تماس با ما
بخش فروش 44860861-021
ایمیل
info@zymaco.com
موقعیت
میدان دانشگاه ، سیمون بولیوار شرقی ، نبش خیابان مخابرات ، ساختمان افرا ، واحد 30

نصب پارتیشن اداری شیشه ای

نصب پارتیشن اداری شیشه ای

 

با  نصب پارتیشن اداری شیشه ای به راحتی می توانید در فضای کاری خود اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر ایجاد کنید مکانی که به ظاهر فضای شما یک نمای عالی داده و نمونه ای از دکراتیو مدرن است. شما با ایجاد فضایی دلنشین خلاقیت را در بین پرسنل خود افزایش دهید.

گروه مهندسی زیما برای نصب پارتیشن اداری شیشه ای با کادری مجرب و کارآزموده به همراه کارشناسان و مشاوران خود آماده ارائه بهترین پلن برای اجرا و نصب پارتیشن اداری شیشه ای می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مدیر عاملین بیشتر شرکت ها در محیط کاری خود به یک فضایی حریم خصوصی یا عاری از هر گونه سر و صدا نیاز دارند تا بتوانند افراد و تیم های کاری مختلف را از یکدیگر جدا کنند. با این راهکار و خرید پارتیشن اداری شیشه ای از فضا نیز میتوان استفاده بهینه نمود.

نصب پارتیشن اداری شیشه ای بهترین راه حل برای این موضوع است.

نصب پارتیشن اداری شیشه ای چگونه است ؟

برای نصب پارتیشن اداری شیشه ای قبل از اجرا و پیاده سازی طرح نیاز است تا کارشناسان ما جهت مشاوره و ایجاد پلن نصب به محل اعزام گردند و توسط ابزای مثل دوربین و تراز و متر لیزری محل موردنظر را اندازه گیری نمایید.

 بعد از این مرحله و تایید نقشه و ابعاد نیاز است تا  ابعاد شیشه مشخص و برای ساخت و تولید آماده گردد.

پروفیل های سازه با رنگ کوره ای قبل از نصب رنگ زده می شوند و در مرحله آخر سازه های استنلس استیل بعد از جوشکاری و نصب در محل توسط پولیش مخصوصی جلا داده میشوند.

برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون قاب) در محیط های اداری و شرکت ها تنها در قسمت های بالا و پایین پارتیشن شیشه ای ، پروفیل آلومینیوم به کار می رود که بر روی دیوار شیشه ای به هیچ عنوان دیده نخواهد شد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

محصول نهایی و نمای عالی پارتیشن اداری شیشه ای به دقت و ظریف کاری نصاب پارتیشن اداری شیشه ای آن در موقع نصب بستگی دارد. این محصولات از سبکهای نوین و طرح های زیبایی برخوردار است.

از این رو سعی کنید در نصب پارتیشن اداری شیشه ای از افراد با سلیقه استفاده نمایید.

بنابراین روشهای گوناگون نصب پارتیشن شیشه ای جلوه های بصری زیبا  و متنوعی را میتواند بری شما تداعی کند.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای:

از مزایای داشتن پارتیشن اداری شیشه ای می توان به صرفه اقتصادی بودن آن با توجه به سرعت بالای نصب آن و فضا سازی بهینه محیط اشاره کرد. برای ادارات معمولا از پارتیشن شیشه ای دست دوم نیز استفاده می کنند.

در پارتیشن اداری شیشه ای ، از شیشه هایی با ضخامت ۱۰ میل از نوع سکوریت ، فریم های مقاوم و متنوع و درب های ریلی و لولایی استفاده می شود. این مشخصات برای شیشه میتواند در قیمت پارتیشن اداری شیشه ای تاثیر گذار باشد.

شیشه سکوریت در پارتیشن اداری شیشه ای به ما کمک می کند تا دیواری موقت داشته باشیم و به راحتی بتوانیم در صورت نیاز دو فضا را از یک دیگر جدا کنیم.

پارتیشن شیشه ای در صورت دو جداره بودن و یا عایق بندی مناسب میتوانند عایق خوبی برای صدا باشند. از این رو کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای در این قسمت پر رنگ تر خواهد شد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک را می توان به صورت آکاردئونی تعبیه نمود که وقتی در حالت جمع قرار دارد، قسمت زیادی از پارتیشن جمع شده و در کناره ها قرار می گیرد و فضایی به صورت یکپارچه خواهید داشت.

اما در مدل پانلی پارتیشن شیشه ای متحرک ، فضا به صورت تقریبی جدا شده و کماکان ارتباط دو فضا برقرار می ماند که هدف از این جداسازی، تمرکز بر روی حریم بین دو فضا می باشد و جدا سازی کامل مد نظر نبوده است.

در نظر داشته باشید که بر خلاف تصور نظافت تمیز کردن پارتیشن اداری شیشه ای  بسیار آسان است به طوری که با یک دستمال و مایع شیشه شوی به راحتی قابل تمیز کردن می باشد.

 

سند بلاست پارتیشن اداری شیشه ای

معمولا شیشه های استفاده شده در پارتیشن اداری شیشه ای در دفاتر اداری را با انواع طرح های مختلف و لوگو های گوناگون بنا به درخواست متقاضی سند بلاست شده و ایده ای نو و ماندگار روی شیشه ها نقش می بندد.

در سند بلاست پارتیشن شیشه ای میتوان شیشه ها را برای محفوظ بودن به صورت کامل مات کرد و یا حتی از آرم و لوگو شرکتها بر روی پارتیشن اداری شیشه ای استفاده نمود.

یکی از بهترین و کارآمد ترین نوع از انواع سند بلاست روی پارتیشن اداری شیشه ای است که در آن قسمتی از شیشه که در هنگام نشستن کارمندان روی صندلی در کنار میز کار خود، دیدی به جا های مختلف و میز های اطراف ندارند، می باشد که کارمندان به راحتی و آسایش و بدون نقطه ی دید می توان به کار خود ادامه داد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ویژگی های مهم پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای به صورتی طراحی شده که سبب روشنایی و نور کافی در طول روز می باشد چرا که می دانیم نبودن نور کافی و طبیعی در محیط ‌کار سبب احساس خستگی کارکنان و در نتیجه افت راندمان کاری شود.

شرکت زیما متخصص در اجرا و نصب انواع پارتیشن شیشه ای - نصب بالکن شیشه ای - نصب نرده شیشه ای - نصب کابین دوش شیشه ای و نصب پارتیشن اداری شیشه ای در خدمت شماست.

این سبک از پارتیشن اداری شیشه ای در صورتی که از شیشه های دوجداره استفاده شود باعث می شود که از میزان سر و صدا تا حد زیادی کاسته شود.

برخی از افراد تصور می کنند که استفاده از شیشه در پارتیشن اداری شیشه ای باعث می شود که حریم خصوصی از بین برود در صورتی که چنین نیست چرا که می توان با استفاده از شیشه های مات ، ضمن ایجاد نور کافی می توان حریم خصوصی را بیشتر رعایت کرد.

تنوع در جنس ، رنگ متنوع یکی دیگر از ویژگی های مهم پارتیشن اداری شیشه ای است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای

این محصول نه نفقط مختص فضاهای اداری است بلکه در بسیاری از سالن های زیبایی مجموعه های درمانی رستوران ها و هتلها کاربرد قابل توجه ای را داشته و با توجه به انعطاف بسیار در طرح و تولید و نیز با توجه به قیمت پارتیشن شیشه ای مناسب برای بسیاری از اماکن عمومی و حتی مسکونی می باشد.

ویژگی های پارتیشن اداری شیشه ای

هنگامی که از پارتیشن اداری شیشه ای در یک شرکت استفاده میگردد :

  1. پرسنل میتوانند از فعالیت هم به صورت هم زمان اطلاع داشته باشند و این یک ویژگی خوب و عالی برای پارتیشن اداری شبشه ای است.
  2. پارتیشن اداری شیشه ای دارای انعطاف پذیری بالایی است و سبب می شود تا اگر ایده ای در ذهن فردی وجود دارد؛ به طور کامل و دقیق و اصولی اجرا شود.
  3. همچنین هزینه نصب پارتیشن اداری شیشه ای در مقایسه با ساخت دیوار های ثابت کمتر است و نیاز به تغییر کلی محیط اداری ندارد.
  4. استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود زیرا لزومی برای استفاده کلی از لامپ یا چراغ الکتریکی در طول روز نمی باشد.
  5. سرعت در نصب از دیگر ویژگی های نصب پارتیشن شیشه ای است.
  6. همیشه مدرنیه در شرکتها قابل توجه است پارتیشن شیشه ای در این امر بسیار تاثیر گذارند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نصاب پارتیشن اداری شیشه ای

 

شما برای نصب پارتیشن شیشه ای خود، نیازمند کارشناسنان نصب هستید  تا بتواند شیشه ها، یراق آلات و سایر قطعات را به هم متصل کرده و مطابق نقشه آن را تحویل شما دهند.

ظرافت و دقت در نصب و اجرای پارتیشن اداری شیشه ای میتواند در نهایت برای شما زیبایی را به ارمغان بیاورد. پس همیشه ار نصاب پارتیشن اداری شیشه ای متخصص استفاده نمایید.

کارشناسان نصب پارتیشن اداری شیشه ای گروه مهندسی زیما ، از بهترین، مجرب ترین ها و مطرح ترین نصاب های پارتیشن شیشه ای در سراسر ایران می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مراحل نصب پارتیشن اداری شیشه ای :

پارتیشن اداری شیشه ای ، دارای زاویه دید بالاتری است و هدف از این سبک پارتیشن شیشه ای نیز همین است. یعنی باید فضای اداری به صورتی مشخص شود که راندمان کاری بالاتر رود. ارتباط بصری در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

مراحل اجرا و نصب پارتیشن اداری شیشه ای توسط شرکت مهندسی زیما به شرح ذیل است :

 

  • تماس با شرکت مهندسی زیما و ثبت سفارش با مشاوره تیم زیما
  • فرستادن کارشناس و مشاور جهت اندازه گیری ابعاد و راهنمایی شما جهت زمینه سازی برای نصب پارتیشن شیشه ای
  • ترسیم پروژه و کشیدن پلن پارتیشن ارسال پیش فاکتور برای تایید نهایی کارفرما
  • در صورت تایید نقشه و تایید پیش فاکتور ، قیمت شیشه های مصرفی شما طبق نقشه برای تولید در کارخانه ارسال می گردد  و زمان نصب و اجرا به کارفرما اعلام میشود.
  • در هنگام اجرا نصاب پارتیشن شیشه ای شرکت مهندسی زیما به محل اعزام میگردد.
  • پس از اتمام نصب پروژه به شما تحویل و رضایت نامه شما که ارزش زیادی برای این شرکت دارد تقدیم می گردد.

سولات متداول شما :

 

سوال : قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و هزینه نصب آن چقدر است ؟

پاسخ : گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن اداری شیشه ای در ایران می باشد که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت ایمن در به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن اداری شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

 

سوال : مدت زمان تحویل پارتیشن اداری شیشه ای زیما چقدر است؟

پاسخ : مدت زمان تحویل پارتیشن اداری شیشه ای شرکت مهندسی زیما ، پس از عقد قرارداد، حداکثر 5 روز کاری می باشد.

 

سوال : آیا محصولات زیما دارای ضمانت است ؟

پاسخ : بله تمامی محصولات شرکت زیما داری ضمانت نصب و گارانتی میباشد.

 

سوال : عرصه و محدوده خدمات زیما در چه محدوده است؟

پاسخ : گروه مهندسی زیما ، در تمام نقاط و شهرهای ایران، خدمات رسانی انجام می دهد.

 

سوال : چگونه می توان پارتیشن اداری شیشه ای را سفارش داد ؟

پاسخ : با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

 

سوال : قیمت پارتیشن اداری شیشه ای را چگونه بگیریم ؟

پاسخ : برای اطلاع از آخرین لیست قیمت ها می بایست با کارشناسان ما صحبت کنید . هزینه نصب بر اساس رنگ و متراژ پروژه مشخص می شود .

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

  • پارتیشن شیشه ای
  • نصب پارتیشن شیشه ای
  • قیمت پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • قیمت نرده شیشه ای
  • بالکن شیشه ای
  • کابین دوش
  • کابین دوش شیشه ای
  • قیمت کابین دوش شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.

has been added to the cart. View Cart
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
با ما در تماس باشید