تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

نصب کابین دوش شیشه ای

نصب کابین دوش شیشه ای

گروه مهندسی زیما راهنما و مشاور شما در نصب کابین دوش شیشه ای خواهد بود. تیم متخصص زیما با در دست داشتن تخصص و کارآزمودگی در تمام مراحل خرید کابین دوش شیشه ای و نصب کابین دوش شیشه ای راهنما شما عزیزان خواهد بود.

از آنکه شرکت مهندسی زیما را به عنوان کارفرمای خود انتخاب نموده اید خرسندیم.

در نصب کابین دوش شیشه ای ( کابین حمام ) میتواند متریال کار نقش به سزایی در قیمت کابین دوش شیشه ای داشته باشد.

در شرکت مهندسی زیما تمامی کابین دوش ها یراق ترک شیشه سکوریت سوپر کلیر و یراق آلات دارای ضمانت می باشند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

خدمات نصب کابین دوش شیشه ای

تمامی محصولات توليدي و عرضه شده در شركت مهندسی زیما توسط بخش خدمات نصب کابین دوش شیشه ای و خدمات پس از فروش شركت زیما و پشتیبانی در محل مشتري نصب و اجرا مي گردند.
قابل توجه است كه ضمانتنامه و گارانتي محصولات تیم زیما در صورتي معتبر خواهد بود كه محصول مربوطه توسط بخش خدمات پس از فروش شركت مهندسی زیما نصب گردند. در غير اينصورت ضمانتنامه و گارانتی مربوطه فاقد اعتبار مي باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نکته :

ضمن عرض ادب و احترام هزينه هاي مربوط به نصب کابین دوش شیشه ای به عهده مشتري محترم بوده و مي بايست مطابق تعرفه هاي تصويب شده شركت مهندسی زیما پس از اتمام نصب محصول در محل به مسئول نصب و نصاب کابین دوش شیشه ای پرداخت ميگردد.

ساخت کابین دوش | ساخت کابین حمام

احتمالا به این فکر کرده اید تا بتوانید بفهمید که کابین دوش چگونه ساخته میشود. و چه مراحلی باید انجام شود تا یک کابین دوش در منزل یا محل کار شما نصب گردد.

شرکت مهندسی زیما که تولید کننده انواع کابین دوش شیشه ای و دور دوشی می‌باشد، شما را در پاسخ به این پرسش راهنمایی می‌کند.  در مقاله زیر می‌خواهیم شما را با مراحل ساخت کابین دوش و نصب کابین دوش شیشه ای که در لفظ عامیانه با نام‌های دور دوشی - اتاق دوش - حمام شیشه ای - کابین حمام - پارتیشن دوش - پارتیشن حمام  و ... نیز شناخته می‌شود، آشنا نماییم.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

شما مشتری عزیز عنوان خریدار کابین دوش بهتر است با مراحل ساخت کابین دوش آشنا شوید. زیرا شرکت مهندسی زیما به عنوان تولید کننده کابین دوش باید یک کابین دوش شیشه ای متناسب با فضای شما بسازیم که با خواسته شما جور درآید. بنابراین، خواندن این مطلب می‌تواند به ما در خرید کابین دوش مناسب جهت حمام کمک کند.

اتصالات کابین دوش شیشه ای

با توجه به فضای مرطوب حمام ، جنس اتصالات کابین دوش شیشه ای از استیل مرغوب است که ضد زنگ می باشد.

لازم به ذکر است که اتصالت به کار رفته توسط شرکت مهندسی زیما ، همگی از جنس مرغوب و با کیفیت و البته با 5 سال گارانتی تعویض می باشد.

اتصالات به کار رفته هنگام نصب کابین دوش شیشه ای بسته به محیط و فضای حمام قابل تغییر است.

مثلا اتصال ” شیشه به دیوار ” در مواقعی استفاده می شود که نیاز است شیشه به دیوار کناری متصل شود.

گاها پیش می آید که مشتری مایل به سوراخ شدن سرامیک دیوار نباشد.در این حالت پیشنهاد می دهیم از اتصال به کف یا اتصال (stop add-on) استفاده کنند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

مزیت اتصالات کابین دوش شیشه ای :

  1. به جای دیوار ، کف سوراخ می شود و سپس اتصالات به کف متصل میشوند .
  2. از برخورد ناگهانی و شدید درب با دیوار جلوگیری می کند. در داخل اتصالات stop add-on از یک سیستم فنری- هیدرولیکی استفاده شده است که از تغییر زاویه ناگهانی درب جلوگیری می کند. در نهایت درب به آرامی و به صورت کامل بسته می شود.

مکان نصب کابین دوش شیشه ای  :

مکان نصب کابین دوش شیشه ای باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

1 ـ کف این مکان ( محل نصب) باید کاملاً عایق‌کاری شده باشد.

2 ـ این مکان باید دارای دیوارهای کاشی‌کاری شده یا شیشه ای باشد. البته می‌توان به جای این کار از ورق‌های پی وی سی به عنوان محل نصب کابین دوش شیشه ای و سایر تجهیزات نیز استفاده کرد که در این صورت، در واقع، از اتاق دوش استفاده میشود.

3 ـ محل نصب نباید آفتابگیر یا مشرف به دید خارجی ساختمان باشد.

4 ـ بهتر است کف محل نصب کابین دوش نسبت به کف اتاق خواب حداقل 5 سانتیمتر بالاتر باشد یا دارای یک لبه سنگی یا سرامیکی به ارتفاع حداقل 5 سانتیمتر باشد. البته به جای این کار می‌توان از زیر دوشی نیز استفاده کرد که در این صورت، در واقع، از اتاق دوش استفاده می‌شود.

