار مهم در خرید این تجهیزات این است که افراد باید بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب را انتخاب کنند تا مناسب با آن فضا باشد. همچنین افراد می توانند برای سفارش این کابین ها با ابعاد مورد نیاز خود، به کارخانه ها مراجعه کنند و آن ها را با همان اندازه و ابعادی که می خواهند، خریداری کنند.

علاوه بر این، می توان گفت ابعاد استاندارد کابین ها بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ سانتی متر می باشد. البته افراد می توانند این کابین ها را با اندازه های دیگری هم خریداری کنند؛ فقط کافی است برای سفارش دادن این کابین ها در اندازه های مورد نیاز خود، به کارخانه ها مراجعه کنند. چرا که برخی از مغازه ها این اندازه ها را نداشته و سفارش آن را قبول نمی کنند. لذا با این کار آن ها بهترین ابعاد کابین دوش برای اتاق خواب را انتخاب کرده و فضای اتاق خود را در نیز در این انتخاب در نظر می گیرند.

انواع کابین دوش شیشه ای از لحاظ تولید :

 

کابین دوش شیشه ای  ساده :

کابین دوش یا کابین حمام (پارتیشن حمام) دارای انواع و مدلهای گوناگونی است که در واقع اتاقکی می باشد شیشه‌ای که در مدل ساده‌ی آن مستطیلی شکل است و تنها دارای دوش است.

 

کابین دوش شیشه ای پیشرفته یا لوکس :

 در مدل‌های پیشرفته‌تر کابین دوش شیشه ای دارای امکاناتی از قبیل دوش دستی - سیستم نمایش و کنترل دما – رادیو – تلفن – نمایشگر ال سی دی _ ماساژور پا - سیستم‌ سونا و جکوزی - سیستم تهویه و سیستم نورپردازی سقفی و کناری است.

 

مزیت کابین دوش شیشه ای پیشرفته :

  • نسبت نوع ساده فضای کمتری اشغال می‌کند.
  • زیبایی و تنوع بیشتری دارد.
  • امکانات متفاوتی را با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

کابین دوش شیشه ای دست ساز :

 نوع دیگری از کابین دوش شیشه ای ، کابین‌ دست‌ساز است. نحوه نصب کابین دوش شیشه ای  بدین صورت است که در مقابل قسمتی فرو رفته از فضا یک پانل یا در نصب می‌شود و به این طریق یک کابینت حمام ایجاد می‌گردد که گرما و بخار و آب را در خود نگاه‌ می‌دارد در این نوع کابین دوش شیشه ای دو سمت کابین را دیوار می‌پوشاند.

با استفاده از مشاوره کارشناسان ما اقدام به دریافت قیمت کابین دوش شیشه ای و خرید کابین دوش شیشه ای در تهران نمایید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.