4.8/5 - (5 امتیاز)

نرده شیشه ای استخر :

نرده شیشه ای استخر یکی از جذاب ترین و لاکچری ترین جلوه های اجرایی در فضای استخر میباشد. با توجه به زیبایی ظاهری و ویژگی های منحصر به فرد این نرده شیشه ای شاهد تقاضا برای اجرا و نصب آن در مکان های مختلف از جمله خانه ها و ویلاها هستیم.

نرده شیشه ای استخر نوع جدیدی از نرده شیشه ای است و به منظور پوششی اطراف استخر مورد بهره برداری واقع می شود و در زمان تابش نور خورشید به صورت تاشو، جمع شده و در زمان سرما مانع از نفوذ هوای سرد به داخل استخر می شود. در حالت کلی می توان گفت استفاده از این متریال دارای مزایای بسیار و چشمگیری بوده و با بهره مندی از شیشه نصب و اجرا میگردد.

کارشناسان تیم تخصصی زیما آماده نصب نرده شیشه ای در کنر استخر شما خواهند بود.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

نقش نرده شیشه ای استخر

با توجه به نقش شیشه برای جان پناه در مکان ها و محیط های مختلف می توان به اهمیت استفاده از نرده شیشه ای نیز پی برد، همانطور که می دانید شیشه با داشتن زیبایی ظاهری از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در بسیاری از اماکن عمومی و خصوصی به منظور جدا کننده فضا از این مصالح ساختمانی بهره مند می شوند.

کاربران می توانند برای بهره مندی از نرده شیشه ای از خدمات و امکانات شرکت زیما و نما استفاده نموده و با خیالت راحت و بدون نگرانی از کیفیت اجرای نرده شیشه ای استخر از تمامی ویژگی ها و قابلیت های این جان پناه استفاده کنند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ویژگی نرده شیشه ای استخر

نرده شیشه ای با عبور نور بیشتر، مقاومت قابل توجهی را نیز دارا بوده و به هیچ وجه از بین نمی رود. با توجه به این ویژگی ها از نرده شیشه ای استخر می توان در مناطق خشک و سرد، گرمسیری و شرجی استفاده نمود.

شیشه ها با تولید در بهترین کیفیت به صورت ضد آب، ضد زنگ و ضد خش از کارایی بالایی برخوردار می باشند و با مرور زمان شکل و رنگ خود را از دست نمی دهند. تنها می تواند با گذر زمان لک بگیرد که این موضوع در عرض یک دقیقه با شیشه شور قابل برطرف شدن می باشد. استفاده از نرده شیشه ای سبب زیباتر شدن دکوراسیون ساختمان شده و هم چنین مزیت های بسیاری را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

انواع شیشه نرده شیشه ای استخر

شیشه استفاده شده در نرده شیشه ای استخر با توجه به تقاضای مختلف مشتریان در انواع متنوعی اجرا می شود که محبوب ترین و با کیفیت ترین نوع شیشه ها می توان به شیشه سکوریت و شیشه لمینت اشاره نمود که هر یک دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند.

برای نصب و خرید نرده شیشه ای از کارشناسان ما کمک بگیرید.

نرده شیشه ای سکوریت در ضخامت ۱۲ میلی متر تا ۱۰۰ سانتی متر اجرا می شود و به منظور افزایش ایمنی از پایه های عمودی آلومینیوم و استیل استفاده می شود. اتصال اصلی شیشه از جنس آلومینیوم بوده و به منظور مهار کردن شیشه ها در ضخامت های ۱۰ و ۱۲ میلی متر از اتصال های آۀومینیومی استفاده می شود.

نرده شیشه ای استخر لمینت به عنوان مستحکم ترین نرده تمام شیشه به شکل یک دیواره شیشه در ضخامت های بیش از ۱۶ میلیمتر قابل اجرا می باشد.

 

قیمت نرده شیشه ای استخر | هزینه نرده شیشه ای استخر

از آنجا که هدف شرکت زیما داشتن خانه زیباییو لوکس برای شماست سعی در پایین آوردن قیمتها نمودیم . برای دریافت قیمت نرده شیشه ای استخر از آنجا که قیمتها به روز است میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

شرکت مهندسی ریما ارائه دهنده خدمات : پارتیشن شیشه ای - کابین دوش - کابین دوش شیشه اینرده شیشه ای - بالکن شیشه ای

شرکت مهندسی زیما برترین ارائه دهنده خدمات شیشه ساختمانی است.

مهمترین فعالیتها و خدمات این شرکت عبارتند از :

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 


سوالات متداول

با شماره 44862162 -021 تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره رایگان سفارش دهید.

گروه مهندسی زیما ، بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای در ایران است که تمامی اجناس ارائه شده دراین شرکت تولید خود شرکت بوده و یا توسط شرکت زیما به ایران وارد شده است. دلیل پایین بودن قیمت پارتیشن شیشه ای درموارد ذکر شده می باشد.