5 ـ محل نصب کابین دوش باید مانند یک حمام معمولی دارای لوله‌کشی فاضلاب دارای سیفون، کفشور دارای سیفون، لوله‌کشی آب سرد و گرم و ... با تمام شرایط لازم باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

تجهیزات داخلی کابین دوش :

قیمت کابین دوش شیشه ای به آپشن هایی که داخل کابین و یا همان اتاق شیشه ای نصب می شود بستگی زیادی دارد، از جمله نصبیات و آپشن هایی که داخل کابین شیشه ای ها نصب می شود عبارتند از :

  • دوش دستی
  • دوش سقفی
  • تهویه کابین دوش
  • روشنایی داخل کابین
  • سیستم صوتی
  • ماساژور کمر
  • ماساژور پا
  • ازن ( ضد عفونی کننده )
  • سونا بخار
  • جکوزی
  • ریموت کنترل
  • دماسنج
  • سیستم هشدار

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

ابعاد کابین دوش شیشه ای :

سایز و ابعاد کابین دوش شیشه ای یکی دیگر از عواملی است که تاثیر مستقیمی روی قیمت کابین دوش دارد.

سایز کابین دوش های حمام از 80*80 سانتی متر  الی 180*120 سانتی متر تولید می شود.

کابین دوش شیشه ای کوچک :

برای آپارتمان های کوچکی که دارای سرویس حمام و سرویس بهداشتی مشترک هستند، خرید کابین دوش ، مناسب ترین انتخاب برای ساخت فضای دوش می باشند. با توجه به اینکه بیشتر کابین دوش ها دارای درب های کشویی و یا تاشو هستند فضای کمتری می گیرند و برای همین برای فضاهای کوچک بسیار مناسب تر هستند.

کابین دوش بزرگ :

ابعاد کابین دوش به میزان زیادی به اندازه سرویس حمام بستگی دارد اگر فضای حمام شما بزرگ هست بهترین گزینه برای حمام شما خرید کابین سونا دوش سایز بزرگ می باشد که دارای سیستم جکوزی و سونا بخار می باشد تا لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین ساعات را در داخل کابین دوش سپری کنید.

 

توجه :

آب بندی ها در هنگام نصب کابین دوش شیشه ای با استفاده از چسب های مخصوص  و با دقت فراوان انجام می شود.

نکات مهم برای نصاب کابین دوش شیشه ای :

  •  وان و جكوزي مي بايست مطابق استاندارد و الزامات تعريف شده كارخانه بسته بندي شده و بگونه اي بارگيري و حمل شود كه از خرابي و آسيب ديدگي احتمالي محصول و اجزاي آن (شامل موتور، متعلقات و شيرآلات و سيستمهاي الكترونيكي و …)‌ پيشگيري شود.
  •  زمان گشودن بسته محصول ، بايد دقت كافي صورت گيرد تا از آسيب ديدن لوله ها، شيرآلات و سيستمهاي حرارتي و ماساژ و الكتريكي و الكترونيكي و ساير متعلقات آن جلوگيري بعمل آيد.
  •  اطمينان حاصل كنيد كه شيرآلات و اتصالات مربوطه مناسب وان شما هستند و پانل و زيرآب وان و جكوزي و زيردوشي كاملا فيكس و محكم بوده و از نفوذ آب به اجراي الكترونيكي محصول جلوگيري مي كند.
  • زمان نصب کابین دوش شیشه ای ، محل موردنظر را جهت نصب محصول (وان، جكوزي، زيردوشي، پانل دوش و كابين دوش) آماده نماييد و به اندازه دقيق کابین دوش ، سطح طبقه ، ولتاژ برق ، سيستم لوله كشي آب و فاضلاب و تصفيه توجه نماييد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نکات مهم در خرید کابین دوش شیشه ای (کابین حمام) چیست ؟

هنگام خرید کابین دوش شیشه ای علاوه بر این که باید دقت شود که از مکان ها و تولید کننده های معتبر و مراکز مجاز خریداری کرد باید به نوع آن و شیشه های به کار رفته و قاب های شیشه ها دقت نمود چرا که جنس شیشه ها و قاب ها در تعیین نوع مرغوبیت کابین بسیار موثر هستند.

در قابهای شیشه ها گاهی پلاستیک فشرده را با روکش نقره ای یا رنگ های آلومنیومی می پوشانند و به جای قاب های آلومنیومی به فروش می رسانند در حالی که قاب های پلاستیکی هم کیفیت پایین تری نسبت به قاب های آلومنیومی دارند و هم قیمت آن ها پایین تر میباشد .

 

توجه توجه !!!!

هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید .

 

پس از خرید کابین دوش شیشه ای ، برای نصب سینی های فضای دوش می بایست از افراد متخصص و حرفه ای استفاده کرد زیرا کم ترین اشتباه باعث نشت آب و پس دادن رصوبت در آن می شود .
زمان خرید سینی فضای دوش اکریلیکی باید توجه داشته باشید شود که رنگ های روشن و بریلیانی که کیفیت های پایینی دارند تهیه نشود و از رنگ های کدر که کیفیت بهتری دارند استفاده کرد .

و در آخر :

بنابراین معیار قیمت کابین دوش شیشه ای به سینی فضای دوش بستگی دارد .

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

  • پارتیشن شیشه ای
  • نصب پارتیشن شیشه ای
  • قیمت پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • قیمت نرده شیشه ای
  • بالکن شیشه ای
  • کابین دوش
  • کابین دوش شیشه ای
  • قیمت کابین دوش شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید